Ik koop hem wel als het is afgelopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Addict89 het volgende:
Beetje jammer ja, maar ik wou 'm toch hebben voor de verzameling.
Oh jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Kantar het volgende:
[..]
Was dat niet in 1 van de Missing Pieces?
Ja precies, en dan gelijk op Blu-rayquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:43 schreef OmeCo het volgende:
wat is FRS raar zeg oO season 1-3 142 pleuro, en 1-4 120pleuro xD
kwil het eigenlijk ook wel kopen, wacht denk tot alles geweest is en dan 1-6 kopen in zo'n special edition pack als dat lukt ^^
Ik denk niet dat iemand de baas is over Richard, hij is/was de baas van het eiland!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef magnifor het volgende:
Misschien is het al tig keer verteld, maar heb geen zin om het topic terug te lezen dus ik typ wat ik denk van de Widmore-Ben connectie:
In seizoen 4 episode 9 zegt Widmore het volgende:
"That island's mine, Benjamin. It always was. It will be again."
Dat kan je twee manieren interpreteren, namelijk dat hij de baas is van Dharma/Hanso en/of weet ik veel welke organisaties er allemaal zijn en dat The Others zijn eiland van hem hebben weggenomen (in dit geval Ben/Alpert/Jacob). Maar je kan het ook zien als de leiderschap van The Others, want als je leider bent van The Others dan is het eiland in principe van jou.
Wat ik denk is dat Widmore altijd leider van The Others wilde worden maar dat Ben tot leider is gekozen. Daarom is er rivaliteit tussen die twee ontstaan en heeft Ben hem van het eiland verbannen.
Het zou verklaren waarom Widmore zo geïnteresseerd is in Ben, overigens denk ik niet dat Widmore terug wil naar het eiland. Anders zou hij wel op die boot (seizoen 4) zijn geweest lijkt me.
niet alleen jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het enige waar ik op zit te wachten is hoe alles (als dat al gaat gebeuren) wordt uitgelegd.
Ik denk dat hij werkt voor Jacob.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:44 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand de baas is over Richard, hij is/was de baas van het eiland!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef NiekL het volgende:
[..]
Geen wonder dat je het niet zo pakkend vindt, je hebt geen flauw benul waar het over gaat
Klein detail: is dat het wegvagen van The Hatch een implosie was ipv een explosie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En wat er achter zat was zwaar magnetisch, iets wat een waterstofbom niet is.
Buiten dat is de hatch opgeblazen, als er een waterstofbom ontploft was, dan was het hele eiland verwoest.
Als de wereld niet vergaat wel ja.quote:
Richard is wel een baas jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:44 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand de baas is over Richard, hij is/was de baas van het eiland!
Laten we dan maar hopn dat het touwtje van die bom niet knapt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Als de wereld niet vergaat wel ja.
Het viel mij ook laatst op tijdens het kijken van SPR. Halve film zitten denken waar ik die gast nu van ken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
Weet niet of het voorbij is gekomen, maar na lang denken was ik er eindelijk zelf achter gekomen waar Daniel me zo bekend van voorkwam. Hij speelde private Upham in Saving Private Ryan![]()
[ afbeelding ]
En in Rescue Dawn heeft die ook een grote rol. Vind het een erg goede acteur en een fijne nieuwe toevoeging aan de cast.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
Weet niet of het voorbij is gekomen, maar na lang denken was ik er eindelijk zelf achter gekomen waar Daniel me zo bekend van voorkwam. Hij speelde private Upham in Saving Private Ryan![]()
[ afbeelding ]
ow idd ja, daar ergerde ik me ook al aan hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je lekker op tijd mee. Ik zag het al de eerste keer dat die flapdrol op het eiland landdequote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
idd hij speelt goed. Dat nerveuze gedoe de hele tijd komt erg goed en natuurlijk overquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in Rescue Dawn heeft die ook een grote rol. Vind het een erg goede acteur en een fijne nieuwe toevoeging aan de cast.
Haha ja dat had ik dus ook, best een schok toen hij normaal bleek te pratenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Mirel het volgende:
In het begin toen ik Richard zag verwachtte ik altijd dat hij in z'n Fernandez accent sprak vanwege z'n rol in Suddenly Susan. (ik noem z'n accent maar Fernandez omdat het spaans is en ik de naam van z'n personage in Suddenly Susan vergeten ben)
Nou is het juist andersom, zal het heel gek vinden als ik hem in Suddenly Susan zal zien praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |