Gast, verpest het eens niet voor mij hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
gast, ga gewoon naar een schoenenwinkel en vraag zo'n verkoopster om je van schoenen te voorzien
En heb je al wat cools gevonden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gast, verpest het eens niet voor mij hier.
Jij hielp anders ook niet erg mee..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie zolang over dat vorige topic gedaan
Is toch alweer gecancelled?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat alweer eens op TV?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En heb je al wat cools gevonden?
Ik zat op school, ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jij hielp anders ook niet erg mee..
Niet lelijk maar niks voor mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat zul jij wel weer lelijk vinden
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!kenquote:
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Ik had BE, en daar kun je niet op de computers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en? BT zit ook zo vaak op school te FOK!ken
Ik ben geen kakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:03 schreef Florian_ het volgende:
Je moet gewoon Van Lier of Van Bommel nemen Maurits
Godver, dat zijn mennus mooie schoenen die wij altijd posten, jwt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE. Jij en zotheid houden je mond maar over schoenen want die van jullie zijn gruwelijk lelijk en Maurits trekt dat mooi niet aan.
Ik vind het geen lekker wijf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is gecancelled, jammer, want ik vind het een lekker wijf, maar blijkbaar ben ik de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |