Gooed voorbeeld doet goed volgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef JortK het volgende:
OP komt zo, eerst ff bijwerken.
Ha, failed ninja.quote:
quote:
Trage fok crapquote:
Oh, nu krijg ik een banquote:
Ik ook nietquote:
quote:
De JortKSpambot?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil best een scriptje aanzetten hoor.
theezakjes?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, zijn jullie nu allemaal te lam om ff naar me te zwaaien
Jij bent mod, als ik zou zwaaien wordt het als inlikken gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent mod, als ik zou zwaaien wordt het als inlikken gezien.
boeiond.... zou rrrobert ten brink zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent mod, als ik zou zwaaien wordt het als inlikken gezien.
donderdags kom ik nooit aandacht tekort, ik blijf hallo zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
Zo, klonk heeft zn aandacht weer gehad voor vandaag
ik krijg per week betaaldquote:
we richten een actiecommite op!quote:
ik had je nog helemaal niet gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef Klonk het volgende:
proost, pak er nog 1.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
hallo lieverds, wat een warm onthaal
god, ik ben melig...
wat voor script wordt het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan maar overnieuw, maar dan nu in C#
Automatisch postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat voor script wordt het?
ik ben al thuisquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een goede 2 uur en dan richting huis
nog een goed uur en dan richting de clubquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een goede 2 uur en dan richting huis
Foto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog een goed uur en dan richting de club
je wilt mcd achterna?quote:
nah, niet echtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog wat leuks aan het doen ook?
Je moet die neergeschoten kleuter van daarnet aan ze voeren?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef Klonk het volgende:
ik ga me maar eens storten op de huishoudelijke verplichtingen, er zitten wat poezen me uitermate hongerig aan te kijken
mijn poezen krijgen alleen verse negersquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die neergeschoten kleuter van daarnet aan ze voeren?
Laat ze eens dooreten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn poezen krijgen alleen verse negers
fappen op de dagcijfersquote:
dan heb je of heel veel poesjes nodig, of hele hongerige..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn poezen krijgen alleen verse negers
Ga tieten posten dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar goed, nog altijd geen tiet'n hier dus
ik weet niet waar LL werktquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef Klonk het volgende:
je gaat naar de BATS club, is dat net zo´n club als de club waar LL werkt ofzo ?
Ll werkt in een bats-clubquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet niet waar LL werkt![]()
B.A.T.S. is een nachtclub.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ll werkt in een bats-club
zonder hoofdletters of puntjes, en ook niet met vleermuizen
Ik heb in het vorige topic al tieten gepostquote:
Maar waren dat de jouwe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al tieten gepost
Nee, maar mijn tieten worden ook niet gepostquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ll werkt in een bats-club
zonder hoofdletters of puntjes, en ook niet met vleermuizen
Toch wel een keer danquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, maar mijn tieten worden ook niet gepost
Eet smakelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]daar weet ik niets van, ik kom alleen (whehe) in B.A.T.S. hier...
werk ze badschuimquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
Helluh
een opdracht voor school gehaaldnog drie te gaan
Dankquote:
mwah, beetje de balen vanwege drukke werkweek. lange dagen en zoquote:
Feliquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:26 schreef Fha het volgende:Helluh
een opdracht voor school gehaaldnog drie te gaan
hmm nee, maar ik ben wel mokkabruin zonder afgetrainde buik, dus helemaal veilig ben ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang je niet zwart negeroide bent en geen dikke buik krijgt is er niets aan de hand.
wehehe ja dat dan weer welquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
mwah, beetje de balen vanwege drukke werkweek. lange dagen en zo
Maar goed, het is wel weer goed voor mijn overuren
Dankquote:
Joolzquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
In de house. Doe mij maar een cola'tje heb alweer wat te veel koffie gehad vandaag.
Mokkabruin is goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
hmm nee, maar ik ben wel mokkabruin zonder afgetrainde buik, dus helemaal veilig ben ik niet
Indeedquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mokkabruin is goed
Afgetrainde buikjes zijn een overtrokken ideaalbeeld, gewoon een buikje is beter..
Dit was die heel rotte?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank
Hoe is het? Gaat goed met werk enzo?
why? make me laughquote:
Dat was dat stomme achtelijke verslag van gisterquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was die heel rotte?
Moe vooral, maar verder wel oke.
Werk schiet niet op, kan me niet echt concentreren, dus dan maar fokken
Nee, dat kan ik niet, maar iemand gaat een erg klote solli krijgen.quote:
Mede dankzij mij is hij toendertijd ontslagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef Aarti het volgende:
we need more info!
Helaasquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Nou, het valt nogal tegen, ik zag iemand met een bos bloemen weg lopen, en het hele spektakel is weer over
en nu solliciteerthij weer bij jullie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mede dankzij mij is hij toendertijd ontslagen
Ik dacht dat er heel wat aan de hand was... maar niksquote:
Yup, na twee fusies en een verhuizing is onze oude naam wel onherkenbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en nu solliciteerthij weer bij jullie?
Misschien kun je zelf nog iets veroorzakenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er heel wat aan de hand was... maar niks
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, na twee fusies en een verhuizing is onze oude naam wel onherkenbaar.
Nee, doe maar niet, al die oudjes door mijn schuld een hartaanval...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf nog iets veroorzaken
Ik wil echt erg graag even aanschuivenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus hij schrikt zich straks de pleuris als hij jou ziet?
haha en dan gewoon lekker nonchalant aanschuiven, mee kletsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil echt erg graag even aanschuiven
en nou komt ie bij jou op gesprek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das wel spektakelquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, al die oudjes door mijn schuld een hartaanval...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou komt ie bij jou op gesprek?
Iets verder doorlezen LL![]()
En levert het ziekenhuis/begrafenisondernemer weer werkgelegenheid opquote:
Schatjuh!quote:
Daaromquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En levert het ziekenhuis/begrafenisondernemer weer werkgelegenheid op
Jij wilt ook een toyboy/boytoy?quote:
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou komt ie bij jou op gesprek?
Iets verder doorlezen LL![]()
Nou snap ik waarom zoveel moorden gepleegd worden, alleen maar om werkgelegenheid te creerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Daaromhastikke goed in deze tijden man
![]()
hij is dus al binnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.
Nee als blauwe bedoel ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt ook een toyboy/boytoy?
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom zoveel moorden gepleegd worden, alleen maar om werkgelegenheid te creeren
dat is het natuurlijk....
oeh vacature als blauwe.. go for it Phquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee als blauwe bedoel ik![]()
En ik ben al een toyboy
quote:
Nu niet meer. Goh, ik ga nu ook naar huis, zal ik even de parkeerplaats van gasten op lopenquote:
De kans dat ik blauw word is net zo groot als de sollicitant van hier alsnog wordt aangenomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh vacature als blauwe.. go for it Ph
Ben jij zo jong dan?
Whehehehehehehequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
En dan moet hij zeker die shoot doen?
Pinguin zonder pakquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
pestleierquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, maar even de sollicitant hoi zeggen.
Mijn thee is net zo koud als ijs. Hebbuh?quote:
beetje laat, das deel 2 alquote:
uiteraardquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hou mezelf jongquote:
waarom ga jij shoarma eten met de vader van DaMart?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:05 schreef JortK het volgende:
Vanavond shoarma eten met me schoonvader
Het zou mij inderdaad ook niks verbazen inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef Frutsel het volgende:
uiteraard
Maar goed, als die shoot er niet komt, wat me niets zal verbazen, dan hebben die rukkertjes ook geluk.
Rukken levert verhoogd risisco prostaatkanker op. Dus...![]()
Dat rukken bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zou mij inderdaad ook niks verbazen inderdaad
Wat snap ik hier niet aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom ga jij shoarma eten met de vader van DaMart?
tweeliterpakken? Dan kan het netquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorraad ff gecheckt
palletje of 85 a 64 dozen a 12 pakken in het magazijn hier.
Genoeg?
Das leuk voor het eerste uur, en daarnaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorraad ff gecheckt
palletje of 85 a 64 dozen a 12 pakken in het magazijn hier.
Genoeg?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Die shoot komt er niet meer .... let maar op mijn woorden
bron link url?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Rukken levert verhoogd risisco prostaatkanker op.
bummerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tweeliterpakken? Dan kan het net
Ha lekker dingquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Veel masturberen is grotere kans op prostaatkankerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron link url?![]()
Rukken levert trouwens ook een verLAAGD risico op zaadbalkanker op
Bedankt Uri.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Dat ookquote:
Dus jij neemt hem over?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
Hey Hunkquote:
Niet voor heel fokquote:
Dat dacht jij niet, anders was je wel vaker langsgewiptquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
En ik dacht ook altijd dat het doorspoelen van de leidingen goed voor de man was
nja heb het vaker meegemaaktquote:
Je woordkeuze is optimaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dacht jij niet, anders was je wel vaker langsgewipt
Al het geld is al naar de negertjes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor heel fok
Wat zie ik ervoor terug?
quote:
Surveillance-Fiets?quote:En hallow... wat zeg ik nou altijd: het is maar goed dat jij niet op fiets-afstand woont
Maar ik doe het niet voor de negertjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Al het geld is al naar de negertjes!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
quote:
die lopen ook zo goed als naaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Al het geld is al naar de negertjes!
Uiteraard, dat houdt me zaad scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij ziet ook overal een concurrent in he
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet voor heel fok
Wat zie ik ervoor terug?
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideedat vroeg ik me sowieso al af
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
En ik dacht ook altijd dat het doorspoelen van de leidingen goed voor de man was
Wie gaat r een pot neuken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?
oftewel: dat realiseert SHE zich wrs nu ook en dus krijg je die pics nooit te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Eeuwige herkenning tot in uuh.. ja geen ideedat vroeg ik me sowieso al af
En LL-Fha shootquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel wat![]()
Waarom wil jij een potje neukenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Moeten we niet weer eens een potje nuecken?
GMTAquote:
Met op zn minst gewoon een normale bikini aan danquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een Fuzzyshoot lijkt me ook wel wat![]()
Great Minds Think Alikequote:
Great Minds Think Alikequote:
Dankquote:
over 2 dagen weerquote:
Nouquote:
ja maar jij mocht een dag langer (wrs)quote:
Je bent weer lekker bezig hequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike
Geile Meiden Trekken Altijd
ohw? Ja? Oehquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij mocht een dag langer (wrs)
ja joh, kickuhquote:
iets zonder klatsquote:
spannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ene sigaret aansteken met de andere
Rokenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ene sigaret aansteken met de andere
quote:
moet ik langskomenquote:
Ze wil d'r geen piem0ls in. Heb ik ook al gevraagd.quote:
Ga zelf maar werken schooier!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Mijn handen zijn echt heel koudis de winter al weer bijna voorbij of is iemand heel rijk en wil die mij geld geven zodat ik de verwarming aan kan zetten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Mijn handen zijn echt heel koudis de winter al weer bijna voorbij of is iemand heel rijk en wil die mij geld geven zodat ik de verwarming aan kan zetten?
ik wil zonderquote:
Jij hebt geen piem0l!quote:
Die heeft ook een piem0lquote:
voor zover ik weet niet neequote:
Daar ging ik voor t gemak even vanuitquote:
jij bent een echte vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent een echte vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Controleer dat voor de zekerheid even danquote:
quote:
Ik heb naast mijn studie geen tijd om te werken zeikerdquote:
Slap uitgelultquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar ging ik voor t gemak even vanuit
je moet beter opletten als je de calicam kijktquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Controleer dat voor de zekerheid even dan
Als je maar wil!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn studie geen tijd om te werken zeikerd
Harder studeren krijg je het vast warm vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn studie geen tijd om te werken zeikerd
Mjah nouja.. laatst met die -18 ook overleefd dus komt goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de kou moet nog komen, want die komt weer terug komende weken
Als ik de wat kijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet beter opletten als je de calicam kijktkun je duidelijk zien dat ik er geen heb
Jij tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef JortK het volgende:
Wie wil trouwens de LAPO?
Californicationcam!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet beter opletten als je de calicam kijktkun je duidelijk zien dat ik er geen heb
weetje al met wiequote:
Haha! En ja DM is een vent jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slap uitgelult(ff woordspeling voor LL nog
)
Maarruh is daMart een vent dan?
Nee, ben nog opzoek naar een reisgenoot, zie weblog, en daarvoor zie link in mn sigquote:
Misschien SHE, die heeft tijd over nu ze 'zwart' isquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben nog opzoek naar een reisgenoot, zie weblog, en daarvoor zie link in mn sig
Ik geloof dat ik SHE niet zo leuk vindquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien SHE, die heeft tijd over nu ze 'zwart' is
Ik ken d'r nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik SHE niet zo leuk vind
sinds wanneerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien SHE, die heeft tijd over nu ze 'zwart' is
Ik vind r vaak gewoon niet zo aardig overkomenquote:
Ik dacht het kan wel weer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn subtiliteit inspireerde je?
GMTAquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind r vaak gewoon niet zo aardig overkomen
Ik ook niet. En ik ga er geen moeite in steken om daar verandering in te brengen. Ik ken wel meer mensen nietquote:
das waarquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denkt nooit iemand dat over mij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben nog opzoek naar een reisgenoot, zie weblog, en daarvoor zie link in mn sig
heb je betaald dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Pien85 het volgende:
Over SHE gesproken... Ik wil wél de foto's, ondanks dat ik dr nie zo aardig vind
Ik vond jou eerst maar raarquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denkt nooit iemand dat over mij?
Hey Flash, ik ben Frutsquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ga er geen moeite in steken om daar verandering in te brengen. Ik ken wel meer mensen niet
Ergens in maart, april of meiquote:
Ja, tuurijk heb ik betaaldquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je betaald dan?
Neem dan maar vast een advocaat
med gecheckt....quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sinds ergens vandaag... check MED, FB, rellen, etc etc
Flash is wel tof hoor, door hem was ik al eens bijna zwartquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst maar raarNu vind ik je lief
parijs.... daar zou ik graag nog eens naartoe willen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergens in maart, april of mei
[..]
Ja, tuurijk heb ik betaald
GMTA trouwensquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vond jou eerst maar raarNu vind ik je lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |