Inderdaad. Sport is oorlog en zo moet het ook beleefd worden. Dus sporters die elkaar met wapens bevechten, sluipschutters en andere huurlingen in het publiek. Wat nou doodschop?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Leedvermaak. Tis maar een spelletje. Wat een onzin
Vind ik ook zo'n dooddoener altijd. Het is gewoon werk voor die mensen op het veld.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Leedvermaak. Tis maar een spelletje. Wat een onzin
Verbaasd me niets. Lodeweges heeft het afgelopen half jaar ook gewoon altijd achter de keuze van Stevens gestaan om maar met 1 spits te spelen, waarom zou dat nu opeens anders zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:39 schreef Prik0 het volgende:
Voorin in ieder geval alleen Toivonen met daarach Dzsudzsak Afellay en Amrabat en 2 verdedigende middenvelders. Lodeweges =
Vlak voor Stevens zijn vertrek was hij al met de spelers overeen gekomen om voortaan 4-1-3-2 te gaan proberen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Verbaasd me niets. Lodeweges heeft het afgelopen half jaar ook gewoon altijd achter de keuze van Stevens gestaan om maar met 1 spits te spelen, waarom zou dat nu opeens anders zijn.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ik, zelfs als Feyenoord-supporter, dit jaar nog steeds kan lachen om PSV. Het helpt me door moeilijke tijden heen.
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 1 februari 2009 11:23 schreef ruud.nl het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |