quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben zelf geen boomknuffelaar ofzo, maar wie zaten daar nou eerder, de mensen of de beesten.
Technologie is rap gegaan de afgelopen, wat is het, 12 jaar?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 04:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prachtige beesten. Goed nieuws als ze weer in de Nederlandse bossen gezien zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dit is toch een verschrikkelijk mooi beest.![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft de Lynx zich in de loop der jaren zo aangepast aan de bedrijvige mens dat het dier weer voorkomt in gebieden waar het eerst was verdwenen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Krijg jij betaald om dergelijk slap gelul hier te verkondigen?![]()
Mén wat een gelul. "De pardellynx (Lynx pardinus) wordt soms als een ondersoort van de Euraziatische lynx beschouwd, evenals de Canadese lynx (Lynx canadensis)."oftewel beide behorend tot de LYNX famillie! Nee kom jij met je bullshit theorie over bacillen wat een ei![]()
Niemand neemt je serieus maar toch heb je je eigen topic aardig naar de tering geholpen .![]()
Hulde
mij ook , maar ik vrees nu al voor de paniekverhalen die ongetwijfeld zullen opsteken .quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Black-Elk het volgende:
Prachtige dieren, ik hoop echt dat er zich een kleine populatie kan vestigen
Dieren als de bruine beer, wolf en lynx zijn langzaamaan minder schuw geworden voor menselijke activiteiten. Daarnaast ontvolkt het platteland, vooral in Duitsland zie je dat sterk. Dat verklaart ook het 'oprukken' van deze grote roofdieren.
Mij lijkt het heel gezond voor het ecosysteem als er op de Veluwe en in de Osstvaardersplassen enkele tientallen wolven en een paar lynxen rondscharrelen.
Mensen die meteen beginnen het janken moeten ze deporteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
mij ook , maar ik vrees nu al voor de paniekverhalen die ongetwijfeld zullen opsteken .
Mooie lynxen erin, lelijke klagende Tokkies eruit!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mensen die meteen beginnen het janken moeten ze deporteren.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
Is onze Lynx uit Libië trouwens al terug?
Ze zijn anders terug dankzij het linkse natuurbeleid , EHS enzo, jeweetwel datgene wat jouw rechtse vriendjes kapot willen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:19 schreef SeLang het volgende:
Linksen
Lynxen
Het lijkt me echt schitterend als die beesten terugkomen, net als wolven
Moet je vooral rechts blijven stemmenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:19 schreef SeLang het volgende:
Linksen
Lynxen
Het lijkt me echt schitterend als die beesten terugkomen, net als wolven
Weg afsluiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nederland is te klein voor deze dieren . Liggen ze straks weer naast andere schitterende dieren dood langs een snelweg
in korea?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Moet je vooral rechts blijven stemmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |