quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
Nouja, als zo'n gast een goede platenkeuze heeft en de nummers redelijk in elkaar kan mixen, ben ik al snel tevreden. Zo'n pauper die alleen maar r&b en top 40 draait ben ik dan wel snel op uitgekeken
Tiesto lacht om jequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Echo99 het volgende:
Of erger nog:
'Wat doe je?'
'Ik ben DJ/Producer.'
Dat verhaal weet ik nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef afcajos het volgende:
Ik ben een keer DJ geweest bij een uitwisselingsproject met noren en mn zusjes klas. Allemaal noorse sletjes van 14/15 en ik stond daar baas te zijn als DJ![]()
DJ zijn
En toen werden zelfs de hockeysletjes het zat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik dj soms, maar ik ben dan ook een boss. Heb een keertje een half uur op een hockeygala mogen draaien.[ afbeelding ]
jij snapt er veel vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef Goofisch het volgende:
Hijs vet goed. hij luistert met ze kin je weettzzz![]()
Nee, ik stond helemaal niet in de planning als dj ofzo, maar een kennis van me wel, en ik mocht even van hem draaien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En toen werden zelfs de hockeysletjes het zat?
Zo opa, eindelijk uit coma?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef Biefstuk het volgende:
Tegenwoordig is dat ook in
een dj moet 2 platen gelijk leggen en op dezelfde snelheid laten lopen. dit doe je door met je ene oor naar de speakers te luisteren (plaat nr1) en met je andere naar de koptelefoon (plaat nr2). vandaar dat dj's hun koptelefoon altijd half op hebben.quote:
Je weet er wel veel van! Doe je zelf soms ook iets in de muziek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een dj moet 2 platen gelijk leggen en op dezelfde snelheid laten lopen. dit doe je door met je ene oor naar de speakers te luisteren (plaat nr1) en met je andere naar de koptelefoon (plaat nr2). vandaar dat dj's hun koptelefoon altijd half op hebben.
Dat is toch de definitie van een DJ, Disk Jockey, iemand die plaatjes van een ander draait en doet alsof het van hem is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef Biefstuk het volgende:
Maar maar, hij speelt alleen een cd af![]()
ik ben parttime djquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Je weet er wel veel van! Doe je zelf soms ook iets in de muziek?
via mijn mengpaneel krijg ik beide kanalen gewoon via de koptelefoon door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een dj moet 2 platen gelijk leggen en op dezelfde snelheid laten lopen. dit doe je door met je ene oor naar de speakers te luisteren (plaat nr1) en met je andere naar de koptelefoon (plaat nr2). vandaar dat dj's hun koptelefoon altijd half op hebben.
Dat laatste stukje natuurlijk niet. Een goede DJ maakt van 2 plaatjes meer dan de som-der-delen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch de definitie van een DJ, Disk Jockey, iemand die plaatjes van een ander draait en doet alsof het van hem is?
ja dat is bij ieder mengpaneelquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef RSie het volgende:
[..]
via mijn mengpaneel krijg ik beide kanalen gewoon via de koptelefoon door.![]()
Geweldig altijd hoe die rond huppelt met een gigantische bacardi fles.quote:
Zie je wel, dus doet die gast het helemaal verkeerd want die luistert met z'n kinquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ja, want een koptelefoon heeft maar 1 oorschelpquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zie je wel, dus doet die gast het helemaal verkeerd want die luistert met z'n kin
Ze bestaan hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want een koptelefoon heeft maar 1 oorschelp
Maakt niet uit.quote:
True, maar dan heet het (officieel) geen koptelefoon meerquote:
Hoezo? Het zit toch nog steeds op je kop en je hebt geluid op afstand toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dan heet het (officieel) geen koptelefoon meer
fuck it, 100!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Maar een echte DJ kan met min 3 spelers overweg.
Pic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |