Leuk, maar lastig te volgen. Duits met andere engelse ondertitelsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een PS3 had zou ik Killzone ook kopen! Ik ben overtuigd.
Ik deed bijna in me broek van 't lachen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final-fucking-ly.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, je moet bijna wel door je scope kijken om zuiver te kunnen schieten. Vooral als de vijand meer dan 5 meter van je af staat. De recoil is namelijk best hevig en dus zal je vanuit de heup minder snel raak schieten. Ook zul je in bursts moeten schieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Vince22 het volgende:
Voor mensen die Killzone al hands-on kennen: Is het niet verschrikkelijk apart om niet door je scope te kijken om zuiver te schieten? Met CoD4 ben ik echt gewend om voordat ik schiet snel ff te L1-en en dan pas te R1-en... Dat valt mij echt het meest op aan de KZ filmpjes en gifjes, is dat niet een hele hoop gewenning?
Ik bedoel, het lijkt me toch niet dat je bijna alleen hip-fire gebruikt?
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:12 schreef Mindstate het volgende:
Kun je die PlayStation Eye ook op je gewone pc als webcam gebruiken?
Dit vind ik het tofste aan heel KZ2. Dat je zelf je vuur in de hand moet houden in plaats van dat het systeem het doet of dat de recoil zo minimaal is dat je Rambostijl in full-auto kan blijven schietenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ook zul je in bursts moeten schieten.
Nederlands trotsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef KoosyNL het volgende:
Het is weer tijd voor wat gifjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste wapen is echt meesterlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Lang verhaal maar A het is niet 40 cent goedkoper en B dan staat het niet op het shared account maar op me prive account.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:28 schreef Webby het volgende:
En je hebt Savage Moon niet 24 dec in de EU gekocht om 40 cent goedkoper uit te zijn?
De reviews die nu online staan hebben speciale toestemming gehad om nu al online te mogen. Het embargo voor ons staat nog steeds op 2 februari. Dus nog even een weekendje geduld hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad.
KOOSY WIJ WILLEN DE REVIEW
34 bij amazone.uk en 25 euro voor fallout 3 bij game.co.uk beide incl verzendkostenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
KZ2. Zin in
Heb hem besteld voor 36 euro bij www.thehut.com
Mirrors Edge heb je relatief snel uitgespeeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Nebo het volgende:
Vandaag Mirror's Edge en Fallout 3 binnen gekregen. Ben net even begonnen met Mirror's Edge maar wil toch ook wel heel graag met Fallout beginnen, dus ik denk dat ik ze maar lekker door elkaar ga spelen...
Volgens mij is dit voor Japan tenzij je van plan was om de japanse versie te spelen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In de FF13 trailer staat op het eind coming 2009![]()
Ik ga heel de launchweek vrij nemen
Helaas moeten we in het westen wachten tot de Xbox 360 versie af is en dat wordt 2010. In Japan, waar hij alleen op de PS3 komt, is hij wel in 2009 beschikbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In de FF13 trailer staat op het eind coming 2009![]()
Ik ga heel de launchweek vrij nemen
Wipeout HDquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand nog PSN titels aanbevelen? Het zijn er zoveel
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand nog PSN titels aanbevelen? Het zijn er zoveel
Ik kreeg ze ook beide tegelijk, eerst een paar levels Mirror's Edge gespeeld en daarna aan Fallout begonnen. Daarna heb ik Fallout niet meer naast me neer kunnen leggen en is ME nog steeds maar 1 keer door mij gespeeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Nebo het volgende:
Vandaag Mirror's Edge en Fallout 3 binnen gekregen. Ben net even begonnen met Mirror's Edge maar wil toch ook wel heel graag met Fallout beginnen, dus ik denk dat ik ze maar lekker door elkaar ga spelen...
die + Pixeljunk gamesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wipeout HD
Lumines
Street fighter HD remix
Okee, dank je!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef Remake het volgende:
Je kunt elke bluetooth headset gebruiken maar het geluid dat je hoort en hoe anderen jou horen is echt te slecht, een grote ruisbak.
De enige goede headset blijft de officiele PS3 headset, die ondersteund namelijk HD Audio.
Kost wel wat meer als je everyday jabra headsetje.
Ik? Japans?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Helaas moeten we in het westen wachten tot de Xbox 360 versie af is en dat wordt 2010. In Japan, waar hij alleen op de PS3 komt, is hij wel in 2009 beschikbaar.
Jij bent toch Japans Deacon? Dan kan je lekker aan de slag in 2009Ik ben jaloers....
Stuur ff snel op, kthx.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:17 schreef Paxlie het volgende:
Naruto is echt fucking vet
Gekregen van een vriend van me, maar damn wat een tof spel
Geef tof spel danquote:
Hoe is Dissidia?quote:
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Heb een cheap ass Samsung headsetje en die werkt prima. Het is geen telefoongesprek maar als ik het mag vergelijken met de xbox doet het er echt niet voor onder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef Remake het volgende:
Je kunt elke bluetooth headset gebruiken maar het geluid dat je hoort en hoe anderen jou horen is echt te slecht, een grote ruisbak.
De enige goede headset blijft de officiele PS3 headset, die ondersteund namelijk HD Audio.
Kost wel wat meer als je everyday jabra headsetje.
Hm heb hier zelf een Jabra BT150 liggen die ik ooit bij een telefoon kreeg, maar die wil niet opladen.. (nooit gebruikt overigens). Maar met iets soortegelijks voor onder 20 euro moet ik het dus wel redden? Die PS3 official headset wordt me wat te duur.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Heb een cheap ass Samsung headsetje en die werkt prima. Het is geen telefoongesprek maar als ik het mag vergelijken met de xbox doet het er echt niet voor onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |