Euh, je moet bijna wel door je scope kijken om zuiver te kunnen schieten. Vooral als de vijand meer dan 5 meter van je af staat. De recoil is namelijk best hevig en dus zal je vanuit de heup minder snel raak schieten. Ook zul je in bursts moeten schieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Vince22 het volgende:
Voor mensen die Killzone al hands-on kennen: Is het niet verschrikkelijk apart om niet door je scope te kijken om zuiver te schieten? Met CoD4 ben ik echt gewend om voordat ik schiet snel ff te L1-en en dan pas te R1-en... Dat valt mij echt het meest op aan de KZ filmpjes en gifjes, is dat niet een hele hoop gewenning?
Ik bedoel, het lijkt me toch niet dat je bijna alleen hip-fire gebruikt?
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:12 schreef Mindstate het volgende:
Kun je die PlayStation Eye ook op je gewone pc als webcam gebruiken?
Dit vind ik het tofste aan heel KZ2. Dat je zelf je vuur in de hand moet houden in plaats van dat het systeem het doet of dat de recoil zo minimaal is dat je Rambostijl in full-auto kan blijven schietenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ook zul je in bursts moeten schieten.
Nederlands trotsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef KoosyNL het volgende:
Het is weer tijd voor wat gifjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste wapen is echt meesterlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog eentje dan:
[ afbeelding ]
Lang verhaal maar A het is niet 40 cent goedkoper en B dan staat het niet op het shared account maar op me prive account.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:28 schreef Webby het volgende:
En je hebt Savage Moon niet 24 dec in de EU gekocht om 40 cent goedkoper uit te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |