Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
Lennonquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wilde mijn vrouw niet...
Nee, het mooie kereltje heeft Lennon.
Even een fotootje spammen...
[ afbeelding ]
Congratz! Mooi kereltje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
nee, alles is afgelast wegens onenogheid over voetbalplaatjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog gevoetbald door de beloftes vandaag?
Was zelf voetballen namelijk.
Nee, volgende week pas. Winterstop hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Kleintjes blijven altijd zooo cute.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wilde mijn vrouw niet...
Nee, het mooie kereltje heeft Lennon.
Even een fotootje spammen...
[ afbeelding ]
Middelmaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Was Lasse Nilsson niks voor jullie?
Ging niet doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, is meer een speler voor een club die rond plek #15 staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Was Lasse Nilsson niks voor jullie?
1 als ik het goed heb gehoord, en vast nog wel wat mensen gewoon met auto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoeveel bussen wilden er vanavond richting Rotterdam komen dan? 1 of meerdere. Vond jong ajax zeer zwak spelen.
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 als ik het goed heb gehoord, en vast nog wel wat mensen gewoon met auto's
Zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, is meer een speler voor een club die rond plek #15 staat.
lijkt mij dat er nog zat kaarten moeten zijn....quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef Silaz het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Fiorentina en Heracles beschikbaar? Liefst 428 ofzo. Heb net me rooster gezien en die is ideaal. dus kan mooi blijven pitte in utrecht wss. als ik nog kaarten kan kopen:9
Er is er 1 gegaan inderdaad. Die werd zelfs nog helemaal langs rotterdam alexander gestuurd, waardoor er nog gehoopt werd dat de bus gewoon naar het stadion begeleid werd. Maar uiteindelijk dus toch weer terug gestuurd naar Amsterdam.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!
Hamas hamas joden aan het gasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!
Van hartequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Aan jou de taak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Dank jullie wel... hoop dat ie ook voor ajax wordt!
Feli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Tja mijn pa is voor feijenoord, dus waar je mee wordt opgevoed, zegt niet altijd alles...quote:
Als je m maar geen jupiler league op vrijdagavond laat kijken. Dalijk wordt ie voor feyenoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja mijn pa is voor feijenoord, dus waar je mee wordt opgevoed, zegt niet altijd alles...
http://www.sportwereld.nl(...)_naar_FC_Twente.htmlquote:John Goossens kan naar FC Twente
AMSTERDAM - FC Twente onderhandelt met Ajax over de transfer van aanvaller John Goossens (21). De speler is het al eens over een contract voor 3,5 jaar, maar de clubs moeten het nog eens worden.
Twente rekent erop dat Goossens naar Enschede komt. Ajax laat Zuid-Afrikaan Lewis, die bij de beloften op proef was, terugkeren naar Ajax Cape Town.
Omdat hij geen toekomst heeft bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me onzinbericht, waarom zou Ajax dat in godsnaam doen?
Edit: Staat ook op VI, maar nog steeds: Waarom zou je 1 van je grootste talenten wegdoen?![]()
![]()
Hij heeft al vaker te kennen gegeven weinig perspectief te zien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me onzinbericht, waarom zou Ajax dat in godsnaam doen?
Edit: Staat ook op VI, maar nog steeds: Waarom zou je 1 van je grootste talenten wegdoen?![]()
![]()
Als je Goossens een kans wil geven, op welke positie dan? En wie moet er dan uit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef MaxC het volgende:
Geef hem dan is een kans, vind De Jong, Anita en Zeewier(die ene wedstrijd) dit seizoen erg tegenvallen waarom dan hem geen kans geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |