Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mijn hoofd er af te hakken?
Er is ooit iemand die zichzelf heeft onthoofd met een motorzaagquote:
net te laat voor quote-failquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!.
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zet ik hem op sterk water en begin ik een rariteitenkabinet!.
Hoe gek ben je dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is ooit iemand die zichzelf heeft onthoofd met een motorzaag
http://www.waarmaarraar.n(...)et_kettingzaag_.html
jahquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn typo die ik heb aangepast?.
Hm, ik heb er momenteel even geen in reserve liggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijn
[..]
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Plien Plien Plien ....quote:
transparancy en zo.quote:
Okay, welke amerikaan heeft zichzelf gecastreerd waardoor dit nu op bijsluiters moet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil ik wel een ander hoofd er voor terug he... Eentje zonder ik-heb-te-lang-geslapen-hoofdpijn
[..]
Hoe gek ben je dan?![]()
Overigens kwam ik laatst een verhaaltje tegen met rare instructies op electrische apparaten, op een cirkelzaag ergens in scandinavië: Do not try to stop the blade with your hands or genitals
Laat maar zitten danquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik heb er momenteel even geen in reserve liggen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plien Plien Plien ....
Amerikaan in Scandinavië?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay, welke amerikaan heeft zichzelf gecastreerd waardoor dit nu op bijsluiters moet?
Vraag het een TalibannerTquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Werken? Wat zeg je weer rare dingen vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag enorme moeite met wakker worden, trouwens...
Dus tijd voor thee en daarna maar weer werken.
stoppen met rokenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef OA het volgende:
Zo, net even een half uur onafgebroken gehoest
ik word juist slaperig van theequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag enorme moeite met wakker worden, trouwens...
Dus tijd voor thee en daarna maar weer werken.
Ze hebben invloed over de hele wereld jeweetquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan
[..]
[..]
Amerikaan in Scandinavië?
Is dit jouw sollicitatie dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben 2 jaar ouder dan 18maar gedraag me nog als een 18 jarige
Kijk maar uit hoor cablegun...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze hebben invloed over de hele wereld jeweet
[..]
Is dit jouw sollicitatie dan?
Whehehehequote:
Gebakquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
Koffie met gebak
Ik heb het vak "velden" gehaald
Wie zit er hier te schelden met dat w-woordquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken? Wat zeg je weer rare dingen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |