Ook dat dus. Daar word ik ook altijd nieuwsgierig van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 1 nachtje en dan?
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij isquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat dus. Daar word ik ook altijd nieuwsgierig van.
Dan kan de TS niet tellenquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij is.
Of dat het na die ene dag weekeind is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:49 schreef Paul het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:49 schreef Paul het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim
Kijk naar de TS, dan weet je toch genoegquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigen![]()
![]()
Straks gaat het van ' nog 365 dagen te gaan!'quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigen![]()
![]()
Bitchquote:
Ontbiertje? Lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijtbiertje, iemand?
Ligt eraan hoe laat je op je werk aankomtquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef tjaenwatnu het volgende:
Goedemorgen, nog even en dan is het weer licht als we op het werk aankomen, gaat de goede kant op
Gister was het bij mij al bijna donker toen ik begonquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je op je werk aankomt
Sletquote:
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-postquote:
Morgen ben ik jarigquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-post![]()
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-TT![]()
En dat al de hele week zo ..... sad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:00 schreef Het_hupt het volgende:
zal ik wel openen morgen Paul
wrs het enigste topic ooit op FOK! waar zoveel doodwensen geplaatst gaan worden
er zijn best veel fokkers (licht) masochistischquote:
En die mensen krijgen geen ban, want ONZe Paul loopt er al de hele week om te vragen om een doodwens. Als het aan ONZ ligt, is het morgen zijn laatste verjaardag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:00 schreef Het_hupt het volgende:
neuh, die gunnen Paul alleen een trage, pijnlijke deaudquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er zijn best veel fokkers (licht) masochistisch
Ik zou zeggen: check effe zijn postgeschiedenis. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe naïef en nieuw kom ik over als ik vraag waarom Paul volgens hen een trage, pijnlijke deaud verdient?
dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: check effe zijn postgeschiedenis. Dat zegt genoeg
Treinneger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:11 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat jullie je best doen om me zohard mogelijk uit te schelden inclusief het woordje trein
Mogguh Huppelquote:
Hupquote:
poetsdromertjequote:
mogguh!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:46 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen.
* Denkt: Heb k verder nog wat toe te voegen aan dit topic? Eigenlijk niet...![]()
thee aubquote:
ja gaat wel best... Heb wel beetje stress dat wel... moet werk afhebben morgen eigenlijk en loop klein beetje achterquote:
Twee maal,zwart alstublieftquote:
dat wordt dus weer zwetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef resque het volgende:
[..]
ja gaat wel best... Heb wel beetje stress dat wel... moet werk afhebben morgen eigenlijk en loop klein beetje achter
jij???
H_hquote:
Zou je dan toch een goede invloed op ONZ hebben?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat wordt dus weer zweten
hier relaxed as always
en ben blij da'k ONZ weer zie stijgen qua niveau en gebruikers
--> adoratietopicquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou je dan toch een goede invloed op ONZ hebben?
dat kunnen jullie alleen beoordelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou je dan toch een goede invloed op ONZ hebben?
Zie mijn post in je adoratietopicquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat kunnen jullie alleen beoordelen
bosvruchtenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
Ladi
De smaakjes:
[ afbeelding ]
Het water:
[ afbeelding ]
Aan u de keuze!
zag ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie mijn post in je adoratietopic
Er zit wat in je water, doe maar marokaanse theequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
Ladi
De smaakjes:
[ afbeelding ]
Het water:
[ afbeelding ]
Aan u de keuze!
Wanneer doen we eigenlijk het 49 logo als UI?quote:
mss is het handig om de mooiste ontwerpen in een poll te gooien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wanneer doen we eigenlijk het 49 logo als UI?
Op zich wel. Heb vast m'n UI veranderdquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss is het handig om de mooiste ontwerpen in een poll te gooien?
quote:
quote:
quote:
Ik schrijf me bij deze inquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:00 schreef Het_hupt het volgende:
Me 2, heb er wel een ban voor over.quote:
Moozquote:
Huppel geeft geen bans daarvoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Me 2, heb er wel een ban voor over.
Klopt, maar Remlof enzo welquote:
jah, ff voor de ONZ promotiequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh Het_hupt
Nieuwe avatar?
[..]
Hey Ezechielk
* Ezechielk heeft net taart gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
voor bij de koffie/thee
Ja lekker hoor! Met jullie allemaal ook? Zit op dit moment op me stage.quote:
Nu ff in '5' aka KLB gaan spammen, eens kijken hoe ze reagerenquote:
hier gaat ie ook lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja lekker hoor! Met jullie allemaal ook? Zit op dit moment op me stage.
en dat deel je niet eens even?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk heeft net taart gehad
Ik meen me iets te herinneren dat je aan de lijn was toch?quote:
Sstquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat je aan de lijn was toch?
Over 2 weken mag ik trakteren, en dan mogen jullie van mij allemaal een stuk komen halenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dat deel je niet eens even?
nog gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
He! Ik was afgelopen zaterdag jarig, als jullie langs komen haal ik ook nog even gebak!
Waar woon je ongeveer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
He! Ik was afgelopen zaterdag jarig, als jullie langs komen haal ik ook nog even gebak!
Ook datquote:
woon je in emmen? dan kom ik langsquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
whahaha als ik al naar purm ga MOET ik bij iemand anders op bezoek dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Beide bedankt! Ik woon om precies te zijn in Purmerend.
weet je hoe boos diegene wordt als ik wel bij jou gebak ga eten en niet bij hem?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Chaos-Zero het volgende:
Je bent welkom! Gebak is gebak toch?
Dat meen je niet... Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Beide bedankt! Ik woon om precies te zijn in Purmerend.
ikwilookwatzeggen ikwilookwatzeggen!quote:
Purmer Noord, vlak bij het Gildeplein. Jij?quote:
Paul pauk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ikwilookwatzeggen ikwilookwatzeggen!
Lol had ik vroeger ook gewoont, in de Overlanderstraat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Purmer Noord, vlak bij het Gildeplein. Jij?
Ik woon nu in de Overlanderstraatquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lol had ik vroeger ook gewoont, in de Overlanderstraat.
Nu woon ik in Purmer-Zuid vlakbij het Meerland.
Overigens is de morgen over 10 minuten al om
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik woon nu in de Overlanderstraat
Maar niet ver weg dus. Wanneer kan ik taart halen?
Topquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Volgende week staat er taart klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |