Ook dat dus. Daar word ik ook altijd nieuwsgierig van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:44 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 1 nachtje en dan?
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij isquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dat dus. Daar word ik ook altijd nieuwsgierig van.
Dan kan de TS niet tellenquote:Op donderdag 29 januari 2009 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij is.
Of dat het na die ene dag weekeind is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TS zal wel bedoelen dat januari dan voorbij is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:49 schreef Paul het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:49 schreef Paul het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim
Kijk naar de TS, dan weet je toch genoegquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigen![]()
![]()
Straks gaat het van ' nog 365 dagen te gaan!'quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ... dit is wel erg zielig, om dit zo de hele week aan te kondigen![]()
![]()
Bitchquote:
Ontbiertje? Lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijtbiertje, iemand?
Ligt eraan hoe laat je op je werk aankomtquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef tjaenwatnu het volgende:
Goedemorgen, nog even en dan is het weer licht als we op het werk aankomen, gaat de goede kant op
Gister was het bij mij al bijna donker toen ik begonquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je op je werk aankomt
Sletquote:
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-postquote:
Morgen ben ik jarigquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-post![]()
Verkapt-wie-opent-er-morgen-een-verjaardagstopic-voor-mij-TT![]()
En dat al de hele week zo ..... sad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:00 schreef Het_hupt het volgende:
zal ik wel openen morgen Paul
wrs het enigste topic ooit op FOK! waar zoveel doodwensen geplaatst gaan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |