Huppel geeft geen bans daarvoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Me 2, heb er wel een ban voor over.
Klopt, maar Remlof enzo welquote:
jah, ff voor de ONZ promotiequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh Het_hupt
Nieuwe avatar?
[..]
Hey Ezechielk
* Ezechielk heeft net taart gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
voor bij de koffie/thee
Ja lekker hoor! Met jullie allemaal ook? Zit op dit moment op me stage.quote:
Nu ff in '5' aka KLB gaan spammen, eens kijken hoe ze reagerenquote:
hier gaat ie ook lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja lekker hoor! Met jullie allemaal ook? Zit op dit moment op me stage.
en dat deel je niet eens even?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk heeft net taart gehad
Ik meen me iets te herinneren dat je aan de lijn was toch?quote:
Sstquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat je aan de lijn was toch?
Over 2 weken mag ik trakteren, en dan mogen jullie van mij allemaal een stuk komen halenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dat deel je niet eens even?
nog gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
He! Ik was afgelopen zaterdag jarig, als jullie langs komen haal ik ook nog even gebak!
Waar woon je ongeveer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
He! Ik was afgelopen zaterdag jarig, als jullie langs komen haal ik ook nog even gebak!
Ook datquote:
woon je in emmen? dan kom ik langsquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
whahaha als ik al naar purm ga MOET ik bij iemand anders op bezoek dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Beide bedankt! Ik woon om precies te zijn in Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |