het zijn natuurlijk ook nederlandse stumpers die niet ff een autotje kunnen ontwikkelen hequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:10 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Klopt, en vergeet niet dat de kosten die gemaakt zijn voor het ontwikkelen van de batterij (honderden miljarden euro's wereldwijd) worden doorberekend aan de consument.
Het wachten is trouwens op de Chevy Volt (het meest hoopgevende product voor GM, vanaf 2010)
[ afbeelding ]
Deze is wel betaalbaar (onder 35,000 euro) want hij wordt veul efficienter (hogere aantallen ook) gebouwd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Suko het volgende:
Hamer is een verklede vent, dat telt niet, PvdA bovendien, telt ook niet.
Precies.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef couleurs het volgende:
Halsema doet het prima, niet zeuren.
Helemaal mee eens, dat probeerde ik ook te zeggen maar jij doet het in één regel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef trifko het volgende:
Wat een rat die Middelkoop, mensen bang maken en zeggen dat ze in goud moeten investeren.. en vervolgens doodleuk zeggen dat zijn bedrijf die goudstaven verkoopt mocht je interesse hebben..![]()
Deze man heeft zijn credibility verloren...
Niet de meest uitnodigende line-up, maar tot nu toe vond ik deze week erg leuk, hopen dat 't vanavond ook lukt.quote:Onder meer:
- Directeur van de EO Arjan Lock over de uitlatingen van Andries Knevel
- Cor Hellingman, advocaat van Wendy van Dijk
- Columniste Mickelle Haest doet boekje open over 112.
- Rini van de Poel is werkzaam op de meldkamer van 112.
Of gewoon: Pauw, Witteman en De Vries. Dan kunnen ze Peter R. ook af en toe nog inzetten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dat Peter Paul de Vries inmiddels een naambordje verdient
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon: Pauw, Witteman en De Vries. Dan kunnen ze Peter R. ook af en toe nog inzetten.
Gaat het niet om, de hufterigheid moet een keer een halt toegeroepen worden. Zoals Wendy van Dijk zelf al zegt, het is zó negatief allemaal en het kost nodeloos veel energie. Daar ben ik het wel mee eens, het is geen journalistiek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:14 schreef FJD het volgende:
WendyWat een huilie. Ik geloof er geen zak van dat GS er naast zit.
Lees het dan niet. Net alsof de gemiddelde GS lezer de persoon is waar je je druk om zou moeten maken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:15 schreef Aoristus het volgende:
Gaat het niet om, de hufterigheid moet een keer een halt toegeroepen worden. Zoals Wendy van Dijk zelf al zegt, het is zó negatief allemaal en het kost nodeloos veel energie. Daar ben ik het wel mee eens, het is geen journalistiek.
Ik denk dat je het recht hebt op verdediging. Dat heeft van Dijk prima aangepakt en ik hoop dat anderen daarin zullen volgen. Wegkijken is nooit een oplossing.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees het dan niet. Net alsof de gemiddelde GS lezer de persoon is waar je je druk om zou moeten maken.
Verder vind ik het argument van dat het de persoonlijke levenssfeer beschadigt een beetje zwak voor persoonlijkheden die niets anders doen dan hun zogenaamde persoonlijkheid uitventen op TV. Ga je straks zien dat Rene Froger zich eerst beklaagt over inbreuk op z'n privacy om op een volgende zender te acteren in een real-life soap.
Als het onjuist is dan is dat vanzelfsprekend. Ik sprak meer in z'n algemeenheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk dat je het recht hebt op verdediging. Dat heeft van Dijk prima aangepakt en ik hoop dat anderen daarin zullen volgen. Wegkijken is nooit een oplossing.
Geenstijl weet niet alles. Dat garandeer ik jequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het onjuist is dan is dat vanzelfsprekend. Ik sprak meer in z'n algemeenheid.
Ze hebben de waarheid niet in pacht maar hoe grof en kwetsend ze ook zijn, ik zie ze er niet voor aan om dit verhaal zomaar uit de duim te hebben gezogen omdat ze verveeld waren. Ik zou niet raar staan te kijken als dit ooit nog een keer uitkomt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:24 schreef Aoristus het volgende:
Geenstijl weet niet alles. Dat garandeer ik je
Denk je niet dat het een aangelegenheid is die Oerlemans en van Dijk aangaat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hebben de waarheid niet in pacht maar hoe grof en kwetsend ze ook zijn, ik zie ze er niet voor aan om dit verhaal zomaar uit de duim te hebben gezogen omdat ze verveeld waren. Ik zou niet raar staan te kijken als dit ooit nog een keer uitkomt.
Klinkt als een mopje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Een vent stopt een jonagold in zijn reet en belt 112
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |