abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 13:52:51 #176
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65565379
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Ik zie even niet waarom je TS nou aan het aanvallen bent.
*twijfelt om een report te maken in het feedbacktopic ivm gigantisch trollen*
Meelullen met de rest heet dat.
Kop & Maaiveld enzo....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:53:08 #177
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_65565385
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

Daar ben je zelf ook niet vies van, met je aanname dat school rancuneus is en dat de melding puur het ziekteverzuim betreft.
Nee, waarschijnlijk heeft de TS ook een keer een foute kleur trui aangehad.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_65565407
quote:

[..]

. Sarcasme. Ooit van gehoord?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:53:56 #179
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65565414
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef OxygeneO2 het volgende:

[..]

Mijn vrouw zorgt voor de kinderen dit hebben wij zo afgesproken nml. is zij dan ook zga langdurig werkeloos of minderwaardig in ogen van deze maatschappij?
Ik ben blij dat zij zo goed voor onze kinderen zorgt. Ben trots op onze kinderen die wel fatsoensnormen meekrijgen. Maar op die vorige school deed men niets aan de asociaal opgevoede kinderen.
Dat is schijnbaar de norm en tendens tegenwoordig en wordt gezien als normaal?
TS is zo te zien een man. En ook nog eens één die wél fatsoensnormen meegeeft, in tegenstelling tot alle andere mensen in zijn buurt.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:54:30 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65565435
quote:

[..]

*twijfelt om een report te maken in het feedbacktopic ivm gigantisch trollen*
Ik zou niet twijfelen hoor..
Jij bent toch van het pro-melden?
Maar ondertussen ben je wel lekker offtopic bezig constant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:54:53 #181
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65565452
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hey, jij hebt commentaar op mij, dus mag je ook met dingen komen.
[..]

Waar gaat het heen met Fok!....
En @ Jarno, als ik die reactie quote valt het relevante deel (waar Netsplitter op reageert) weg.
Maar misschien heb je het te snel gelezen en was je onder de indruk dat ik zei dat bij 1 draai om de oren al een mishandeling-melding aan de orde was.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_65565460
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Shitney het volgende:
Ik vind TS hysterisch en agressief overkomen, niet naar mij, maar naar school en het AMK. Hij gedraagt zich erg defensief, en heeft een onsamenhangend verhaal.
Dat vind jij. Het enige punt waar TS compleet in de verdediging schiet, is waar jij op hem verwijtend reageert. Voor de rest zie ik graag een quote van zijn hysterische en agressieve taalgebruik tegemoet, ik zie het namelijk niet.
quote:
Ik ben juist benieuwd waaruit iedereen zo blind de conclusie trekt dat de school hier de boeman is. Omdat 1 hysterische ouder roept dat de school niet deugt en dat álle andere ouders op die school aso's zijn, is het ook zo?
Zoals eerder gezegd, ik spreek (helaas) uit ervaring, ook.
quote:
De OP roept bij mij alleen maar vragen op. Zoals: waarom zou een slechte weerstand reden moeten zijn om van school te switchen? Het kind was immers niet ziek door pesten oid, het kind had een slechte weerstand, dus griepjes, verkoudheden, wellicht kinderziekten? Waarom zou je door ziekte een conflict met school krijgen? Een van mijn kinderen is chronisch ziek (aangeboren) en verzuimt dus ook veel. Daar heb ik nog nooit iets anders dan begrip voor ontvangen. Wat hebben andere ouders en andere kinderen met een slechte weerstand te maken?
Grappig dat jij die conclusie kunt trekken; 'pesten' is namelijk het allereerste wat er door mijn hoofd schoot als mogelijke oorzaak. En jij sluit het op voorhand al uit. 'Pesten' (of het niet adequaat optreden door een school daartegen) zou ook heel goed het oplopend conflict verklaren. Just my 2 cents
quote:
De OP is dus naar alle waarschijnlijkheid zeer onvolledig, en ik betwijfel ten zeerste of het ziekteverzuim reden voor de melding is. Ik vermoed dat al die onuitgesproken andere problemen die TS kennelijk op school had, eerder reden voor de melding zijn dan het ziekteverzuim wat TS nu als reden geeft.
En ik vermoed dus dat 'pesten' heel wel de oorzaak kan zijn, logisch dat je dan ook niet op al te goede voet staat met de pesters. En niet zelden strekt zich pestgedrag uit tot zich ermee bemoeiende ouders (wederzijds) als school het maar laat 'broeien'.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 januari 2009 @ 13:55:59 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65565506
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

en leg mij nu maar even uit wat daar mis mee is, als dat kennelijk opvallend genoeg is om te beschrijven?
Leg mij eens uit waarom het relevant is voor het al dan niet mishandelen van kinderen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 13:56:44 #184
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65565524
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:54 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

En @ Jarno, als ik die reactie quote valt het relevante deel (waar Netsplitter op reageert) weg.
Maar misschien heb je het te snel gelezen en was je onder de indruk dat ik zei dat bij 1 draai om de oren al een mishandeling-melding aan de orde was.
Ach gossie, ging het daar om??
Stel je toch eens niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Ik had het over 1 draai, jij maakt het semi elke dag van.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:57:11 #185
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65565540
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zou niet twijfelen hoor..
Jij bent toch van het pro-melden?
Maar ondertussen ben je wel lekker offtopic bezig constant.
Ho ho. Ik reageer op jou en een paar anderen. Frappant dat je dan de term 'je' gebruikt ipv 'we'. Even je eigen admin-straatje schoonvegen soms?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

. Sarcasme. Ooit van gehoord?
Dan is het nogal een mislukte vorm van sarcasme. Ik kan hem als reactie op mijn postings in iedergeval niet plaatsen.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:58:46 #186
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_65565607
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef r_one het volgende:
Zoals eerder gezegd, ik spreek (helaas) uit ervaring, ook.
En omdat het jou is gebeurd is bij elk conflict in de toekomst waar een school betrokken is de kans groot dat het de school zijn fout is...
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:58:55 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65565613
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Ho ho. Ik reageer op jou en een paar anderen. Frappant dat je dan de term 'je' gebruikt ipv 'we'. Even je eigen admin-straatje schoonvegen soms?
[..]

Dan is het nogal een mislukte vorm van sarcasme. Ik kan hem als reactie op mijn postings in iedergeval niet plaatsen.
Ik post ,zoals ik al een kleine 9 jaar doe, als user, niet als admin.
En laat dit topic toch eens niet zo ontsporen met je offtopic geklets
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:45 #188
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65565718
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat vind jij. Het enige punt waar TS compleet in de verdediging schiet, is waar jij op hem verwijtend reageert. Voor de rest zie ik graag een quote van zijn hysterische en agressieve taalgebruik tegemoet, ik zie het namelijk niet.
De oorspronkelijke TT vond ik al hysterisch en agressief, met dat "Smaad instanties". En de manier waarop TS wild om zich heen slaat in zijn posts geven mij die indruk. Sowieso vind ik mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven al wat dommer overkomen, en als ze daarbij ook nog eens de duvel en zijn ouwe moer beschuldigen van van alles en nog wat dan weet ik meestal wel hoe laat het is en wat voor vlees we in de kuip hebben.
[..]
quote:
Grappig dat jij die conclusie kunt trekken; 'pesten' is namelijk het allereerste wat er door mijn hoofd schoot als mogelijke oorzaak. En jij sluit het op voorhand al uit. 'Pesten' (of het niet adequaat optreden door een school daartegen) zou ook heel goed het oplopend conflict verklaren. Just my 2 cents
Ik dacht ook aan pesten, maar dat is niet wat TS zegt. Hij beweert dat zijn kind ziek was door een slechte weerstand, en dat dáár het conflict met school door is ontstaan. Juist omdat hij nu alles afschuift op het ziekteverzuim, daarbij de indruk wekkend dat de school een soort onredelijke grootmacht is die bij een doodgewoon griepje onschuldige ouders aangeeft, vind ik hem onbetrouwbaar, manipulatief en hysterisch overkomen. En juist daardoor lijkt het me aannemelijk dat de school eerder om die reden al problemen met hem heeft gehad. Iemand die op die manier feiten verdraait is in de regel geen makkelijke gesprekspartner als je op een redelijke manier naar oplossingen zoekt.
quote:
En ik vermoed dus dat 'pesten' heel wel de oorzaak kan zijn, logisch dat je dan ook niet op al te goede voet staat met de pesters. En niet zelden strekt zich pestgedrag uit tot zich ermee bemoeiende ouders (wederzijds) als school het maar laat 'broeien'.
Dat zou best eens kunnen kloppen, dat er een ander conflict aan ten grondslag ligt. Ik vermoed dat ook.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:01:47 #189
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65565719
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ach gossie, ging het daar om??
Stel je toch eens niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Dat jij nou alleen leest wat je wil lezen.. Ik ging in op Gia betreffende stemverheffing in de supermarkt en zei dat het regelmatig meppen van een kind voor mij over de grens is in die setting. Een keer luid iets zeggen of zelfs een keer draai om de oren, dat moet kunnen.
pi_65565809
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef Jikpunth het volgende:
Nee ik vind jou veel genuanceerder en vooral realistischer in het leven staan Het leven is grijs
Waarom beperk je je dan tot maar 2 mogelijke opties (op je handen zitten en melding AMK)?
quote:
maar als het om kinderen gaat is het simpel... bij twijfel melden.

Overigens ben ik in Australië als rode kruis vrijwilliger wettelijk gedwongen om misstanden met minderjarigen te melden en ja dat is natuurlijk altijd een inschatting.
Ja en in landen als Amerika zijn ze helemaal losgeslagen. Maar this is NL.
quote:
Maar beter een melding teveel dan een te weinig.
Dan verschillen wij dus in de kern al van mening en gaan wij het echt niet eens worden. Ik stel mij op het standpunt: elke VERvalsTe melding is schrijnender dan een terechte melding.
(gewaagde uitspraak wellicht maar ik zal hem hier zonodig verdedigen )
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:05:35 #191
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65565857
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom het relevant is voor het al dan niet mishandelen van kinderen
Vervuilde of onverzorgde ouders zouden natuurlijk best een indicatie kunnen zijn voor ernstigere problematiek, zoals bijvoorbeeld verslavingen, geldzorgen, overspannenheid en dergelijke. In principe hoeft een opmerking over het uiterlijk van ouders dus niet irrelevant te zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:06:59 #192
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65565908
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik post ,zoals ik al een kleine 9 jaar doe, als user, niet als admin.
En laat dit topic toch eens niet zo ontsporen met je offtopic geklets
In jou allereerste post generaliseer je al alle medewerkers van die instantie naar gestapo.
(Wat is eigenlijk het meervoud van gestapo, gestapi? Maar dat is echt offtopic.)

Vervolgens ga je zelf offtopic over de kwaliteit van de leerlingendossiers. (Even laten zien dat je ook een 'krant' leest.)

Etc etc.

Pot verwijt de ketel, verwijder eerst de balk uit je eigen oog voordat je naar de spliter in het oog van een ander kijkt, etc
pi_65565956
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Jikpunth het volgende:
En omdat het jou is gebeurd is bij elk conflict in de toekomst waar een school betrokken is de kans groot dat het de school zijn fout is...
Waar zie je mij "elk conflict" en "de kans groot" poneren
Het gebeurt, het komt voor en sluit m'n ogen niet voor die mogelijkheid. En met die wetenschap heb ik hier inhoudelijk alleen een oordeel geveld over de casus van TS.
.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 14:08:44 #194
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65565990
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

In jou allereerste post generaliseer je al alle medewerkers van die instantie naar gestapo.
(Wat is eigenlijk het meervoud van gestapo, gestapi? Maar dat is echt offtopic.)

Vervolgens ga je zelf offtopic over de kwaliteit van de leerlingendossiers. (Even laten zien dat je ook een 'krant' leest.)

Etc etc.

Pot verwijt de ketel, verwijder eerst de balk uit je eigen oog voordat je naar de spliter in het oog van een ander kijkt, etc
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

AMK gaat niet alleen over zichtbare mishandeling maar over alles wat zij nodig vindt.
Succes TS, het is een instantie te vergelijken met de Gestapo en ja ze hebben alle macht in handen, mede namens onze regering.

recent in het AD, ik meen afgelopen zaterdag, scholen houden een dossier bij, vraag dat op, er staan regelrechte conclusies in en opvattingen die er totaal niet inhoren. Persoonlijke meningen komen in het dossier en worden als waar aangenomen.
School is na betaling van 4,50 verplicht dat in te laten zien.
Heel veel sterkte.
Waar gaat dit offtopic???
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:09:05 #195
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65566011
Flikker deze en m'n laatste post er trouwens maar uit, als je wilt Yvonne. Ik heb me uit laten lokken door Yvonne en daar spijt van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 januari 2009 @ 14:09:32 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65566035
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Er is een reden te bedenken waarom het semi-dagelijks meppen van een kind geoorloofd is?
Je weet aan de hand van 1 situatie direct dat er semi-dagelijks gemept wordt? De nieuwe Uri Geller...
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 14:11:29 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65566129
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef _Flash_ het volgende:
Flikker deze en m'n laatste post er trouwens maar uit, als je wilt Yvonne. Ik heb me uit laten lokken door Yvonne en daar spijt van.
Ikke niet, ik mod hier niet, ik ben hier user.
Laat ik aan de mods over.

vrijdag 30 januari 2009 @ 14:12:48 #198
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_65566187
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef r_one het volgende:
Waar zie je mij "elk conflict" en "de kans groot" poneren
Het gebeurt, het komt voor en sluit m'n ogen niet voor die mogelijkheid. En met die wetenschap heb ik hier inhoudelijk alleen een oordeel geveld over de casus van TS.
Ok ok

Het gaat mij er gewoon om dat zelfs al was het misschien onnodig om in dit geval het AMK in te schakelen, het in mijn ogen gewoon altijd: bij twijfel, melden is. Wat dat betreft zie ik niet in waarom de school zo fout is. Als je dan een 20 jaar oud ambtenaartje over de vloer krijgt die een incorrect rapport optekent dan is dat vervelend. Ook is het vreemd dat ze niet sowieso twee ambtenaren sturen want nu is het het woord van de TS tegen de ambtenaar, daar kun je als overheid toch ook niks mee lijkt me.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 januari 2009 @ 14:13:35 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65566228
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Shitney het volgende:

[..]

Vervuilde of onverzorgde ouders zouden natuurlijk best een indicatie kunnen zijn voor ernstigere problematiek, zoals bijvoorbeeld verslavingen, geldzorgen, overspannenheid en dergelijke. In principe hoeft een opmerking over het uiterlijk van ouders dus niet irrelevant te zijn.
Maar ook niet relevant. Sterker nog ik durf te zeggen dat het 99 van de 100 keer irrelevant is. Ik dacht dat we in Nederland al een poosje het stadium gepasseerd waren waar we het handelen van mensen toeschrijven aan een uiterlijk... toch?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:16:08 #200
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_65566340
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar ook niet relevant. Sterker nog ik durf te zeggen dat het 99 van de 100 keer irrelevant is. Ik dacht dat we in Nederland al een poosje het stadium gepasseerd waren waar we het handelen van mensen toeschrijven aan een uiterlijk... toch?
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Het kan een extra aanwijzing zijn, bovenop toch al aanwezige vermoedens. Maar ik weet verder niet om wat voor opmerkingen het ging, dus ik kan er verder niet over oordelen. Niet of het relevant is, noch of het irrelevant is.
Does it lead you home?
When you're all alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')