abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:14:51 #126
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564149
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

staat nergens dat ze dat wel of niet gedaan hebben
Waarom zou je een ziek kind zomaar thuis houden en waarom is die school nooit op huisbezoek geweest toen ons kind ziek was?

Lees je je rapprtage over de gezinnen onder je hoede ook zo slecht?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65564160
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Onze buuv scheldt haar kinderen regelmatig de huid vol (kutkind e.d.), maar ze slaat niet, ze zijn keurig gekleed en doen het goed op school. Aangeven?
Ja natuurlijk! Ordnung! Iedereen in het gelid, hop. Doe je brave burgerplicht, kameraad Gia!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:16:15 #128
3542 Gia
User under construction
pi_65564193
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Ordnung! Iedereen in het gelid, hop. Doe je brave burgerplicht, kameraad Gia!
Euh, dat was sarcastisch bedoeld hoor.
pi_65564212
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Euh, dat was sarcastisch bedoeld hoor.
Echt?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_65564237
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Babbelzz het volgende:
staat nergens dat ze dat wel of niet gedaan hebben
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef OxygeneO2 het volgende:
waarom is die school nooit op huisbezoek geweest toen ons kind ziek was? Men maakte zich opeens bezorgd over mijn kind. Pas nadat we opperden dat een andere school een betere optie zou zijn?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:18:01 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65564256
Wat een triest zooitje replies hier. Als er een kind vermoord wordt door de ouders is het allemaal "HOE KON DIT TOCH GEBEUREN" en worden alle instanties de huid vol gescholden omdat ze het niet konden voorkomen. Volgt er op een melding van een school(!) dan een gedegen onderzoek dan loopt iedereen te janken over gestapo's.

TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, met een balbla iedereen is tegen me attitude, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:18:19 #132
3542 Gia
User under construction
pi_65564267
Ik denk dat Babbelzz nu de OP aan het lezen is, dat was ze vergeten, of zo.
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:19:36 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564302
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:

TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt.
Omgekeerde wereld en pertinent niet waar, slecht advies dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:20:17 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564327
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, dus de discussie mag alleen gaan over de slechte kanten van het AMK. Dan is dat duidelijk.
Nee, maar dat was de vraag niet van TS en daar kun je best een ander topic over openen toch?

Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:21:03 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564346
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Babbelzz nu de OP aan het lezen is, dat was ze vergeten, of zo.
Hé, maar ze werkt wel in die sector hoor..

pi_65564356
quote:
Wat een triest zooitje replies hier. Als er een kind vermoord wordt door de ouders is het allemaal "HOE KON DIT TOCH GEBEUREN" en worden alle instanties de huid vol gescholden omdat ze het niet konden voorkomen. Volgt er op een melding van een school een onderzoek dan loopt iedereen te janken over gestapo's.

TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, met een balbla iedereen is tegen me attitude, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Oy!

Heb je ook nog zo'n mooi betoog over de rol van de school?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 13:21:35 #137
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65564364
quote:
Wat een triest zooitje replies hier. Als er een kind vermoord wordt door de ouders is het allemaal "HOE KON DIT TOCH GEBEUREN" en worden alle instanties de huid vol gescholden omdat ze het niet konden voorkomen. Volgt er op een melding van een school(!) dan een gedegen onderzoek dan loopt iedereen te janken over gestapo's.

Het werkt echt hoor.

Jeugdzorg heeft weer gefaald...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65564388
quote:

dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Ja, persoonlijke rancune als professional mee laten spelen! Goed idee! En volgens jou heel normaal dus!
pi_65564403
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef yvonne het volgende:
Hé, maar ze werkt wel in die sector hoor..
Serieus?

* wacht nog op haar uitleg van de meldPLICHT
.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:23:41 #140
3542 Gia
User under construction
pi_65564433
quote:
TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af.
Uit de OP maak ik op dat ze dit allemaal hebben aangegeven, maar toch vinden ze bij controle van allerhande dingen die dan niet kloppen. Dergelijke instanties hebben een ideaalbeeld van hoe een huiskamer eruit moet zien. Komen ze op een dag dat je nog niet gestofzuigd hebt en het ligt vol stof, tja, aantekening.
Bedden nog niet opgemaakt? Aantekening. Kapot stuk speelgoed met scherpe randjes...... enz....
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:26:14 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65564505
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Oy!

Heb je ook nog zo'n mooi betoog over de rol van de school?
Nou, als ik er al een betoog over had, zou ik het hebben over termen als een "inschattingsfout" en niet over een "valse melding". Ik zelf kan me heel goed voorstellen dat als een kind om onverklaarbare reden niet aanwezig is, daar de standaard procedures voor worden doorlopen. Zeker als er plotseling een schoolwisseling wordt aangekondigd, want dan heb je er als school helemaal geen controle meer op.

Dat TS het puur emotioneel ziet, als dreigement en alsof het een persoonlijke vete is, dat moet zij weten, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat niet zal leiden tot het meest productieve gedrag om dit probleem op te lossen. Want instanties kijken ook niet met zo'n bril naar de zaak.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:27:51 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65564550
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, persoonlijke rancune als professional mee laten spelen! Goed idee! En volgens jou heel normaal dus!
Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune. Dat is hun drijfveer en daarop worden ze geselecteerd. Dit geldt voor iedereen in die sectoren.

Gestoorde gek.
pi_65564609
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:27 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune.
Dat zeg ik toch niet? Maar kennelijk is een 'lastige klant' (laten we het zo maar even noemen) voldoende voor dit soort praktijken:
quote:
dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Dat zeg je net zelf.

En ja, dat vind ik raar voor mensen die zichzelf professional noemen.

En je belediging mag achterwege blijven hoor.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:30:25 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65564619
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Uit de OP maak ik op dat ze dit allemaal hebben aangegeven, maar toch vinden ze bij controle van allerhande dingen die dan niet kloppen. Dergelijke instanties hebben een ideaalbeeld van hoe een huiskamer eruit moet zien. Komen ze op een dag dat je nog niet gestofzuigd hebt en het ligt vol stof, tja, aantekening.
Bedden nog niet opgemaakt? Aantekening. Kapot stuk speelgoed met scherpe randjes...... enz....
Heel naar en ik kan me ook goed voorstellen dat je dingen als persoonlijke kritiek ziet. Ik zelf heb (ander onderwerp) wel wat ervaring met rechtszaken bijvoorbeeld en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar als de muziek speelt moet je meedansen. Ja het is vervelend maar gewoon braaf door de hoepeltjes springen.
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:30:52 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564635
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:27 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune. Dat is hun drijfveer en daarop worden ze geselecteerd. Dit geldt voor iedereen in die sectoren.

Gestoorde gek.
Ja, die hele beroepsgroep is 100% integer en er zitten absoluut geen gefllipte controlfreaks bij
Postbodes stelen nooit post en politielui doen nooit iets strafbaars

vrijdag 30 januari 2009 @ 13:32:14 #146
3542 Gia
User under construction
pi_65564677
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nou, als ik er al een betoog over had, zou ik het hebben over termen als een "inschattingsfout" en niet over een "valse melding". Ik zelf kan me heel goed voorstellen dat als een kind om onverklaarbare reden niet aanwezig is, daar de standaard procedures voor worden doorlopen. Zeker als er plotseling een schoolwisseling wordt aangekondigd, want dan heb je er als school helemaal geen controle meer op.

Er was geen sprake van onverklaarbare reden, het kind was ziek.

Misschien moet eens onderzocht worden waarom het kind op de ene school wel vaak ziek was en op de nieuwe school helemaal niet. Misschien is de luchtkwaliteit op de oude school wel heel slecht.
  Admin vrijdag 30 januari 2009 @ 13:33:04 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65564707
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef eleusis het volgende:

[..]

Heel naar en ik kan me ook goed voorstellen dat je dingen als persoonlijke kritiek ziet. Ik zelf heb (ander onderwerp) wel wat ervaring met rechtszaken bijvoorbeeld en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar als de muziek speelt moet je meedansen. Ja het is vervelend maar gewoon braaf door de hoepeltjes springen.
Inderdaad, braaf de storm uitzitten, alleen gaan de "melders"gewoon om 18 uur aan de warme prak en wordt het leven van de braaf de storm uitzitters volledig overhoop gehaald.

Vooral nergens tegenin gaan is het beste, de boel uitzitten.

vrijdag 30 januari 2009 @ 13:33:11 #148
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65564712
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Weet jij dan ook waarom die een paar draaien om z'n oren krijgt?
Er is een reden te bedenken waarom het semi-dagelijks meppen van een kind geoorloofd is?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 13:33:46 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65564730
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Inderdaad, braaf de storm uitzitten, alleen gaan de "melders"gewoon om 18 uur aan de warme prak en wordt het leven van de braaf de storm uitzitters volledig overhoop gehaald.

Vooral nergens tegenin gaan is het beste, de boel uitzitten.
Kop & maaiveld?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 januari 2009 @ 13:34:12 #150
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65564749
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Er is een reden te bedenken waarom het semi-dagelijks meppen van een kind geoorloofd is?
Ken jij iemand dan persoonlijk die z'n kind semi dagelijks mept?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')