Waarom zou je een ziek kind zomaar thuis houden en waarom is die school nooit op huisbezoek geweest toen ons kind ziek was?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
staat nergens dat ze dat wel of niet gedaan hebben
Ja natuurlijk! Ordnung! Iedereen in het gelid, hop. Doe je brave burgerplicht, kameraad Gia!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Onze buuv scheldt haar kinderen regelmatig de huid vol (kutkind e.d.), maar ze slaat niet, ze zijn keurig gekleed en doen het goed op school. Aangeven?
Euh, dat was sarcastisch bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ordnung! Iedereen in het gelid, hop. Doe je brave burgerplicht, kameraad Gia!
Echt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, dat was sarcastisch bedoeld hoor.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Babbelzz het volgende:
staat nergens dat ze dat wel of niet gedaan hebben
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef OxygeneO2 het volgende:
waarom is die school nooit op huisbezoek geweest toen ons kind ziek was? Men maakte zich opeens bezorgd over mijn kind. Pas nadat we opperden dat een andere school een betere optie zou zijn?
Omgekeerde wereld en pertinent niet waar, slecht advies dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:
TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt.
Nee, maar dat was de vraag niet van TS en daar kun je best een ander topic over openen toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dus de discussie mag alleen gaan over de slechte kanten van het AMK. Dan is dat duidelijk.
Hé, maar ze werkt wel in die sector hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat Babbelzz nu de OP aan het lezen is, dat was ze vergeten, of zo.
Oy!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:
Wat een triest zooitje replies hier. Als er een kind vermoord wordt door de ouders is het allemaal "HOE KON DIT TOCH GEBEUREN" en worden alle instanties de huid vol gescholden omdat ze het niet konden voorkomen. Volgt er op een melding van een school een onderzoek dan loopt iedereen te janken over gestapo's.
TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, met een balbla iedereen is tegen me attitude, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Het werkt echt hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:
Wat een triest zooitje replies hier. Als er een kind vermoord wordt door de ouders is het allemaal "HOE KON DIT TOCH GEBEUREN" en worden alle instanties de huid vol gescholden omdat ze het niet konden voorkomen. Volgt er op een melding van een school(!) dan een gedegen onderzoek dan loopt iedereen te janken over gestapo's.
TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af. Zij zijn verplicht om op een melding af te gaan en dat heeft zijn redenen. Dus normaal doen en rationeel handelen. Ga je als een tokkie hysterisch lopen doen bij elk loket of instantie, met een balbla iedereen is tegen me attitude, tja dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Ja, persoonlijke rancune als professional mee laten spelen! Goed idee! En volgens jou heel normaal dus!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:
dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef yvonne het volgende:
Hé, maar ze werkt wel in die sector hoor..
Uit de OP maak ik op dat ze dit allemaal hebben aangegeven, maar toch vinden ze bij controle van allerhande dingen die dan niet kloppen. Dergelijke instanties hebben een ideaalbeeld van hoe een huiskamer eruit moet zien. Komen ze op een dag dat je nog niet gestofzuigd hebt en het ligt vol stof, tja, aantekening.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:18 schreef eleusis het volgende:
TS, als je niet hysterisch doet en gewoon aangeeft wat jullie in het kader van gezondheid allemaal ondernomen hebben, dan loopt het gewoon met een sisser af.
Nou, als ik er al een betoog over had, zou ik het hebben over termen als een "inschattingsfout" en niet over een "valse melding". Ik zelf kan me heel goed voorstellen dat als een kind om onverklaarbare reden niet aanwezig is, daar de standaard procedures voor worden doorlopen. Zeker als er plotseling een schoolwisseling wordt aangekondigd, want dan heb je er als school helemaal geen controle meer op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Oy!
Heb je ook nog zo'n mooi betoog over de rol van de school?
Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune. Dat is hun drijfveer en daarop worden ze geselecteerd. Dit geldt voor iedereen in die sectoren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, persoonlijke rancune als professional mee laten spelen! Goed idee! En volgens jou heel normaal dus!
Dat zeg ik toch niet? Maar kennelijk is een 'lastige klant' (laten we het zo maar even noemen) voldoende voor dit soort praktijken:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune.
Dat zeg je net zelf.quote:dan moet je ook niet raar opkijken als je een kruisje achter je naam krijgt en dit een vervelende langslepende zaak wordt.
Heel naar en ik kan me ook goed voorstellen dat je dingen als persoonlijke kritiek ziet. Ik zelf heb (ander onderwerp) wel wat ervaring met rechtszaken bijvoorbeeld en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar als de muziek speelt moet je meedansen. Ja het is vervelend maar gewoon braaf door de hoepeltjes springen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Uit de OP maak ik op dat ze dit allemaal hebben aangegeven, maar toch vinden ze bij controle van allerhande dingen die dan niet kloppen. Dergelijke instanties hebben een ideaalbeeld van hoe een huiskamer eruit moet zien. Komen ze op een dag dat je nog niet gestofzuigd hebt en het ligt vol stof, tja, aantekening.
Bedden nog niet opgemaakt? Aantekening. Kapot stuk speelgoed met scherpe randjes...... enz....
Ja, die hele beroepsgroep is 100% integer en er zitten absoluut geen gefllipte controlfreaks bijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het AMK, kinderrechters, maatschappelijk werkers, het gaat hun allemaal om persoonlijke rancune. Dat is hun drijfveer en daarop worden ze geselecteerd. Dit geldt voor iedereen in die sectoren.
Gestoorde gek.
Er was geen sprake van onverklaarbare reden, het kind was ziek.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou, als ik er al een betoog over had, zou ik het hebben over termen als een "inschattingsfout" en niet over een "valse melding". Ik zelf kan me heel goed voorstellen dat als een kind om onverklaarbare reden niet aanwezig is, daar de standaard procedures voor worden doorlopen. Zeker als er plotseling een schoolwisseling wordt aangekondigd, want dan heb je er als school helemaal geen controle meer op.
Inderdaad, braaf de storm uitzitten, alleen gaan de "melders"gewoon om 18 uur aan de warme prak en wordt het leven van de braaf de storm uitzitters volledig overhoop gehaald.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heel naar en ik kan me ook goed voorstellen dat je dingen als persoonlijke kritiek ziet. Ik zelf heb (ander onderwerp) wel wat ervaring met rechtszaken bijvoorbeeld en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar als de muziek speelt moet je meedansen. Ja het is vervelend maar gewoon braaf door de hoepeltjes springen.
Er is een reden te bedenken waarom het semi-dagelijks meppen van een kind geoorloofd is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Weet jij dan ook waarom die een paar draaien om z'n oren krijgt?
Kop & maaiveld?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inderdaad, braaf de storm uitzitten, alleen gaan de "melders"gewoon om 18 uur aan de warme prak en wordt het leven van de braaf de storm uitzitters volledig overhoop gehaald.
Vooral nergens tegenin gaan is het beste, de boel uitzitten.
Ken jij iemand dan persoonlijk die z'n kind semi dagelijks mept?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:33 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Er is een reden te bedenken waarom het semi-dagelijks meppen van een kind geoorloofd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |