geen singles avond wel een verjaardagquote:
Welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Val hier wel eens binnen, als ik echt singlesteun zoek
Verkeerde gequotequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kei gezellig toch?
Maar ik zie de link niet met de decaan
Maar uiteraard wel hardstikke gezellig!
Ik denk dat het bedtijd voor me is.quote:
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen singles avond wel een verjaardag
Ben je er nu al uit, wat je met die collega wil?quote:
Zaterdag stappen. Morgen sollicitatie en sporten. Jij? Oh ik ga me morgen ook douchen want ik heb nu geen zin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?
Dankjequote:
Logisch?quote:
Nee hier niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje
Iedereen heeft wel eens van die dipjes, toch?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?
Bij sommigen is het zelfs de default-staatquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje
Iedereen heeft wel eens van die dipjes, toch?
Nee ik douche zo ff want dan zit mn haar leuker morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zaterdag stappen. Morgen sollicitatie en sporten. Jij? Oh ik ga me morgen ook douchen want ik heb nu geen zin.
Hehe, same herequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedtijd voor me is.
Ja, ik ben eruit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je er nu al uit, wat je met die collega wil?
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!quote:
Nou nou ik hoop dat ie niet zo arrogant bedoeld is als dat ie lijktquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed
Morgen vroeg op en nog ff leren
Dankje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slaap lekkeren succes mtet je tentamen.
Nee, dat sloeg op wat anders in het vorige topic.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou nou ik hoop dat ie niet zo arrogant bedoeld is als dat ie lijkt
Wat was dat trouwens een gruwelijk ranzig plaatje van je in SEXquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |