geen singles avond wel een verjaardagquote:
Welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Val hier wel eens binnen, als ik echt singlesteun zoek
Verkeerde gequotequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kei gezellig toch?
Maar ik zie de link niet met de decaan
Maar uiteraard wel hardstikke gezellig!
Ik denk dat het bedtijd voor me is.quote:
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen singles avond wel een verjaardag
Ben je er nu al uit, wat je met die collega wil?quote:
Zaterdag stappen. Morgen sollicitatie en sporten. Jij? Oh ik ga me morgen ook douchen want ik heb nu geen zin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?
Dankjequote:
Logisch?quote:
Nee hier niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje
Iedereen heeft wel eens van die dipjes, toch?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal ff op noemen wat we gaan doen?
Bij sommigen is het zelfs de default-staatquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankje
Iedereen heeft wel eens van die dipjes, toch?
Nee ik douche zo ff want dan zit mn haar leuker morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zaterdag stappen. Morgen sollicitatie en sporten. Jij? Oh ik ga me morgen ook douchen want ik heb nu geen zin.
Hehe, same herequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedtijd voor me is.
Ja, ik ben eruit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je er nu al uit, wat je met die collega wil?
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!quote:
Nou nou ik hoop dat ie niet zo arrogant bedoeld is als dat ie lijktquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed
Morgen vroeg op en nog ff leren
Dankje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slaap lekkeren succes mtet je tentamen.
Nee, dat sloeg op wat anders in het vorige topic.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou nou ik hoop dat ie niet zo arrogant bedoeld is als dat ie lijkt
Wat was dat trouwens een gruwelijk ranzig plaatje van je in SEXquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat mijn verschijning verandering heeft gebracht!
Welke? Je bedoelt in dat homeau topic? Goed he! 4e resultaat ofzo bij Google Imagesquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens een gruwelijk ranzig plaatje van je in SEX
Ik weet ook niet waarom ik klikte...
Die ene met die piemol... Ik wist hem gelukkig weg te klikken voordat hij helemaal geladen wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke? Je bedoelt in dat homeau topic? Goed he! 4e resultaat ofzo bij Google Images
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef MNR het volgende:
MNR gaat slapen. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en mooie dromen. Ik slaap morgen een beetje uit, toch morgen tot laat op kantoor
En ik heb goed gelachen vanavond. Heerlijk
Maar dat clipje van Joey, wat ie veel draaide toen ie z'n vriendinnetje net leerder kennen, was toch wel het bommetje
nn MNRquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef MNR het volgende:
MNR gaat slapen. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en mooie dromen. Ik slaap morgen een beetje uit, toch morgen tot laat op kantoor
Maar dat clipje van Joey, wat ie veel draaide toen ie z'n vriendinnetje net leerder kennen, was toch wel het bommetje
Ja die ja..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene met die piemol... Ik wist hem gelukkig weg te klikken voordat hij helemaal geladen was
Slaap zacht veel plz in de copy ruimtequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:58 schreef MNR het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja die ja..![]()
Hij stond er eerst gewoon open en bloot, maar een modje heeft hem in een link veranderd
Dat is belangrijk om te weten binnen het single bestaan, daarmee kunnen we elkaar van advies voorzien, hoe daarmee om te gaan tijdens het daten. Volledig ontopic dus!quote:
herstel... de niet gecorrigeerde TTquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is belangrijk om te weten binnen het single bestaan, daarmee kunnen we elkaar van advies voorzien, hoe daarmee om te gaan tijdens het daten. Volledig ontopic dus!
Meteen in de verdediging... Heb je daar een reden voor of zo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is belangrijk om te weten binnen het single bestaan, daarmee kunnen we elkaar van advies voorzien, hoe daarmee om te gaan tijdens het daten. Volledig ontopic dus!
Dat zegt ook niemand hier...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:40 schreef Twerk het volgende:
Mensen die denken dat een IQ-test van pauper-BNN een graadmeter zou zijn![]()
Scoorden zelfs die wegwerkers niet 110+? Enough said.
Begin er ook maar niet aan, om teleurstelling te voorkomen..quote:
Dat ik alleen een lidwoord verkeerd plaatst, heeft dat betrekking tot mijn IQ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Begin er ook maar niet aan, om teleurstelling te voorkomen..
Het is nog niet zo laat, maar ok.. Wat ik wel jammer voor je vindt is dat je allerlei automatismen verliest als je toevallig iets langer opbent dan een uurtje of 15quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat ik alleen een lidwoord verkeerd plaatst, heeft dat betrekking tot mijn IQ?![]()
Het is laat jah
Hehe, touchéquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:25 schreef iQ. het volgende:
Volgens mij had ik daar nog wel een kloon voor.
Ik snap dat je dit grapje maakt, maar eigenlijk vind ik hem niet zo leuk, want het geeft aan dat je me niet begrijpt. Maar goed, daar ben ik dan deels debet aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Slaap zacht veel plz in de copy ruimte
Zozo, succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Grote dag dus Q!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:22 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik ben vandaag vroeg wakker en vroeg op mijn werk (voor mijn doen dan).
Ja, dat had ik gister.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik lag zowaar een keer echt op tijd in bed, verslaap ik me(op tijd is 22.00 uur toen ik mn boek weglegde)
Geluksvogel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Dat wel, maar het voelt wel raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, succes!
[je was toch aardig blij dat je wegging?]
You bastard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Oude herinneringenquote:
Wat gaan we doen van t weekend!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor prangende singles dilemma's bespreken we zo op de vroege ochtend?
Vraag je je kapper toch om advies? Die heeft er niet voor niets zijn/haar beroep van gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik heb een groot dilemma.. ik zit om half 11 bij de kapper vandaag, maar heb nog geen idee wat ik met m'n haar ga doen.. (verfen dat wel, maar in welke kleuren)
Ik zie er denk ik niet uit in het blond en bovendien heb ik fun genoeg, nog meer fun en ik kom helemaal niet meer aan slapen toequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Blond!
Want het is echt zo blondes do have more fun
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Blond!
Want het is echt zo blondes do have more fun
Dat doe ik ook elke keer. Gaat telkens van. Nou wat zullen we nu eens gaan doen. Deze kleuren heb je allemaal al een gehad. Deze dan maar doen? Ja? mooi. Komt er weer een leuke verrassing uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Vraag je je kapper toch om advies? Die heeft er niet voor niets zijn/haar beroep van gemaakt
Zeker mooi, maar denk voor mij wat te licht. Wou eerst precies andersom doen van wat ik nu had.. Heb nu rood met een zwart laagje eronder voorin. Dus dan zwart met rood. Maar denk dat dat net wat te depressief wordt zo voor het feestquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dit altijd een mooie kleur http://fake-me-anyway.all(...)_20060102_213721.jpg
Dat zal toch best wel meevallen. Je bent toch geen emoquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker mooi, maar denk voor mij wat te licht. Wou eerst precies andersom doen van wat ik nu had.. Heb nu rood met een zwart laagje eronder voorin. Dus dan zwart met rood. Maar denk dat dat net wat te depressief wordt zo voor het feest
Mrbox woont volgens mij te ver van Hoofddorp dus daarom wou hij bij iemand blijven slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe.. weten jullie waarom MrBox bij JoeyT blijft slapen.. voor het feest?
Ik houd van sproetjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dit altijd een mooie kleur http://fake-me-anyway.all(...)_20060102_213721.jpg
Box blijft niet bij Joey slapenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe.. weten jullie waarom MrBox bij JoeyT blijft slapen.. voor het feest?
Ik vind haar altijd leuker met dat korte koppiequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja het is maar net hoe je er bij kijkt he
Wie is deze schone jonge dame?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van sproetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof dat iedereen haar met lang(er) haar mooier vindt, behalve ik
[ afbeelding ]
*zucht*
Dus hij gaat wel mee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mrbox woont volgens mij te ver van Hoofddorp dus daarom wou hij bij iemand blijven slapen.
Julianne Nicholsonquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is deze schone jonge dame?
Ow hahahquote:
Ik bedoelde Cue die geen emo wilde zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd leuker met dat korte koppie
25 mei ben ik jarig.
Dan wil ik haar wel als kadootje
Geen idee. Volgens mij wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus hij gaat wel mee?![]()
wou/kon ie blijkbaar toch niet met de auto
Aha, je kon ook haar bedoelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde Cue die geen emo wilde zijn
Het is een mooie vrouw inderdaadquote:
Ik gok dat zij mooi is hoe ze ook kijktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha, je kon ook haar bedoelen
Das toch niet ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat zij mooi is hoe ze ook kijkt
Ik praat volgende week wel met jou daaroverquote:
Jupsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow hahahDan heb ik mij blijkbaar verkeerd ingelezen.
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Oude herinneringen
Is alleen maar goed dat je niet al te blij bent dat je weggaat. Teken dat het je gewoon 'wat doet' en dat is normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |