Zozo, succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Grote dag dus Q!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:22 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik ben vandaag vroeg wakker en vroeg op mijn werk (voor mijn doen dan).
Ja, dat had ik gister.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik lag zowaar een keer echt op tijd in bed, verslaap ik me(op tijd is 22.00 uur toen ik mn boek weglegde)
Geluksvogel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Dat wel, maar het voelt wel raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, succes!
[je was toch aardig blij dat je wegging?]
You bastard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Oude herinneringenquote:
Wat gaan we doen van t weekend!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor prangende singles dilemma's bespreken we zo op de vroege ochtend?
Vraag je je kapper toch om advies? Die heeft er niet voor niets zijn/haar beroep van gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik heb een groot dilemma.. ik zit om half 11 bij de kapper vandaag, maar heb nog geen idee wat ik met m'n haar ga doen.. (verfen dat wel, maar in welke kleuren)
Ik zie er denk ik niet uit in het blond en bovendien heb ik fun genoeg, nog meer fun en ik kom helemaal niet meer aan slapen toequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Blond!
Want het is echt zo blondes do have more fun
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Blond!
Want het is echt zo blondes do have more fun
Dat doe ik ook elke keer. Gaat telkens van. Nou wat zullen we nu eens gaan doen. Deze kleuren heb je allemaal al een gehad. Deze dan maar doen? Ja? mooi. Komt er weer een leuke verrassing uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Vraag je je kapper toch om advies? Die heeft er niet voor niets zijn/haar beroep van gemaakt
Zeker mooi, maar denk voor mij wat te licht. Wou eerst precies andersom doen van wat ik nu had.. Heb nu rood met een zwart laagje eronder voorin. Dus dan zwart met rood. Maar denk dat dat net wat te depressief wordt zo voor het feestquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dit altijd een mooie kleur http://fake-me-anyway.all(...)_20060102_213721.jpg
Dat zal toch best wel meevallen. Je bent toch geen emoquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker mooi, maar denk voor mij wat te licht. Wou eerst precies andersom doen van wat ik nu had.. Heb nu rood met een zwart laagje eronder voorin. Dus dan zwart met rood. Maar denk dat dat net wat te depressief wordt zo voor het feest
Mrbox woont volgens mij te ver van Hoofddorp dus daarom wou hij bij iemand blijven slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe.. weten jullie waarom MrBox bij JoeyT blijft slapen.. voor het feest?
Ik houd van sproetjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind dit altijd een mooie kleur http://fake-me-anyway.all(...)_20060102_213721.jpg
Box blijft niet bij Joey slapenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar effe.. weten jullie waarom MrBox bij JoeyT blijft slapen.. voor het feest?
Ik vind haar altijd leuker met dat korte koppiequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja het is maar net hoe je er bij kijkt he
Wie is deze schone jonge dame?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van sproetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof dat iedereen haar met lang(er) haar mooier vindt, behalve ik
[ afbeelding ]
*zucht*
Dus hij gaat wel mee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mrbox woont volgens mij te ver van Hoofddorp dus daarom wou hij bij iemand blijven slapen.
Julianne Nicholsonquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is deze schone jonge dame?
Ow hahahquote:
Ik bedoelde Cue die geen emo wilde zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd leuker met dat korte koppie
25 mei ben ik jarig.
Dan wil ik haar wel als kadootje
Geen idee. Volgens mij wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus hij gaat wel mee?![]()
wou/kon ie blijkbaar toch niet met de auto
Aha, je kon ook haar bedoelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde Cue die geen emo wilde zijn
Het is een mooie vrouw inderdaadquote:
Ik gok dat zij mooi is hoe ze ook kijktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha, je kon ook haar bedoelen
Das toch niet ergquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat zij mooi is hoe ze ook kijkt
Ik praat volgende week wel met jou daaroverquote:
Jupsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow hahahDan heb ik mij blijkbaar verkeerd ingelezen.
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Oude herinneringen
Is alleen maar goed dat je niet al te blij bent dat je weggaat. Teken dat het je gewoon 'wat doet' en dat is normaal
Op Josti na danquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.
Niet voor haar nee, wel voor mij want ik heb dat nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch niet erg
Dit is overigens wel de enige 'ster' met wie ik zonder twijfel gelijk het bed in zou duiken, verder is er niemand bij wie ik dat heb. Mits ze in het echt uitstraalt wat ze op de foto's doet
O, ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet voor haar nee, wel voor mij want ik heb dat niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga je nog een biertje met ze drinken? Of heb je je speech al voorbereid?
Goed bezig Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.
Dank je wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Goed bezig Q.
Veel plezier alvast voor de borrel straks als ik geen kans meer heb om dat tegen je te zeggen
Oja, laatste dag.quote:
Have fun. CG.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben naar de kapperEn shoppen
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Mijn laatste dag als twintiger. Dat doet pijn.
Veel plezier alvast, Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.
zwemmen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat gaan we doen van t weekend!
Lijkt me een goed dilemma voor de donderdag.
Ik weet het nog niet..
ouwe zak!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Dat had ik ook bij mijn vorige baan. Leuke collega's maar minder leuk werk. Maar komende zaterdag ga ik de meeste van mijn ex-collega's weer zien op een afscheidsfeestje van een andere collega.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zwemmen met de kindjes en mn beste vriendinquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
zwemmen!![]()
ik zelf ga aan een kartrace meedoen waarvan de winnaar een plekje verdiend in een NK race.
Dan behoor je echt niet meer tot de jongerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, laatste dag.![]()
[..]
Have fun. CG.
Het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 30!
is me net verteld door een ervaringsdeskundige
Heb je al een grijze haar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 30!
is me net verteld door een ervaringsdeskundige
Precies. Ik voel me nog steeds een jonge god.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven is wat je er zelf van maakt.
dawg come on, je ziet er echt niet uit als 29.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Ik voel me nog steeds een jonge god.
Heeft hij ook een babyface dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef MNR het volgende:
dawg come on, je ziet er echt niet uit als 29.
Lieve God, ik heb geen idee waar ik last van heb vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:51 schreef Techno het volgende:
Rival?
Hier gaat het lekker.Hoe is het met de rest van de singles?
Morgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:51 schreef Techno het volgende:
Rival?
Hier gaat het lekker.Hoe is het met de rest van de singles?
Waar het hart van vol is............quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat je in de buurt was?
Weet ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:50 schreef MNR het volgende:
[..]
dawg come on, je ziet er echt niet uit als 29.
daar werk ik niet eens meer naar toe tegenwoordigquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef tijnbrein het volgende:
Bijna weekend voor de mensen die werken.
Waar werk je dan wel naar toe?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
daar werk ik niet eens meer naar toe tegenwoordig
Geen idee. Vertelquote:
de dag dat dat mij zal overkomen zal echt nooit komen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schatte laatst iemand te oud
Werd ik maar eens te oud geschat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie boven.quote:
nou wat ik ermee bedoelde was dat ik "vroegah" altijd zo zat.. oke nu woensdag, nog maar 2 en een halve dag werken. hey donderdag. nog maar anderhalve dag werken....quote:
Ik wordt altijd te jong ingeschat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
de dag dat dat mij zal overkomen zal echt nooit komen!
Dat je iemand te oud schat, of dat je te oud geschat wordt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ook leuk is op maandag zeggen bijna weekend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
nou wat ik ermee bedoelde was dat ik "vroegah" altijd zo zat.. oke nu woensdag, nog maar 2 en een halve dag werken. hey donderdag. nog maar anderhalve dag werken....
gewoon omdat ik er met tegenzin zat...
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de superquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Eens zal je het weten te waarderen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wordt altijd te jong ingeschat.Sommige mensen in dit forum dachten dat ik nog 16 was ofzo.
Hahaha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is............![]()
Verder gaat alles goed daar?
Het is gewoon een reflectie van wat ik ziequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een vleierij, MidNightRunmeisje.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij was beledigd en zei: maar jij bent ook geen 18 meer
Ik:
dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
of dat je te oud geschat wordt?
Later misschien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil nu wel foto's natuurlijk he Techno
jij die kassiere meteen bedanken natuurlijk met een brede grijns op je smoel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de super
Misschien over een paar jaar. Maar als je 26 bent en ze geloven niet eens dat je 20 bent doet dat pijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Eens zal je het weten te waarderen.
Wees blij dat ik je nog met je goede naam aanspreekquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wordt altijd te jong ingeschat.Sommige mensen in dit forum dachten dat ik nog 16 was ofzo.
Altijd leuk dat soort dingen. Nog leuker als jij dan veel ouder dan de cassiere blijkt te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werd een paar jaar terug om ID gevraagd toen ik bier kocht in de super
Ik ben wel wat gewend. Mijn moeder noemt mij soms bij de naam van mijn broertje. Of iemand waar mee ik heb gewerkt noemde mij continu een andere naam. Toen ben ik op een gegeven moment maar gestopt met haar verbeteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog met je goede naam aanspreek
Ik zeg ook vaak dingen hardop terwijl ze anders in mijn hoofd zitten. Ik merk dat pas als iemand dat terugzegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. Mijn moeder noemt mij soms bij de naam van mijn broertje. Of iemand waar mee ik heb gewerkt noemde mij continu een andere naam. Toen ben ik op een gegeven moment maar gestopt met haar verbeteren.
Dus zo erg is het nu ook weer niet.
Ware het niet dat het een nogal groot uitgevallen 45 plusser was met een kort pittig kapselquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij die kassiere meteen bedanken natuurlijk met een brede grijns op je smoel!
Ik word structureel 10+ jaar jonger geschat. Dat is niet altijd even handig, en als je dan zegt dat je ook nog een dochter van 14 hebt, dan zijn ze helemaal van: WTF?! Dat meen je niet! >_<quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien over een paar jaar. Maar als je 26 bent en ze geloven niet eens dat je 20 bent doet dat pijn.![]()
Maar als mensen mij in het echt zien valt dat best wel mee. Ik word niet vaak meer jonger geschat. Of althans niet veel jonger meer.
Hehe, je zou zo maar denken iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]" Jij beledigt mij, dat zet ik je betaald.".
Dat was niet het gevalquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort dingen. Nog leuker als jij dan veel ouder dan de cassiere blijkt te zijn.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
tenminste eentje die me ziet staan.
WJBz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil nu wel foto's natuurlijk he Techno
Mijn moeder haalt somd de namen van mijn zusjes door elkaar. En dan wordt vooral mijn jongste zusje boos. Zo heet ik niet dus luister ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak dingen hardop terwijl ze anders in mijn hoofd zitten. Ik merk dat pas als iemand dat terugzegt.
En mijn moeder deed dat ook altijdMaar die haalde al onze namen door elkaar in 1 naam soms
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef Techno het volgende:
Later misschien.
Heb sowieso geen foto's liggen op m'n werk.
ah een vlotte dame!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ware het niet dat het een nogal groot uitgevallen 45 plusser was met een kort pittig kapsel
Dat is inderdaad vervelend. Maar hoe komt dat eigenlijk dat je jonger wordt geschat? Door je uiterlijk? Of door je houding en uitstraling?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik word structureel 10+ jaar jonger geschat. Dat is niet altijd even handig, en als je dan zegt dat je ook nog een dochter van 14 hebt, dan zijn ze helemaal van: WTF?! Dat meen je niet! >_<
Die ja inderdaadquote:
Dat doet mijn moeder ook. Ze noemt alle namen op tot ze bij de persoon is waar ze mee praat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak dingen hardop terwijl ze anders in mijn hoofd zitten. Ik merk dat pas als iemand dat terugzegt.
En mijn moeder deed dat ook altijdMaar die haalde al onze namen door elkaar in 1 naam soms
Door een combinatie van dit alles denk ik. Meestal is het niet zo'n ramp, maar zakelijk zijn mensen wel eens geneigd om je minder serieus te nemen. En met vrouwen kan het ook nog wel eens lastig zijn. >_<quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:22 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is inderdaad vervelend. Maar hoe komt dat eigenlijk dat je jonger wordt geschat? Door je uiterlijk? Of door je houding en uitstraling?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook. Ze noemt alle namen op tot ze bij de persoon is waar ze mee praat.
Dus geduldig wachten, ze komt er wel.
Hoe oud ben je? (even voor mijn beeldvorming).quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Door een combinatie van dit alles denk ik. Meestal is het niet zo'n ramp, maar zakelijk zijn mensen wel eens geneigd om je minder serieus te nemen. En met vrouwen kan het ook nog wel eens lastig zijn. >_<
vraagt rival zich nog steeds af waarom je aan hem dachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe dat komt. Net alsof je in je hoofd onbewust aan iets of iemand anders denkt. Maf hoor
Dat doet mijn opa ook. Maar hij heeft dan ook 13 kinderen dus dan mag dat ook wel. Als mijn opa een van zijn kinderen nodig had begon hij gewoon bij de oudste en ging net zo lang door tot hij bij de persoon was die hij nodig had.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook. Ze noemt alle namen op tot ze bij de persoon is waar ze mee praat.
Dus geduldig wachten, ze komt er wel.
Geen idee, kun jij het me vertellen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
vraagt rival zich nog steeds af waarom je aan hem dacht![]()
39 volgens mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? (even voor mijn beeldvorming).
10 Jaar jonger is wel veel..
39, ik ben geloof ik pas 1x 30 geschat. Meestal denken ze dat ik 28/29 ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef MNR het volgende:
Hoe oud ben je? (even voor mijn beeldvorming).
10 Jaar jonger is wel veel..
Herkenbaar ik word ook niet serieus genomen door vrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Door een combinatie van dit alles denk ik. Meestal is het niet zo'n ramp, maar zakelijk zijn mensen wel eens geneigd om je minder serieus te nemen. En met vrouwen kan het ook nog wel eens lastig zijn. >_<
Op je 29ste kan je prima een dochter van 14 hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
39, ik ben geloof ik pas 1x 30 geschat. Meestal denken ze dat ik 28/29 ben.
Dat is het probleem niet. Vrouwen van je eigen leeftijd vinden je uiteindelijk te jong ogen (past/oogt gewoon niet zo bij elkaar), en vrouwen die jonger zijn vinden je uiteindelijk weer net te oud.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
Herkenbaar ik word ook niet serieus genomen door vrouwen.![]()
Ja, dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
Op je 29ste kan je prima een dochter van 14 hebben.
Ik dacht ook dat je van mijn leeftijd was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's onzin!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Techno het volgende:
vrouwen die jonger zijn vinden je uiteindelijk weer net te oud.![]()
nee. op vandaag na spreken we bijna nooit tegen elkaar in dit topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, kun jij het me vertellen?
hey dat kom ik ook weleens tegen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Vrouwen van je eigen leeftijd vinden je uiteindelijk te jong ogen (past/oogt gewoon niet zo bij elkaar), en vrouwen die jonger zijn vinden je uiteindelijk weer net te oud.
.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend. Mijn moeder noemt mij soms bij de naam van mijn broertje. Of iemand waar mee ik heb gewerkt noemde mij continu een andere naam. Toen ben ik op een gegeven moment maar gestopt met haar verbeteren.
Dus zo erg is het nu ook weer niet.
Volgens mij was het vorige week nog 25quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
De oplossing is dus een vrouw zoeken die precies tussen je werkelijke leeftijd en je geschatte leeftijd zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Vrouwen van je eigen leeftijd vinden je uiteindelijk te jong ogen (past/oogt gewoon niet zo bij elkaar), en vrouwen die jonger zijn vinden je uiteindelijk weer net te oud.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef MNR het volgende:
Ik dacht ook dat je van mijn leeftijd was.
Ow... ja, kan me voorstellen dat het je stoort af en toe. Aan de andere kant is het wel een compliment dat je jonger word geschat, toch een teken dat je goed voor jezelf zorgt, een jonge geest hebt en er goed uitziet
Bij mijn huidige baan heb ik er geen last van. Maar dat is in het bedrijfsleven wel anders geweest. Overigens lijkt het me wel een beetje suf om voor een gesprek met een onbekende je leeftijd expliciet te vermelden, dat doet toch geen hond?quote:Wel raar dat ze je dan niet serieus nemen op je werk. Het is dan wel even een kortzichtig vermogen van een ander om zich daar in te vergissen. Geef je ook altijd aan in het begin dat je 39 bent? Bedoel.. kan me voorstellen dat je dat veel energie bespaart
Ik zit er niet zo mee, maar er zitten niet alléén maar pluspunten aan. Althans, zo ervaar ik dat.quote:Ben je er zelf wel mee blij mee? Want als ik je posts teruglees, twijfel ik daar een beetje aan.
Sorry, je hebt gelijk. Dat was een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef MNR het volgende:
Da's onzin!
Sommige vrouwen
Nuance Techno, nuance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |