Op Josti na danquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.
Niet voor haar nee, wel voor mij want ik heb dat nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das toch niet erg
Dit is overigens wel de enige 'ster' met wie ik zonder twijfel gelijk het bed in zou duiken, verder is er niemand bij wie ik dat heb. Mits ze in het echt uitstraalt wat ze op de foto's doet
O, ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet voor haar nee, wel voor mij want ik heb dat niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal vooral de mensen missen, het is een hele leuke club ook al is het werk matig.
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ga je nog een biertje met ze drinken? Of heb je je speech al voorbereid?
Goed bezig Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.
Dank je wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Goed bezig Q.
Veel plezier alvast voor de borrel straks als ik geen kans meer heb om dat tegen je te zeggen
Oja, laatste dag.quote:
Have fun. CG.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben naar de kapperEn shoppen
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Mijn laatste dag als twintiger. Dat doet pijn.
Veel plezier alvast, Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De onvoorbereide speech komt zometeen bij de traktatie maar na werktijd heb ik ook nog een borrel geregeld in een cafe hier in Amersfoort.
zwemmen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat gaan we doen van t weekend!
Lijkt me een goed dilemma voor de donderdag.
Ik weet het nog niet..
ouwe zak!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Dat had ik ook bij mijn vorige baan. Leuke collega's maar minder leuk werk. Maar komende zaterdag ga ik de meeste van mijn ex-collega's weer zien op een afscheidsfeestje van een andere collega.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zwemmen met de kindjes en mn beste vriendinquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
zwemmen!![]()
ik zelf ga aan een kartrace meedoen waarvan de winnaar een plekje verdiend in een NK race.
Dan behoor je echt niet meer tot de jongerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef dawg het volgende:
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, laatste dag.![]()
[..]
Have fun. CG.
Het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Het leven begint pas bij 30!
is me net verteld door een ervaringsdeskundige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |