Ik probeer helemaal niet tof over te komen. Misschien probeer ik wel als een enorme asociaal over te komen, of als een chagrijnige idioot die op mensen neerkijkt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Treinkopper het volgende:
TS probeert tof over te komen maar faalt hopeloos.
Bah dat zijn vieze dingen die rare frietjes..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, was lekker! Helaas had ik er geen Twister Fries bij deze keer.
Heul niet, veel lekkerder dan die gefrituurde luciferstokjes die je bij de McDonalds krijgt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah dat zijn vieze dingen die rare frietjes..
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ik had je met whopper en al tussen mijn vouwfiets geklemd en in het bagagerek gelegd, faler Ik had je met whopper en al tussen mijn vouwfiets geklemd en in het bagagerek gelegd, faler
Kijk hoor TS, een keyboardcowboy!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ik had je met whopper en al tussen mijn vouwfiets geklemd en in het bagagerek gelegd, faler Ik had je met whopper en al tussen mijn vouwfiets geklemd en in het bagagerek gelegd, faler
quote:Overal om me heen gelijk gezeik van linksdraaiende vouwfiets forenzen
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk hoor TS, een keyboardcowboy! [ afbeelding ]
quote:
Als ik een kaartje voor de 1ste klas heb, dan hoor ik daar dus mooi echt wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Whopper in de 1e klas?
Ik erger mij altijd aan die aso's die in de eerste klas komen. Met hun "fast food" en hun "meetings"Ga terug naar de 2e klas, waar je hoort
Die stelling is helemaal onjuist: elke zwerver kan een 1ste klas kaartje vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik een kaartje voor de 1ste klas heb, dan hoor ik daar dus mooi echt wel.
boven de rivieren en toch FRIET zeggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah dat zijn vieze dingen die rare frietjes..
ik heb echt nog nooit een zwerver in de eerste klas gezien, maar ik zal naar je uitkijken volgende keer dat ik erin zit...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die stelling is helemaal onjuist: elke zwerver kan een 1ste klas kaartje vinden
en die had je niet, dus hoor je in de 2equote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik een kaartje voor de 1ste klas heb, dan hoor ik daar dus mooi echt wel.
Kijk eens in de spiegel als je er nog eens komt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit een zwerver in de eerste klas gezien, maar ik zal naar je uitkijken volgende keer dat ik erin zit...
ja, daarom ging ik daar ook zitten vanmiddag. what's your point?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef 314 het volgende:
[..]
en die had je niet, dus hoor je in de 2e
heb nog nooit spiegels gezien in de eerste klas, en ik zit er regelmatig...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel als je er nog eens komt...![]()
liever niet !
Net ging je nog staan, hoe zit het nou?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, daarom ging ik daar ook zitten vanmiddag. what's your point?
dat je eerst loopt te zeiken dat je in de eerste klas hoort, dat je een 2e klas kaartje hebt en dus bij de andere tokkies moet, en dat je niet fatsoenlijk andere mensen eerst laat uitstappen omdat jij je fast food zittend op moet etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, daarom ging ik daar ook zitten vanmiddag. what's your point?
Nee ik ging altijd al zitten. Beter lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Net ging je nog staan, hoe zit het nou?
Er waren nog meer redenen om met de trein te gaan...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef 314 het volgende:
oh, en als je de keuze hebt tussen auto of trein in de spits moet je tuurlijk nog altijd voor de auto kiezen, had je in ieder geval zittend je burger kunnen eten, had je geen andere mensen geërgerd, iedereen blij
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee ik ging altijd al zitten. Beter lezen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Nielsch het volgende:
Maar nu moest ik 2de klas zitten. Of zitten, ik bedoel natuurlijk STAAN, want het was overal bomvol.
een ervan was lekker zitten je hamburger eten zeker.. Amsterdam + spits + trein, dan weet je toch genoeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er waren nog meer redenen om met de trein te gaan...
Nee, ik had een klein borreltje in het centrum van Utrecht. In de trein ben ik misschien asociaal, maar ik rij niet met drank op... ow en je kan je auto zo moeilijk parkeren in het centrum. Maar goed...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef 314 het volgende:
[..]
een ervan was lekker zitten je hamburger eten zeker.. Amsterdam + spits + trein, dan weet je toch genoeg?
Ojee je hebt gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Verder lezen...
Tering, sommige mensen moet je ook werkelijk alles voorkauwen![]()
Fail! Iedereen weet dat een Big King XXL of desnoods nog een Long Chicken veel lekkerder is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Nielsch het volgende:
Gelukkig kon ik door mijn briljante actie wel zitten en optimaal genieten van mijn Whopper.
Dat jij dat zo spannend vindtquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Samsonneke het volgende:
Spannend hoor! Tjonge, je maakt wat mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |