Laten ze dan liever Waterreus nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maakt het Studio Voetbal ook een stuk aangenamer om naar te kijken.
Neem dan direct Jack.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Laten ze dan liever Waterreus nemen.
maar ik denk dat er een grote persoonlijkheid moet staan om tegenwicht te bieden aan Rekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef Flaccid het volgende:
Jans heb ik altijd een simpatieke kerel gevonden.
Ik denk dat reker idd een groot probleem is. Plus, waarom zou jans groningen verlaten? Hij doet het daar heel goed. Hij moet geluk hebben dat hij het haalt hier. Ik zou het wel weten als ik hem was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik denk dat er een grote persoonlijkheid moet staan om tegenwicht te bieden aan Reker
Ja nee inderdaad. Een ras-Ajacied als trainer hebben ze in eindhoven toch niets op tegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Lodeweges maakt het seizoen af, dus kan Rijkaard na een jaartje rust het oppikken voor het begin van het volgende seizoen.
Hij heeft ook nederland getraind hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad. Een ras-Ajacied als trainer hebben ze in eindhoven toch niets op tegen.
leg even uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef Anonymousz het volgende:
Trainer uit het buitenland
Geen goed idee he'
Ja, daar is ie weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef rubbereend het volgende:
nou ik heb me lang in gehouden maar Martin O'Neill moet het worden
Als hij volgend jaar Champions League wil spelen kan hij beter bij Villa blijven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef rubbereend het volgende:
nou ik heb me lang in gehouden maar Martin O'Neill moet het worden
Ze doen het inderdaad verassend goed. 4e en 3 punten op nr.1quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar Champions League wil spelen kan hij beter bij Villa blijven.
Daar hadden inderdaad alle Oranje-clowns (lees: eindhovense kuthippies) ook niets op tegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hij heeft ook nederland getraind hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |