Ow jawel hoor:quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Dos37 het volgende:
die man heeft toch niets in Rusland te zoeken

nou Schuitema klonk in het interview in het PSV topic niet echt enthousiast over Koetjequote:

En wat als PSV 'm een nieuwe Philips stereotoren beloofd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef bikkeltje2 het volgende:
Rijkaard zou wel een stunt zijn!
Ik denk alleen dat ie niet wil!

is dat zo moeilijk om twee woorden te googlen? Rijkaard stereotorenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:54 schreef Leso_Varen het volgende:
Kan iemand me trouwens die grap met Rijkaard en de stereotoren uitleggen? Hij is al zo vaak gemaakt, maar ik snap hem niet

Ik denk dat FC Lienden 'm niet laat gaan hoor, te hoge afkoopsom.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:57 schreef koemleit het volgende:
Hans Kraaij jr. natuurlijk.

lijkt mij de meest logische optie.quote:

Station Eindhoven is vanaf morgen gesloten om te voorkomen dat Koeman komtquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
lijkt mij de meest logische optie.
Eerst maar eens afwachten wat Reker morgen te zeggen heeft.

Tsja, wie wil er tegenwoordig nog een stereo van Philips.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En wat als PSV 'm een nieuwe Philips stereotoren beloofd?
Die vorige is ook al weer een jaartje of wat oud

quote:BD: Dwight Lodeweges gevraagd om technische leiding voorlopig over te nemen
Het Brabants Dagblad komt met een chronologisch overzicht van de gebeurtenissen van vandaag, beginnend met een onderhoud van Stevens vanmorgen met diens zaakwaarnemer en Reker waarin Stevens zijn vertrek aankondigt. Aan het einde van de middag heeft Jan Reker Dwight Lodeweges gevraagd de technische leiding over te nemen, zo meldt het BD. Voor hoe lang dat zal zijn wordt morgen op de persconferentie wellicht duidelijker.

Vooruitziende blik??? Ik wacht nog even met het posten in die topic maar zodra ie idd benoemd is .....quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:36 schreef rubbereend het volgende:
ik zet deze maar weer vast standby Ronald Koeman, weg of niet? Deel 6

Niks tegen Philips hequote:Op donderdag 29 januari 2009 01:46 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Tsja, wie wil er tegenwoordig nog een stereo van Philips.

Heb trouwens gestemd op Hans Kraay Jr. Gewoon, omdat het kan.quote:Ron Jans favoriet bij bookmakers als opvolger Stevens
Bij de bookmakers is Ron Jans favoriet om komende zomer voor de groep te staan bij PSV als hoofdcoach. Dit blijkt na onderzoek van Wedden-op Sport. Voor een gok op Jans wordt zes keer de inleg uitgekeerd. Fred Rutten volgt als tweede kanshebber. Erwin Koeman staat op drie, nog voor Guus Hiddink.
De noteringen:
Jans, Ron 6,00
Rutten, Fred 7,00
Koeman, Erwin 7,50
Hiddink, Guus 10,00
Wouters, Jan 10,00
Rijkaard, Frank 10,00
Koeman, Ronald 15,00
Jol, Martin 15,00
Adriaanse, Co 15,00
Beenhakker, Leo 15,00
Brandts, Ernie 20,00
Verbeek, Gert Jan 25,00
Gullit, Ruud 25,00
Vanenburg, Gerald 30,00
De Mos, Aad 30,00

quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. die lul bij GMN heeft opzich ook nog een optie.. Maaskant. Is opzich nog niet zo'n gek idee. die zou t zooitje denk ik wel op de rit kunnen krijgen voordat iemand anders het over 2 jaar overneemt om aan de top terug te keren ...

Ik zag het ook. Kom op man, dat is toch geen optie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. die lul bij GMN heeft opzich ook nog een optie.. Maaskant. Is opzich nog niet zo'n gek idee. die zou t zooitje denk ik wel op de rit kunnen krijgen voordat iemand anders het over 2 jaar overneemt om aan de top terug te keren ...

lijkt me perfect. Cocu er deeltijd bij of Faberquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Rijkaard/Neeskens wordt in de geruchtengang nadrukkelijk genoemd...

Alsof die zullen komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me perfect. Cocu er deeltijd bij of Faber

quote:Komst Rijkaard naar PSV 'zeer onwaarschijnlijk'
29/01/2009 13:10
Volgens algemeen directeur Jan Reker gaat PSV op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer die interim-coach Dwight Lodeweges nog deze competitie moet aflossen. Bij die opdracht lijken de Eindhovenaren droomkandidaat Frank Rijkaard van hun lijstje te kunnen schrappen.
'Dat Frank bij PSV aan de slag gaat is niet uitgesloten, maar ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk', zegt Rijkaards zaakwaarnemer Perry Overeem tegen VI.nl. 'Frank heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet halverwege een seizoen aan een nieuwe klus begint.'
Overeem heeft om die reden de afgelopen maanden verschillende geïnteresseerde clubs moeten teleurstellen. 'Frank heeft vorige zomer na zijn vertrek bij Barcelona duidelijk aangegeven dat hij een jaar rust neemt. Daar houdt hij zich aan', aldus Overeem.
Hoewel Reker donderdagochtend tijdens een speciaal belegde persconferentie niet op namen van potentiële PSV-trainers wilde ingaan, zingt de naam van Rijkaard nadrukkelijk rond in de hoogste geledingen van de Eindhovense club.
Rijkaard nam vorige zomer na een dienstverband van vijf seizoenen noodgedwongen afscheid van Barcelona. Daarvóór was hij tussen 2001 en 2002 trainer van Sparta Rotterdam en gaf hij van 1998 tot medio 2000 leiding aan het Nederlands elftal.
VI

Lodeweges maakt het seizoen af, dus kan Rijkaard na een jaartje rust het oppikken voor het begin van het volgende seizoen.quote:'Dat Frank bij PSV aan de slag gaat is niet uitgesloten, maar ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk', zegt Rijkaards zaakwaarnemer Perry Overeem tegen VI.nl. 'Frank heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet halverwege een seizoen aan een nieuwe klus begint.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |