Waren idd leuke topicsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:08 schreef kvd het volgende:
Ik kom er net achter dat ik vandaag precies 2 jaar op FOK! zit...
Zag toen een teletekstbericht staan over een topic over bekende nederlanders op schoolbank, benieuwd hoe dat eruit zag, zelf gaan zoeken en een account aangemaakt om mijn vondsten te plaatsten...
Oe ik ook toen na het lurken op BB-2quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:49 schreef cptmarco het volgende:
december 2000, eerst lurken op het BB forum en op Kerstavond eindelijk de stap genomen om mij aan te melden...
Wat een invloed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Via Bananenman en/of TC03 en Merkie.
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:33 schreef TC03 het volgende:
Via de frontpage, geloof ik. Weet nog dat ik actief ben gaan posten na de halve finale van de beker, waarin Feyenoord van Ajax won. Tong postte een sarcastisch bericht met daarin zijn 'mening' over de wedstrijd, alsof hij voor Feyenoord was. Ik knikte instemmend (zo:), en werd voor newbie uitgemaakt.
Wel terecht.
[..]
Wat een invloed.
hahaha ik ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
Via de Frontpage.
Jarenlang gewoon nieuws gelezen elke dag, en toen dacht ik een keer, hé, wat is dat forum eigenlijk? [ afbeelding ]
Zodoende..
Me 2quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef Basp1 het volgende:
Via tweakerseerst jaren gelurklt voordat ik een account heb aangemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |