Het is wat je hoog noemtquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef Tazz het volgende:
Via BB1, nog voor de start van fokzine.net had Danny een pagina gemaakt met een teaser naar onthullende beelden en sindsdien blijven plakken.
Registreren via hotmail en andere *.com mailadressen werkte niet, zodoende nog een redelijk hoog Id.
Precies dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Via mijn toenmalige vriend.Hij had een accountje en ik wilde ook. Inmiddels is hij niet meer actief op Fok.
Fok en laatste nieuws?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef Bos81 het volgende:
Een klasgenoot wees mij op de frontpage voor het laatste nieuws.
Een werknemer gijzelde medewerkersquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef Natalie het volgende:
Er was lang geleden een of andere vage staking bij 't gebouw van Philips in Eindhoven. Mensen waren tegen flatscreens, of zoiets vaags. Via de site van RTL-nieuws werd doorverwezen naar FP, waar je er reacties op kon geven. En zo kwam het balletje aan 't rollen.
Dat zou ook kunnen, jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een werknemer gijzelde medewerkers
volgens mij was het een gek (misschien een ex werkenemer) die de zwarte balken bij de breedbeeldtelevisies niet vertrouwde en dacht dat hij niet alles meer mocht zien. Daarom wilde hij de directie in Amsterdam gijzelen. Maar de beste meneer was vergeten dat het Philipshoofdkantoor was verhuisd naar de overkant en gijzelde mensen in het verkeerde gebouwquote:
Er gaat hier een lampje brandenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was het een gek (misschien een ex werkenemer) die de zwarte balken bij de breedbeeldtelevisies niet vertrouwde en dacht dat hij niet alles meer mocht zien. Daarom wilde hij de directie in Amsterdam gijzelen. Maar de beste meneer was vergeten dat het Philipshoofdkantoor was verhuisd naar de overkant en gijzelde mensen in het verkeerde gebouw
quote:
quote:2002: er vindt een gijzeling plaats in de Rembrandttoren in Amsterdam. De gijzelnemer vermoedt een complot rond breedbeeldtelevisies. Nadat de man maandenlang verschillende media had bestookt, gijzelt hij uiteindelijk werknemers van het kantoorpand, waar tot enkele maanden voor de gijzelingsactie Philips zetelde. Tijdens de actie pleegt de man zelfmoord, maar er raken verder geen mensen gewond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |