Hetzelfde als de zanger van INXS dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Fok kwam ik bij google altijd tegen tussen de zoekresultaten. Dus ik nam eens een kijkje, en ben blijven hangen.
Dat was idd wel een bekend probleemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik keek op big-boards.com naar een groot Nederlands forum en vond er één.
En toen heb ik eerst nog een tijdlang gelurkt, omdat ik me niet kon registreren met m'n hotmail adres![]()
Dat denken er meer, het is toch echt niet zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef rubbereend het volgende:voor mij gevoel zit jij al veel langer op FOK!
Ik post niet zo veel meer als in het begin maar kijk altijd wel even als ik de computer opstart, en als je beroepsmatig achter een PC zit is dat vrij vaak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:47 schreef tong80 het volgende:
Vreemd hè Berkery.
Fok hoort nu bij je leven zoals ontbijten en je tanden poetsen.
Ik kijk ook alleen als ik hem op heb gestartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:54 schreef Berkery het volgende:
Ik post niet zo veel meer als in het begin maar kijk altijd wel even als ik de computer opstart, en als je beroepsmatig achter een PC zit is dat vrij vaak.
Kijk je wel eens naar andere sites?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen als ik hem op heb gestart
Samequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef Basp1 het volgende:
Via tweakerseerst jaren gelurklt voordat ik een account heb aangemaakt.
Ik heb een permban omdat ik op Tweakers teveel of topic gingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar andere sites?
Leuk dat je even langskwam.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:18 schreef Fransie het volgende:
Het was op een mooie zondag in november 1999. Australië had net in Cardiff het vierde officiële wereldkampioenschap rugby gewonnen door in de finale Frankrijk met 35-12 te verslaan. Ik keek naar Big Brother en was een grote fan van Bart, je weet wel, die ene.. Toen hoorde ik dat je via Fok! er over kon discuzeuren, dus zodoende.. en toen heel lang niks... en nu weer even.. en dan weer niks..
Tot dan, dan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat je even langskwam.
Tot volgend jaar
Idem. In oktober 2001 uiteindelijk geregistreerd.quote:
Sindsdien heb je flink aan de weg getimmerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:23 schreef PrintScreen het volgende:
Ben hier terecht gekomen dankzij -SL-.
Hij heeft er nog steeds spijt van.
Het zelfde hier...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
Via de Frontpage.
Jarenlang gewoon nieuws gelezen elke dag, en toen dacht ik een keer, hé, wat is dat forum eigenlijk? [ afbeelding ]
Zodoende..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |