Niet per se. Theoretisch wel, omdat het besloten ligt in de betekenis van de letters, maar het is ook gewoon de naam van de omroep, waar het als verduidelijking gewoon verdedigbaar is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef mista het volgende:
ligt het aan mij of is 'de omroep BNN' ook een pleonasme???
Hoor het net op 3FM idd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:13 schreef Symer het volgende:
BNN is er blijkbaar achter gekomen dat de vorige scores veel te hoog waren. Ze hebben nu een aangepaste scoretabel op teletekst (pg 354) geplaatst.
Ik vraag me af om alle IQ-scores behaalt in de studio dan ook ongeldig zijn, of dat de fout alleen voor de mensen die met pen en papier meededen geldt.
Vandaar. Ik heb een iq van iets rond de 110. Ik vond het al zo hoog.quote:
Je kon wel verder kijken en dan zag je hoeveel je per onderdeel goed hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
Via UPC kwam alleen te staan wat je IQ was. Heb dus geen idee hoeveel ik fout had en kan dus nu niet nagaan wat mn IQ dan wel zou zijn
Oh, ja, heb niet verder gekeken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:54 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Je kon wel verder kijken en dan zag je hoeveel je per onderdeel goed had
ik had eerst trouwens 118 en nu 101 maar weet niet of ze er van uitgaan dat kinderen meedoen want ben namelijk pas 13
dan heb je IQ rond 118!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:31 schreef BartUlft het volgende:
neej idd. ik had gisteravond na de uitzending de test online gemaakt. kreeg alleen te zien dat ik een score had van 134. weet dus niet hoeveel antwoorden ik goed/fout had
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |