De kredietcrisis slaat wel erg doorquote:Op maandag 2 februari 2009 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Is het normaal dat scholen geld vragen voor examentrainingen?? Ik had er nog nooit van gehoord,
tot ik de brief kreeg van school of mijn zoon daaraan mee wou doen en ik dan even wou betalen....
uhm tja wat zal ik er van zeggen, merk dat ik echt rustig aan moet doen en dat valt erg tegenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dracu.![]()
Hoe is het, gaat het weer ietsje beter?
Pff, flink gedoe dus. Kan je niet iemand er achteraan zetten die wat meer vaart maakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm tja wat zal ik er van zeggen, merk dat ik echt rustig aan moet doen en dat valt erg tegen
vanmiddag weer voor het eerst fysio, ben erg benieuwd wat ik al mag of nog kan!
daarnaast druk met regelen dat ik een stalling krijg voor mn scootmobiel zodat ik eindelijk weer naar mn eigen huisje kan, ben nu nog steeds bij mn schoonouders!
hoest met jou?
ja dat koude weer lijkt me niet zo fijn voor je rug, maar goed dat de lente er weer bijna aankomtquote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff, flink gedoe dus. Kan je niet iemand er achteraan zetten die wat meer vaart maakt.
Je eigenhuisje is toch wel het fijnste.
Ik heb ondertussen bijna een week in bed gelegen met mijn rug. 's Nachts opstaan en een naast je bed
grijpen is niet aan te raden.Maar het gaat nu alweer een stuk beter.
Ben weer op mijn "oude" pijn.
Dus weer lekker aan de wandel, het is alleen vreselijk koud. Dat geeft toch meer spanning op de rug.
Dat is toch te gek. Dat je iets anders moet gaan regelen om dat dat makkelijker en sneller gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat koude weer lijkt me niet zo fijn voor je rug, maar goed dat de lente er weer bijna aankomt
toch nog bijna de hele week op bed gelegen toch ook nog best lang![]()
moet overal toestemming enzo voor vragen en dat duurt me toch lang dat we nu bijna een tuinhuisje hebben gekocht om overal vanaf te zijn!
nope al geprobeerd en nog steeds mee bezig!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch te gek. Dat je iets anders moet gaan regelen om dat dat makkelijker en sneller gaat.![]()
Waardeloze instanties. Ze gek maken met dagelijks bellen enz werkt niet?
Belachelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope al geprobeerd en nog steeds mee bezig!
Ik doe het voor de helftquote:Op maandag 2 februari 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Qutie.
Idd Pheno dat dacht ik ook en weet je wat ze vragen???? ¤275.- PER VAK, per vak.. ik zeg het je.
En dan heb je DRIE uurtjes training per vak.Zijn ze helemaal geworden.
Ik geef niet eens de helft. Ze worden betaald om les tegeven, examen hoort erbij.quote:
Ohquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geef niet eens de helft. Ze worden betaald om les tegeven, examen hoort erbij.![]()
Mensen die daar aan willen verdienen, kunnen van mij een trap onder hun achterste krijgen.
Leuk.quote:
Het leuke is dat ze zelf blijkbaar weinig weten, het is een lerares/mevrouw die vaker ook bijlessen geeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:14 schreef Ynske het volgende:
k krijg echt kriebels van zulks soort dingen, wat zouden ze er wel niet voor moeten doen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:41 schreef qu63 het volgende:
Net weer 3 assessments gehad
2 Voldoendes (als ze een goed kon geven kreeg ik die) en 1 onvoldoende
quote:
Fotoquote:Ik heb een nieuwe bril.
Das minder dan.. Misschien moet je gewoon nog wennen?quote:En een nieuwe monitor en van één van de twee hoofdpijn (monitor I guess, brilsterkte is niks anders geworden).
Krijg je nog wel, die fotoquote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Foto
[..]
Das minder dan.. Misschien moet je gewoon nog wennen?
Slecht geslapen?quote:
bummerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:57 schreef Pheno het volgende:
Niet alleen dat.
Lijkt er wel op hequote:
Oh joh, vervelend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
Het is de laatste tijd weer krampen alsof ze er uit willen. Inclusief pijn in de rug ondertussen, want die raakt er ook moe van
Dus zitten doet pijn
Gisteren vroeg naar bed gegaan en maar met de psp liggend patapon gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |