En, niet onbelangrijk: FAQquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik denk dat mensen zich teveel fixeren op de achtergronden van de partijen in die situatie (nazi's vs. Joden). Hierdoor missen ze het belangrijkste punt wat wordt bedoeld met "Nie Wieder". Daarmee bedoelen ze niet dat het de Joden nooit meer mag overkomen, daarmee wordt bedoelt dat het geen enkele bevolkingsgroep meer mag gebeuren. Daarmee zijn niet alleen de werkkampen en gaskamers een schande voor de mensheid, maar moet er ook een les getrokken worden uit hoe het zo ver kon komen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
Waarom is een vergelijking met het nazitijdperk verboden? Dat is in de discussie over moslims heel erg actueel en is belangrijk om te blijven benadrukken.
Helemaal mee eens. Ik weet niet welke post is verwijderd maar het lijkt me onzinnig dat vergelijkingen met het nazitijdperk worden gemoderate. Misschien kun je aangeven in welke context dit was en hoe hij ongeveer was neergeschreven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:
Het vorige topic is gesloten, maar toch even een link naar mijn "verweer": [NWS FB] feedback en dat soort dingetjes
[..]
Ik denk dat mensen zich teveel fixeren op de achtergronden van de partijen in die situatie (nazi's vs. Joden). Hierdoor missen ze het belangrijkste punt wat wordt bedoeld met "Nie Wieder". Daarmee bedoelen ze niet dat het de Joden nooit meer mag overkomen, daarmee wordt bedoelt dat het geen enkele bevolkingsgroep meer mag gebeuren. Daarmee zijn niet alleen de werkkampen en gaskamers een schande voor de mensheid, maar moet er ook een les getrokken worden uit hoe het zo ver kon komen.
Tja, we willen gewoon graag een duidelijke openingspost.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Kolderiek om dan weer zelf het topic te willen openen
Merge de topics dan tenminste man
Waarom zijn holocaust of nazi-vergelijkingen ineens een probleem?Ze zijn juist belangrijk en actueel en zeker waar het om Wilders gaat die dezelfde strategie aan het voeren is als in de periode voor de holocaust.
Zoiets heet ook wel realisme. Of wil je na de vorige 2-3 topics beweren dat jullie niet hier verbitterd de onderlinge strijd uitvechten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens een kuttitel en het zegt meer over de moderator die hem bedacht heeft dan over de users![]()
Mijn hele post bestond uit een paar regels. Verder maakte ik slechts een vergelijking zonder daar een duidelijke uitleg bij te geven. In die zin kan het verkeerd begrepen zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Helemaal mee eens. Ik weet niet welke post is verwijderd maar het lijkt me onzinnig dat vergelijkingen met het nazitijdperk worden gemoderate. Misschien kun je aangeven in welke context dit was en hoe hij ongeveer was neergeschreven?
Nogmaals: de post is niet voor niets verwijderd. En het is dan dus NIET de bedoeling dat precies dezelfde teksten hier worden herhaald. Mocht dat toch worden gedaan, plaats ik gegarandeerd een note.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Helemaal mee eens. Ik weet niet welke post is verwijderd maar het lijkt me onzinnig dat vergelijkingen met het nazitijdperk worden gemoderate. Misschien kun je aangeven in welke context dit was en hoe hij ongeveer was neergeschreven?
Een note is een wassen neus, wat boeit een note nou? Het gaat erom dat we de discussie met zuivere argumenten kunnen voeren omdat er verwarring over is. Misschien kan jij dan zeggen waarom de post is verwijderd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogmaals: de post is niet voor niets verwijderd. En het is dan dus NIET de bedoeling dat precies dezelfde teksten hier worden herhaald. Mocht dat toch worden gedaan, plaats ik gegarandeerd een note.
Ik vind de moderators verbitterder dan de users. En veel discussie komt juist voort uit de dubbele signalen van sommige moderators, of hun cynische houding. Dat kan wel enige verbittering tot gevolg hebben maar da's een kwestie van het ei, de kip en FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
Zoiets heet ook wel realisme. Of wil je na de vorige 2-3 topics beweren dat jullie niet hier verbitterd de onderlinge strijd uitvechten?
Die titel van Mutant was prima maar zelf weten, dit komt een beetje kinderachtig over.quote:Maar ik sta open voor een betere topictitel hoor. Suggesties mag je sturen via PM. Liever niet hier in het topic, want dan gaat de discussie daar weer 20 posts over.
Vond 'm maar matig, die van Mutant01... Maar hoezo kinderachtig? Ik doe je nog wel een aanbod om goede suggesties via PM naar mij te mailen. Ik heb nog niks mogen ontvangen. Wees eens creatief ofzo. Je bent toch journalistiek geschoold?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef SCH het volgende:
Die titel van Mutant was prima maar zelf weten, dit komt een beetje kinderachtig over.
Verzin ze zelf. Het is nogal kinderachtig van een mod om je frustraties over de users op deze manier te uiten. Leg dan gewoon je functie neer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond 'm maar matig, die van Mutant01... Maar hoezo kinderachtig? Ik doe je nog wel een aanbod om goede suggesties via PM naar mij te mailen. Ik heb nog niks mogen ontvangen. Wees eens creatief ofzo. Je bent toch journalistiek geschoold?
* SCH ziet Elfletterig steeds verbitterder worden. Neem een borrel van me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nog steeds geen PM in zijn mailbox van SCH, is teleurgesteld in zijn gebrek aan creativiteit en gaat over tot de orde van de dag...
Echt niet, ik moet nog rijden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
* SCH ziet Elfletterig steeds verbitterder worden. Neem een borrel van me.
heb spam url al aangepastquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
Varkens zielig verdoofd? Oordeel zelf.
spammer?
iig geen NWS
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet, ik moet nog rijden.
Neem jij maar een biertje van mij, lijkt me veel beter...
[ afbeelding ]
Wat ik soms wel denk - waarom doe je dit niet via het gele driehoekje? Dat werkt goed en krijg je hier geen discussie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
Milli Görüs mag Westermoskee niet alleen bouwen
Offtopic post van Extec.
Oh, ik leg gewoon alle kaarten op tafel. Discussie of niet, als ik wat vind dan moet de ander er maar mee leven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik soms wel denk - waarom doe je dit niet via het gele driehoekje? Dat werkt goed en krijg je hier geen discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |