Anuleren.... is dat een chique woord voor in je reet steken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Davidovvv het volgende:
Landal anuleert boeking wegens wangedrag vorig jaar
Het is geen grap, het is een ongeschreven regel die iedereen naleeft nadat ze straf krijgen op een bungalowpark.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jámmer, zo'n grap is alleen de eerste keer leuk.
Eh neequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dus jij kan zijn reservering alsnog annuleren.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Copycat het volgende:
Wat ontzettend gemeen van Landal.
Was je smeulende houtresten aan het opzuigen ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef Beelzebufo het volgende:
In het verleden heb ik ooit eens bijna een centerparcshuisje afgefikt door de openhaard met de stofzuiger schoon te maken. Mocht niet, zat zelfs een sticker op 'Niet gebruiken voor de open haard' ofzo.
Het zicht in het huisje was in een paar seconden tot nul gedaald van de rook, snel deur opengedaan en stofzuiger er uit geschopt... Met een emmer water geblust, buitenkant zag er nog redelijk uit, binnenkant was gesmolten, motor liep nog, maar zuigen deed hij niet meer.
De park.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef afcajos het volgende:
Dus wij de volgende dag het park rond om te checken
Kutpark ben je dan geweest!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ook een keer met een paar maten naar zo'n park geweest (Centerparcs). Wat was dat fucking saai zeg. Er is 's avonds geen flikker te doen (ook niet in de omgeving). Het enige wat je inderdaad kunt doen is zuipen, hard. Oh, en belspelletjes kijken.
Ik vond het wel geniaal eigenlijk. Rond 12 uur het bed uit, richting zwembad om vervolgens hard te gaan zuipen. En daarna weer opnieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ook een keer met een paar maten naar zo'n park geweest (Centerparcs). Wat was dat fucking saai zeg. Er is 's avonds geen flikker te doen (ook niet in de omgeving). Het enige wat je inderdaad kunt doen is zuipen, hard. Oh, en belspelletjes kijken.
Als je Alberto en z'n park niet kent ben je definitely een newbie. Sorry knul.quote:
Als je dat al leuk vindt maak je verder waarschijnlijk echt niks leuks mee in je levenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het wel geniaal eigenlijk. Rond 12 uur het bed uit, richting zwembad om vervolgens hard te gaan zuipen. En daarna weer opnieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |