Wij hebben geen dure Globals of Zwillings of Wusthofs. We doen het nog steeds met een simpele IKEA-messenset/blok en daar is zo'n Vulkanus-slijper ideaal voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben toch een beetje huiverig voor zelf slijpen; ik breng mijn messen naar de slijper
Die hebben we ook in onze handen gehad voordat uiteindelijk we besloten om toch maar voor de slijper te gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef DarkElf het volgende:
over de tang die ik gekocht had, dat is deze gourmettang
altijd leuk nuttige spulletjes aanschaffen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we ook in onze handen gehad voordat uiteindelijk we besloten om toch maar voor de slijper te gaan.
Zo´n kookwinkel is echt een soort snoepwinkel voor ons. We hebben er lekker 3 kwartier in rond gelopen en ´gekwijld´ over allerlei mooi spulletjes die ze er hebben.
Kan allemaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Pacmaniac het volgende:
Gaat dit topic nou over messen of is het een beeldgrapje die verwijst naar "scherp" eten?
Omdat die in CUL staat enzo
Jaaaa, eerst heel gretig alles willen hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef DarkElf het volgende:
ja dat rondlopen ken ik, gisteren nog gedaanleuk is dat. Eerst bij veel enthousiast raken en dan even alles rustig bekijken "heb ik dit nou echt nodig?"
Echt vanalles. Van dingen omdraaien in de oven tot salade 'tossen' en barbecuen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Maar waar gebruik je zo'n tang dan voor? Ik vind het er uit zien als een pasta tang. En daar heb ik al een hele kekke pastaschep voor in de vorm van een slang bij de Ikea vandaan.
Ah, ok.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vanalles. Van dingen omdraaien in de oven tot salade 'tossen' en barbecuen.
quote:
ha ha ha die heb ik ook.... Maar vind die van mij meer op een draak lijken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Maar waar gebruik je zo'n tang dan voor? Ik vind het er uit zien als een pasta tang. En daar heb ik al een hele kekke pastaschep voor in de vorm van een slang bij de Ikea vandaan.
Ik moet om acht uur weer richting Ams... Zou het voor die tijd lukken? ( ik ga P.F pm sturen of ze er morgen ook is..)quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:16 schreef k_man het volgende:
Morgenmiddag werk ik en morgenavond kijk ik naar 'Wie is de Mol?'.
mss hebben ze wel een groentenabbonementquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef DarkElf het volgende:
zo, de Hollandse supermarkt was weer vergeven van Polen net![]()
En ze eten ook vaak slecht, zelden zie je iemand met groenten. oh en ze drinken veel bier
nou gezien het feit dat ze in de landbouw werken hier (vaak tenminste) zou dat best kunnen maar dan niet in een tas uit de winkelquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mss hebben ze wel een groentenabbonement
Hoe herken je een pool in de supermarkt?quote:
Vandaar altijd het witte brood op is hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe herken je een pool in de supermarkt?
minimaal 8 bier in halve liter blikken van het goedkoopste merk, een halfje witbrood & een bak kartoffelsalat
En een zweetlucht waar je traanogen van krijgtquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe herken je een pool in de supermarkt?
minimaal 8 bier in halve liter blikken van het goedkoopste merk, een halfje witbrood & een bak kartoffelsalat
Op een accu zitten maar 2 polenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef kres het volgende:
Wat is het verschil tusen een bouwsteiger en een accu ?
Hahahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met deze formidabele prestatie!
*applaus*
Dan moet je 5 userplaatjes op een rijtje postenquote:
ik vin vond m wel cute!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
En wrom heb je nog steeds je kerstmuts op, muts
Ik kwam daar toevallig ook bij uit. Wat een stelletje irritante blaaskaakjes bij elkaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:
klinkt goed Cybermans
Hier ook vanalles in het huis gerommeld enne doe nu een roseetje met topverkopers op nl 3
Met taalfout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
OhjaMaar ik heb wel een nieuwe sig
Nee, off i.p.v. of.quote:
Ja enne niet 1 die echt heel geschikt lijkt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam daar toevallig ook bij uit. Wat een stelletje irritante blaaskaakjes bij elkaar.
Ik leg je het nog wel eens uit hoe het zit met die bloemetjes en de bijtjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Interessant die bijen
En ik mis ook de bermbloemen in de zomer
Met die bermbloemen is het wel beter dan het was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Interessant die bijen
En ik mis ook de bermbloemen in de zomer
Leg de kredietkrisis eens filosofisch uit dan Drs. B?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef borisz het volgende:
Avond
Eindopdracht van economische filosofie is zo goed als af
Den Mensch wil steeds meer, meer en meer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leg de kredietkrisis eens filosofisch uit dan Drs. B?
Griepie, Isa?Sterkte alvast vannacht!
Golfer, je bent een ***.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik leg je het nog wel eens uit hoe het zit met die bloemetjes en de bijtjes.
Er komen hier dagelijks banalere grapjes langs en dit is jouw limit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je bent een ***.
Ik geef toe dat ik niet altijd de leukste user ben.
Maar dit is imho de limit.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
Den Mensch wil steeds meer, meer en meer.. Daardoor ging het fout om heel kort door de bocht te zijn
.
Let op alle PI's en smilies in zijn postquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je bent een ***.
Ik geef toe dat ik niet altijd de leukste user ben.
Maar dit is imho de limit.
De boodschap blijft hetzelfde, smiley of niet. en daar ben ik niet van gediend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
[..]
Let op alle PI's en smilies in zijn post
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
Als het alleen om 1 zin ging, had ik niet gereageerd.
Ook een vreemde combinatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een recept voor een chocolade salami.....
Dat zijn van die masterchef combi's en die noemen ze dan fusionquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Oprah heeft een Italiaanse kokkin (schijnt bekend te zijn) met maffe receptenHet zouden mijn ideeën kunnen zijn hehe. Een soort tosti met brie en chocolade bijv.
Ging er een belletje af bij het woord Chocolade, SHE ?quote:
Ik heb geverfd. En nu hoop ik volgende week donderdag mijn rijbewijs te halen zodat ik m'n vloer naar m'n kamer kan rijden. En dan lees ik heel veel theorie over kliklaminaat en dan ga ik het leggen of zo..quote:
Ik heb echt NIETS zoets in huis en zooooo'n zin in iets lekkersquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging er een belletje af bij het woord Chocolade, SHE ?![]()
HoiEn trusten, morgen weer werken *ik zoek dringend motivatie nu ik weet dat ik daar niet kan blijven/gewenst ben
Alle dames van Slank en Dieetclub hebben belletjes op het woord 'chocolade'quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Ging er een belletje af bij het woord Chocolade, SHE ?![]()
HoiEn trusten, morgen weer werken *ik zoek dringend motivatie nu ik weet dat ik daar niet kan blijven/gewenst ben
tip: doe het samen met iemand die al een keer eerder kliklaminaat heeft gelegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef P.F het volgende:
Ik heb geverfd. En nu hoop ik volgende week donderdag mijn rijbewijs te halen zodat ik m'n vloer naar m'n kamer kan rijden. En dan lees ik heel veel theorie over kliklaminaat en dan ga ik het leggen of zo..
Gaat wel goed hoor bolletje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je?
Of gaat het Pffffffffffffff?
Ja, meneer farfallus wil graag helpen, maar moest vorig weekend per se naar zijn ouders en dit weekend, en dat erna. En ik ga niet pas volgende maand daar slapenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tip: doe het samen met iemand die al een keer eerder kliklaminaat heeft gelegd
succes daarmeequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geverfd. En nu hoop ik volgende week donderdag mijn rijbewijs te halen zodat ik m'n vloer naar m'n kamer kan rijden. En dan lees ik heel veel theorie over kliklaminaat en dan ga ik het leggen of zo..
Ik heb er gister voor het eerst gekookt en gedouched. Maar geen masturbatie. Er is een muur roze, er staan wat spulletjes, ik heb er een uurtje geïnternet en het voelt al meer als thuis. Ook omdat ik een hele aardige buurjongen waar ik nu koelkastbuddy mee ben en waar ik van alles mag lenen mocht dat nodig zijn. Ik ben er zelf ook nog niet blijven slapen want ik heb nog geen bed. Ik heb wel een oud eenpersoons bed maar ik ga mijn rijbewijs volgende week donderdag op z'n vroegst pas halen dus dat is nog even lastig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor bolletje.
Ben je al helemaal 'thuis ' ?
Heb je al gemasturbeerd in je douche?![]()
Is je liefje al blijven slapen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb er gister voor het eerst gekookt en gedouched. Maar geen masturbatie. Er is een muur roze, er staan wat spulletjes, ik heb er een uurtje geïnternet en het voelt al meer als thuis. Ook omdat ik een hele aardige buurjongen waar ik nu koelkastbuddy mee ben en waar ik van alles mag lenen mocht dat nodig zijn. Ik ben er zelf ook nog niet blijven slapen want ik heb nog geen bed. Ik heb wel een oud eenpersoons bed maar ik ga mijn rijbewijs volgende week donderdag op z'n vroegst pas halen dus dat is nog even lastig.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef P.F het volgende:
Ja ik ga toch niet doe-het-zelven als ik daar een mannetje voor heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ja ik las het ja... Ging niet best....quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:36 schreef Isabeau het volgende:
7 uur, voel me prima(godzijdank wel) In ieder geval stùkken beter dan 8 uur geleden.
Jaa daar heb jij ook weer gelijk in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen griep. Iedereen noemt alles maar griep![]()
Gewoon niet lekker, dat kan ook nog
Ik zal maar ophouden kan het niet goed doen bij je deze ochtend.....quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:43 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben ingeënt, maar dat betekent niet dat ik geen griep kan krijgen. Ook al een misverstand
Nonsens, borisz, kres, DE en ik zijn sowieso wakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:26 schreef Vork het volgende:
En wederom goedemorgen. Ik kan weer fijn aan de slag terwijl de rest nog ligt te pitten. Ik wil ook slapen.
De rest hier thuis bedoelde ik ook eigenlijk. Nouja, op de kat na, die is inmiddels wel wakker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Nonsens, borisz, kres, DE en ik zijn sowieso wakker
Die heeft zeker de rest de hele nacht wakker gehouden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:55 schreef Vork het volgende:
[..]
De rest hier thuis bedoelde ik ook eigenlijk. Nouja, op de kat na, die is inmiddels wel wakker.
Samen met de kat om een overeenkomstige 'activiteit' aan te geven, maar dat is inmiddels niet meer van toepassing/ Zij slaapt nog en Kyra niet (die doet nu heel hard alsof, maar als er een ding is dat katten niet kunnen, dan is dat doen alsof ze slapen).quote:
Die sluiten we tegenwoordig buiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:03 schreef Den_Haag het volgende:
Die heeft zeker de rest de hele nacht wakker gehouden?
Maar ik heb begrepen dat ze deze winter zowaar de juiste prikken hebben uitgedeeld!quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:43 schreef Isabeau het volgende:
En ja, ik ben ingeënt, maar dat betekent niet dat ik geen griep kan krijgen. Ook al een misverstand
Tnx!quote:
daar heeft niet iedereen wat aan, somsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Die sluiten we tegenwoordig buiten.
Nee. Maar daar ben ik as we speak mee bezigquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je je boekenkast nu nog niet opgeruimd Lein?!
Maar het is echt tof dat je dit aanpaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
MogguhVandaag tweede dag reïntegratie-traject. De donderdag is voor het fysieke gedeelte...zal me nog wat worden
Lijken kijken is inderdaad erg interessant. Samen met Isa wandel ik wel eens over begraafplaatsen, hebben we in Oostenrijk ook gedaan tegenover het ziekenhuis. Was erg mooi! En het is ook wel apart om te zien wat sommige mensen met graven doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Gisteren heb ik Lenin bezocht trouwens. Althans, zijn lijk. Dat was een hele belevenis, want ze maken er een hele show van h\met norse bontmutsen die commanderen dat je handen uit je zakken moeten en dat je na vijf seconden weer door moet lopen. Een boel gedoe voor zo'n monster.Maargoed, lijkenkijken is altijd wel tof, vind ik (dat is vast een aparte hobby
)
Die laatste!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijken kijken is inderdaad erg interessant. Samen met Isa wandel ik wel eens over begraafplaatsen, hebben we in Oostenrijk ook gedaan tegenover het ziekenhuis. Was erg mooi! En het is ook wel apart om te zien wat sommige mensen met graven doen
Fijn dat het zo goed gaat SOL!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Het was echt super vandaag!!! Ga straks richting stad naar de bieb, dan vertel ik wel even over wat we hebben gedaan vandaag.
Het donderdagtraject is nu al mijn favoriet
De begraafplaats in Milaan is ook geweldig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijken kijken is inderdaad erg interessant. Samen met Isa wandel ik wel eens over begraafplaatsen, hebben we in Oostenrijk ook gedaan tegenover het ziekenhuis. Was erg mooi! En het is ook wel apart om te zien wat sommige mensen met graven doen
Wauw dat vliegende meisje is echt geweldigquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Liejannuh het volgende:
De begraafplaats in Milaan is ook geweldig!
Met een replica van het laatste avondmaal en andere fascinerende objecten.
Heb je dr wel eens gemeet dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
Ook weer thuis na een half dagje werken.
SOL, dat klinkt allemaal prima en leuk!
Enne... teruglezend in dit topic barstte ik echt hardop in lachen uit om de opmerkingen van Krakkemieke over mij.![]()
Die hoeft zich echt niet de illusie te maken dat ik ooit avances haar richting uit zou maken. Al was ze de laatst levende vrouw op aarde, dan nog niet. Ik heb gelukkig toch nog wel een beetje smaak, mag ik hopen.
Nee hoor. Nooit gemeet en ook geen enkele behoefte aan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dr wel eens gemeet dan?Doe eens alle ranzige details vertellen dan.
Is dit nu wel of niet een verkapte doodsverwensing Golfer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Nooit gemeet en ook geen enkele behoefte aan.
Maar goed. Ik laat het hierbij wat haar betreft. Zand er over.
hoeft niet letterlijk, hoor
Maar zij is gewoon heel erg lief en tis belangrijk om er voor mensen te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ben je toch een lieverd, DE!
(ik kreeg op m'n mieter van mijn meneer dat ik niet aangeboden had om op je verjaardag voor je te koken omdat je vent in Israel ziten ergens had 'ie wel gelijk
Binnenkort maar weer een maaltje plannen?)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Zodadelijk die kleine pannenkoek eens van school halen. Kijken of haar humeur wat beter is dan vanochtend.
Wilde ze niet uit bed komen, doet ze dus heel demonstratief het licht weer uit en verdwijnt onder de deken om gewooon weer door te pitten![]()
Douchen wilde ze ookal niet, eten ook niet, en met de bus naar school zag ze ook niet zitten
Ik had datquote:
Zeg dat wel...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het zou een kind van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx allemaal![]()
Lief van je DE![]()
Zodadelijk die kleine pannenkoek eens van school halen. Kijken of haar humeur wat beter is dan vanochtend.
Wilde ze niet uit bed komen, doet ze dus heel demonstratief het licht weer uit en verdwijnt onder de deken om gewooon weer door te pitten![]()
Douchen wilde ze ookal niet, eten ook niet, en met de bus naar school zag ze ook niet zitten
Ieuw, die zijn kei lelijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben vandaag goed bezig. Ik ga UGGS-achtige schoenen bestellen want ik ben het zat dat mijn tenen er steeds afvriezen bij het fietsen (PIJN!!!!) en ik heb al een afspraak met mijn tandarts en mijn huisarts gemaakt.
GUM?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
De warenhuizen zijn hier zeer luxe, en met alle grote merken. Er is hier ook gewoon een ZARA en soortgelijke ketens. Het grootse warenhuis van de stad verkoopt alle onbetaalbare merken en zit in een prachtig oud gebouw met kroonluchters en jugenstil-ramen en koepels.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zou een kind van mij kunnen zijn
DE, bijna alle weekends zijn hier volgepland tot ergens eind maart () Dus ofwel later dan dat, of doordeweeks?
Peter Giele was dan ook een bijzonder mens.quote:
Ik weet dat die dingen lelijk zijn, maar mijn voeten doen dus gewoon pijn na een uur fietsen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ieuw, die zijn kei lelijk!
Ik heb afspraken gemaakt bij de garage, de kapper en de mama.
doordeweeks is lastig... omdat ik nooit van tevoren weet of de mr in israel is/ thuis werkt of in Rotterdam moet zijn.. Vrijdags zou wel kunnen (makkelijker iig) maar das voor jullie misschien weer lastig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zou een kind van mij kunnen zijn
DE, bijna alle weekends zijn hier volgepland tot ergens eind maart () Dus ofwel later dan dat, of doordeweeks?
Sicher!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Laat je wel weten wanneer je hier in de buurt bent... al is het alleen maar ff koffiedrinken ofzo
Niet per se, moeten we enkel een dagje eerder boodschappen doen (en moet ik mijn gesport verzettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doordeweeks is lastig... omdat ik nooit van tevoren weet of de mr in israel is/ thuis werkt of in Rotterdam moet zijn.. Vrijdags zou wel kunnen (makkelijker iig) maar das voor jullie misschien weer lastig?
is goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet per se, moeten we enkel een dagje eerder boodschappen doen (en moet ik mijn gesport verzettenOh noes
).
Ik overleg het even met de Mr en PM je van 't weekend ofzo wel, OK?
ja zag t ook. ben benieuwd of er nu nog foto's komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef golfer het volgende:
Wat voor 'rel' (??) heb ik nou weer gemist?
SHE stopt als mod.
jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zag t ook. ben benieuwd of er nu nog foto's komen
balen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Even posten vanaf het werk, zonder teruglezen
Baan in A'dam gaat niet door
Balen Bloesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Heh. Balenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Bluezz het volgende:
das pas ruk:quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Bloedonderzoek ziekenhuis laat nu ook al zien dat ik allergisch ben voor appelWat een idiote allergie!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef DarkElf het volgende:
appelallergie is toch meer de schil?
Ik ken die appel niet eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef golfer het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar er schijnt een speciale appel ontwikkeld te zijn waar je geen allergie van kunt krijgen, de Santana.
Ben vandaag weer begonnen. Eerst maar even halve dagen. Zie over een week wel of ik het uitbreid naar meer uren. Kans bestaat dat ik het in afwachting van mijn nog komende onderzoeken voorlopig maar even bij halve dagen blijf houden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, gaat het wel weer met werken golfer? Voel je je al weer stukken beter dan of wilde je niet langer thuis blijven?
Lekker je tijd nemen hoor, golfer. Neem de ruimte die je gegund wordtdtdtd!*quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef golfer het volgende:
Ben vandaag weer begonnen. Eerst maar even halve dagen. Zie over een week wel of ik het uitbreid naar meer uren. Kans bestaat dat ik het in afwachting van mijn nog komende onderzoeken voorlopig maar even bij halve dagen blijf houden.
Tnxx allquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
O en ik heb echt voor je zitten duimen, BluezzLeek me zo mooi als je al zo snel weg kon bij je huidige baan.
Bloedonderzoek ziekenhuis laat nu ook al zien dat ik allergisch ben voor appelWat een idiote allergie!
het is wel een apartequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
O en ik heb echt voor je zitten duimen, BluezzLeek me zo mooi als je al zo snel weg kon bij je huidige baan.
...en voor boompollen en huisstofmijt en alles was nog niet binnenquote:
Ok, gelijk hebben zequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Isabeau het volgende:
SHE deed hetzelfde achter de schermen als dat ze regelmatig voor de schermen doet. Dreigde vervolgens met opstappen en de FA's hadden geen zin in loze dreigementen, dus lieten ze haar opstappen.
Ah, *klinkt met glaasje chardo terugquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef DarkElf het volgende:
*proost Bluezz, ik groet u met een glas chardonnay
??quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Isabeau het volgende:
SHE deed hetzelfde achter de schermen als dat ze regelmatig voor de schermen doet. Dreigde vervolgens met opstappen en de FA's hadden geen zin in loze dreigementen, dus lieten ze haar opstappen.
Ik heb voor vanavond nog een very nice shirazquote:
dus je hebt nog kans op meer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en voor boompollen en huisstofmijt en alles was nog niet binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eens naar huis
en voor mij geen wijn. vanavond hockeytraining![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dus je hebt nog kans op meer?![]()
Kennen hockeytrainingen geen derde helft dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eens naar huis
en voor mij geen wijn. vanavond hockeytraining
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoi! Bedoel je daar iets mee toevallig?quote:
Vroegah...in de jaren zestig toen we nog gewoon Nederlandse les hadden leerde we het volgende ezelsbruggetje: "ik ervoor en jij erachter zijn stam zonder t. De rest is stam +t. "quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! Bedoel je daar iets mee toevallig?Want ik wist t echt niet meer en dit was een trés sympa oplossing, al zeg ik het zelf
alleen is dat pas erna, niet ervoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Kennen hockeytrainingen geen derde helft dan ?
Als ik twijfel gebruik ik altijd helpen ipv het werkwoord wat je in de zin wil plaatsen. Dan hoor/zie/voel je snel genoeg of er wel of geen t bij hoort.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroegah...in de jaren zestig toen we nog gewoon Nederlandse les hadden leerde we het volgende ezelsbruggetje: "ik ervoor en jij erachter zijn stam zonder t. De rest is stam +t. "
das degene die bij mij is blijven hangen iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Of vervangen voor 'lopen'.. (zei de juf)
Cool, een programma over mijn puberteitquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Nu andere tijden over de jeugd in de jaren 80.
Ik kwam op deze aardkloot in 88quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Irritant zeg dat met die restaurantweek
Was jij jeugd in de jaren 80?De nixjeugd?
ikke ook niet. vond en vind t afschuwelijke dingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib heeft nooit met zo'n sjaal gelopen...
Ik mag je ouders nu al als ze ook van The Doors waren/zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef DarkElf het volgende:lachen
nee mijn ouders waren helemaal niet zodus toen ik me "bekeerde " tot The Doors waren ze helemaal van slag
Helaas is ze nog in Moskou hèquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik stuur het altijt op naar duderinnetje, die verbeterb het altijt voor me
Ola womanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
heb vandaag mezelf getrakteerd op een lekker luchtje
nee ik bekeerde me tótquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag je ouders nu al als ze ook van The Doors waren/zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ola womanen iedereen
Welke????
Jou mocht ik sowieso al.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef DarkElf het volgende:
nee ik bekeerde me tótdus je mag mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |