Wij hebben geen dure Globals of Zwillings of Wusthofs. We doen het nog steeds met een simpele IKEA-messenset/blok en daar is zo'n Vulkanus-slijper ideaal voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben toch een beetje huiverig voor zelf slijpen; ik breng mijn messen naar de slijper
Die hebben we ook in onze handen gehad voordat uiteindelijk we besloten om toch maar voor de slijper te gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef DarkElf het volgende:
over de tang die ik gekocht had, dat is deze gourmettang
altijd leuk nuttige spulletjes aanschaffen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben we ook in onze handen gehad voordat uiteindelijk we besloten om toch maar voor de slijper te gaan.
Zo´n kookwinkel is echt een soort snoepwinkel voor ons. We hebben er lekker 3 kwartier in rond gelopen en ´gekwijld´ over allerlei mooi spulletjes die ze er hebben.
Kan allemaalquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Pacmaniac het volgende:
Gaat dit topic nou over messen of is het een beeldgrapje die verwijst naar "scherp" eten?
Omdat die in CUL staat enzo
Jaaaa, eerst heel gretig alles willen hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef DarkElf het volgende:
ja dat rondlopen ken ik, gisteren nog gedaanleuk is dat. Eerst bij veel enthousiast raken en dan even alles rustig bekijken "heb ik dit nou echt nodig?"
Echt vanalles. Van dingen omdraaien in de oven tot salade 'tossen' en barbecuen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Maar waar gebruik je zo'n tang dan voor? Ik vind het er uit zien als een pasta tang. En daar heb ik al een hele kekke pastaschep voor in de vorm van een slang bij de Ikea vandaan.
Ah, ok.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt vanalles. Van dingen omdraaien in de oven tot salade 'tossen' en barbecuen.
quote:
ha ha ha die heb ik ook.... Maar vind die van mij meer op een draak lijken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Maar waar gebruik je zo'n tang dan voor? Ik vind het er uit zien als een pasta tang. En daar heb ik al een hele kekke pastaschep voor in de vorm van een slang bij de Ikea vandaan.
Ik moet om acht uur weer richting Ams... Zou het voor die tijd lukken? ( ik ga P.F pm sturen of ze er morgen ook is..)quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:16 schreef k_man het volgende:
Morgenmiddag werk ik en morgenavond kijk ik naar 'Wie is de Mol?'.
mss hebben ze wel een groentenabbonementquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef DarkElf het volgende:
zo, de Hollandse supermarkt was weer vergeven van Polen net![]()
En ze eten ook vaak slecht, zelden zie je iemand met groenten. oh en ze drinken veel bier
nou gezien het feit dat ze in de landbouw werken hier (vaak tenminste) zou dat best kunnen maar dan niet in een tas uit de winkelquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mss hebben ze wel een groentenabbonement
Hoe herken je een pool in de supermarkt?quote:
Vandaar altijd het witte brood op is hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe herken je een pool in de supermarkt?
minimaal 8 bier in halve liter blikken van het goedkoopste merk, een halfje witbrood & een bak kartoffelsalat
En een zweetlucht waar je traanogen van krijgtquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe herken je een pool in de supermarkt?
minimaal 8 bier in halve liter blikken van het goedkoopste merk, een halfje witbrood & een bak kartoffelsalat
Op een accu zitten maar 2 polenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef kres het volgende:
Wat is het verschil tusen een bouwsteiger en een accu ?
Hahahaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
Van harte gefeliciteerd met deze formidabele prestatie!
*applaus*
Dan moet je 5 userplaatjes op een rijtje postenquote:
ik vin vond m wel cute!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
En wrom heb je nog steeds je kerstmuts op, muts
Ik kwam daar toevallig ook bij uit. Wat een stelletje irritante blaaskaakjes bij elkaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef MissHobje het volgende:
klinkt goed Cybermans
Hier ook vanalles in het huis gerommeld enne doe nu een roseetje met topverkopers op nl 3
Met taalfout.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:33 schreef Leintjeuh het volgende:
OhjaMaar ik heb wel een nieuwe sig
Nee, off i.p.v. of.quote:
Ja enne niet 1 die echt heel geschikt lijkt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kwam daar toevallig ook bij uit. Wat een stelletje irritante blaaskaakjes bij elkaar.
Ik leg je het nog wel eens uit hoe het zit met die bloemetjes en de bijtjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Interessant die bijen
En ik mis ook de bermbloemen in de zomer
Met die bermbloemen is het wel beter dan het was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Interessant die bijen
En ik mis ook de bermbloemen in de zomer
Leg de kredietkrisis eens filosofisch uit dan Drs. B?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:24 schreef borisz het volgende:
Avond
Eindopdracht van economische filosofie is zo goed als af
Den Mensch wil steeds meer, meer en meer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leg de kredietkrisis eens filosofisch uit dan Drs. B?
Griepie, Isa?Sterkte alvast vannacht!
Golfer, je bent een ***.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik leg je het nog wel eens uit hoe het zit met die bloemetjes en de bijtjes.
Er komen hier dagelijks banalere grapjes langs en dit is jouw limit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je bent een ***.
Ik geef toe dat ik niet altijd de leukste user ben.
Maar dit is imho de limit.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
Den Mensch wil steeds meer, meer en meer.. Daardoor ging het fout om heel kort door de bocht te zijn
.
Let op alle PI's en smilies in zijn postquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, je bent een ***.
Ik geef toe dat ik niet altijd de leukste user ben.
Maar dit is imho de limit.
De boodschap blijft hetzelfde, smiley of niet. en daar ben ik niet van gediend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
[..]
Let op alle PI's en smilies in zijn post
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
Als het alleen om 1 zin ging, had ik niet gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |