Ik heb alleen nog 2 opa's en mijn vriend heeft nog 1 opa en 1 oma. Ik ben 20, hij 22, dus ik denk dat het redelijk 'normaal' is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Het was wel onze allerlaatste oma. Ik heb zelf geen opa's en oma's meer en Heer G nu ook niet meer.
Of is dat vrij 'normaal' als je 35 bent? Ik vind het maar een raar idee
Ik heb alleen nog een opa. Mijn kinderen alleen nog twee oma's, waarvan er eentje om eerlijk te zijn geen oma meer kan zijn. Ze is te oud (85) en erg ziek en dement. Best treurig eigenijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Het was wel onze allerlaatste oma. Ik heb zelf geen opa's en oma's meer en Heer G nu ook niet meer.
Geniaal!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan voor jou nog even oma met de pleeborstel in het groot!
En dan hou ik op hoor
Oh en vanavond hebben we schandalig patatjes en frikandellen gegeten!
[ afbeelding ]
Ik ben 22 en heb ze ook niet meer hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb 1 oma (80+, zal als ik jouw leeftijd heb niet meer leven) en mijn vriend heeft 2 oma's (waarvan een ook 80+). Ik ben 19 en hij 18. Ik vrees dat wij op jouw leeftijd al lang geen oma's meer hebben. Opa's hebben we al niet meer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Jij zegt het, Mo zei het net ook, ik heb al die tijd gedacht dat het een wc-borstel wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
lief omaatje Greysie, dat is een afwasborstel toch?
een afwasborstel die op een pleeborstel lijkt; dat is wat 't isquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zegt het, Mo zei het net ook, ik heb al die tijd gedacht dat het een wc-borstel was![]()
Nooit geweten dat er ook zulke afwasborstels bestaan! Maar ik vroeg het net aan Heer G en die zegt ook dat het een ietwat groot uitgevallen afwasborstel is!
De lekkerste die ik ooit gegeten heb!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Greys, hoe was jouw cheesecake gelukt? Welk recept had je gebruikt? Dat vroeg ik me nog af namelijk.
Doe! Doe! Doe vertellen!quote:
Houden we het daarop!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een afwasborstel die op een pleeborstel lijkt; dat is wat 't is
Kom er maar in!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
en ik heb nog een goor verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |