Ja, tuurlijk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
Waren Muis en Greys vandaag bij Lingo?
Klinkt psychischquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Wel vind ik dat ik te veel snoep op het moment, terwijl ik het qua calorien gewoon kan hebben. Kom maximaal 2 x per week boven de 2000 kcal per dag uit en ik sport regelmatig.
Ik had vanmiddag nog een post gemaakt dat ik me afvroeg hoe het met jullie was!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Waren Muis en ik bij Lingo? Hoezo?
Maar nee, ik was op de crematie van Heer G z'n oma.
Wat was het kouddddddd in de kerk!Een Gregoriaanse mis, het gezang was erg mooi maar man man man, ik zat te vernikkelen. Misschien was het ook niet zo handig dat ik geen sokken aan had in mijn schoenen
Dat heb ik helemaal gemist dat zij was overleden!! Gecondoleerd nog, ook voor heer G.!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Waren Muis en ik bij Lingo? Hoezo?
Wat was het kouddddddd in de kerk!Een Gregoriaanse mis, het gezang was erg mooi maar man man man, ik zat te vernikkelen. Misschien was het ook niet zo handig dat ik geen sokken aan had in mijn schoenen
Ik was altijd walhallaquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn Spaans is overigens ook niet meer wat het geweest isMaarjaaa.
Sigme!Asterix en Obelix fan? Een vis!
Ik ga die spaanse zinnen uit mijn hoofd lerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fijn dat het een mooie dienst was, Greysje! Hield je mistahr het ook goed uit?
Edit: wat Muis zegt dus, spuit vierhonderdzevenentachtig en een half![]()
Ja, dat laatste een beetje. Ik zie het ook aan mijn huid helaas. Niet zo mooi glad als toen ik geen suiker at.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef conleche het volgende:
Misschien dat door de suiker je buik iets meer opzet??
Ik herken het niet echt. Voel mezelf best dun. (vooral vandaag met al die broeken die van m'n kont zakten) maar als ik een paar dagen slecht eet, voel ik me wel een beetje viezig. Alsof ik m'n lichaam aan het mishandelen ben of zo.
Oh, dat wist ik niet. Gecondoleerd. Hoe gaat het met heer G? Is hij erg verdrietig?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat lief en ontzettend grappigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Heer G trok het aardig hoor. Het was een bijzondere oma omdat hij een tijd bij haar in huis gewoond heeft toen zijn moeder heel lang in het ziekenhuis lag. En de oma van de Koetjesrepen en die lagen nu ook weer bij haar kist en die deelde ze dus nu voor het laatst uit zeg maar![]()
Heer G heeft zelfs zijn kever naar haar vernoemd (marijtje) en ze heeft de kever ook gedoopt. Met een wc borstel!Ze was ook erg gek op Bink! Kijk, leuke foto van oma met Bink (die op de Marijtje de kever website ook staat, dus oma mag online zeg maar, dat vond ze niet erg). Het is net of Bink lacht!
[ afbeelding ]
Wat een stoere/lieve oma!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Heer G trok het aardig hoor. Het was een bijzondere oma omdat hij een tijd bij haar in huis gewoond heeft toen zijn moeder heel lang in het ziekenhuis lag. En de oma van de Koetjesrepen en die lagen nu ook weer bij haar kist en die deelde ze dus nu voor het laatst uit zeg maar![]()
Heer G heeft zelfs zijn kever naar haar vernoemd (marijtje) en ze heeft de kever ook gedoopt. Met een wc borstel!Ze was ook erg gek op Bink! Kijk, leuke foto van oma met Bink (die op de Marijtje de kever website ook staat, dus oma mag online zeg maar, dat vond ze niet erg). Het is net of Bink lacht!
[ afbeelding ]
Ik dacht kever als in kakkerlakquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Oh en hier nog oma die Marijtje de kever doopt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dan voor jou nog even oma met de pleeborstel in het groot!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief en ontzettend grappig![]()
Oma's zijn the best! Gecondoleerd in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |