kán, maar samen iets leren is ook leuk en handig, daarbij kun je dan wellicht elkaar aanvullenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Carria het volgende:
Zou je het niet zo kunnen doen:
Eén van de twee leert Spaans, de ander Portugees?
Ik werk op de productielokatie in Scheveningen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh, je neemt de bloemenroute, de snelweg en dan bij voorburg er af, rechtsaf onder het spoor door en tadaaaaaaa!. Je bedrijf zit potdorrie langs de snelweg! Of werk je nog bij je oude werk?
Ah bummer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik werk op de productielokatie in Scheveningen.
Dus daar gaat je redenering mis.
OV wordt way too ingewikkeld!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah bummer!
Dan zeg ik parkeren bij loosduinen en de tram nemen maar fietsen is gezonder dus blijft dat dan maar doen
Mijn uberhilarische Spaanse neefje van bijna drie heet ook zoquote:
Ja, van 6 maanden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn uberhilarische Spaanse neefje van bijna drie heet ook zoEn DaD, dat scheetje is jouw baby-nichtje?
Leuk trouwens, sigme. Is een van mijn favoriete Asterixen
Zo, ik ga mijzelf even parfumeren en dan richting restaurant.
Viking is morgen om 8 uur aan de beurt. Toch, MoBlo?
Biesma! Ik ook.quote:
Geen idee ik kijk dat nooit meer sinds Francois Boulangerquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef Adelante het volgende:
Waren Muis en Greys vandaag bij Lingo?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik voel me trouwens dikZo raar, want objectief gezien ben ik dat natuurlijk niet.
Geen idee. Wel vind ik dat ik te veel snoep op het moment, terwijl ik het qua calorien gewoon kan hebben. Kom maximaal 2 x per week boven de 2000 kcal per dag uit en ik sport regelmatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |