Oh Noes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 neuriet mysterieus deuntje
Medical mystery!
De onderste helften van mijn vingernagels zijn blauw
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh Noes!
Je hebt een hersentumor! Dat is het! Kan niet anders!
Google maar: blauwe vingernagels en hersentumor!
Had Vivi pas niet zo'n hypochonder site?
Zie ook de disclaimer.quote:
Ja het is die tijd he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The joys of life! *voert virtual tea*
Serieus! Als ik om 8 uur wegrij, dan is het een hel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Liejannuh 50 minuten met de auto??
U overdrijft schromelijk![]()
Zelfs op slechte dagen duurt het niet zo lang.
En ik kan het weten want ik weet waar je huis woont en waar je werk werkt!
Daarom heten ze ook stoplichtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Serieus! Als ik om 8 uur wegrij, dan is het een hel!
Want ik moet heel Den Haag door. Van zuid naar noord. En dat is druk. En alle stoplichten staan altijd op rood!
Misschien moet ik het eens proberen via de snelweg. Maar dan moet ik nog steeds heel Den Haag door van oost naar west. Zul je zien dat daar ook alle stoplichten op rood staan!
En als het druk is, dan duurt het wel 3 keer op groen springen, voordat ik eindelijk eens door kan rijden!quote:
Haha herkenbaar dilemma. Dus ben ik maar messenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Oh en in het kader nutteloze mededelingen:
Ik heb heel erg zin om te shoppen, maar:
1) ik heb al keiveel klerenmaar nooit genoeg!
2) ik heb niet veel geld op mijn betaalrekening
3) daar komt deze maand ook niet veel bij omdat ik weinig gewerkt heb
4) ik ben een vrek want ik wil niets van mijn spaarrekening afhalen, die heeft sowieso al een deukje opgelopen door de decembermaand
Iez a hard knock life for uz!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha herkenbaar dilemma. Dus ben ik maar messenvoor mn uitzet later gaan kopen. Daar is het geld op mn spaarrekening namelijk voor
.
Wat voor auto?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben het armstWant we hebben net een auto gekocht en we zijn op vakantie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |