quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, al fietsende naar kotsende aziaten kijken, snap dat dan!![]()
Of groene schoenen kopen, dat kan ook.
Wat voor IQ heb je nodig voor groene schoenen? *doet de Denker*
Scheikunde1 heb ik dus al opnieuw gedaan.. Ik hoor binnenkort of ik scheikunde2 opnieuw moet doen en zo ja dan neem ik dat aanbod graag aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je scheikunde1 opnieuw moet doen, moet je verplicht een dag/middag met mij erop gaan leren. En dat is een serieus aanbod.
Ik hoef nog maar 1 tentamen te herkansen. En dan ben ik voorlopig even klaar. En nu kreeg ik vandaag te horen dat ik het vak toch wel gehaald heb? Maar ik had een 2,5 gehaald
. En dat hebben zij zo omgebouwd met huiswerk enzo, dat ik voldoende uitkom
.
Mijn andere cijfers voor dat vak (tussentoets, huiswerk) waren heel hoog. Dus gemiddeld kwam het op een 5,5 oid uit. En dan hoeft je tentamen blijkbaar geen voldoende te zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Scheikunde1 heb ik dus al opnieuw gedaan.. Ik hoor binnenkort of ik scheikunde2 opnieuw moet doen en zo ja dan neem ik dat aanbod graag aan
Rare situatie bij jou
Jammer voor jouquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
minimaal 65
anders krijg je de veters niet dicht
Ik denk ´t wel, als k een lekkere chick over straat zier lopen kijk ik toch altijd ffquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Kaas, had je me herkend dan denk je?
Scheetig Dorpsstraatje hebben we he?
Volgende keer als je weer langs komt fietsen moet je maar even een gil geven, dan kom ik je aanmoedigen!
ja vers van het mesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Vlijmscherp, Kaas! Vlijmscherp.
Veters dicht?
En PF: WOEHOE! Voor je gehaalde studiepunten!
Is dat geen officiele uitdrukking dan?quote:
Oeh, dit klinkt wel als wat voor mij!! Ofnie? Chico?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef kwakveense het volgende:
blaatschaap en tink: potje L-thyrosine? ik dacht dat ik me gisteren dingen inbeeldde toen ik een paar uur na innemen me wat beter voelde, maar ik las net dat onderzoek van chico, en het werkt echt zo snel... het effect zou ik beschrijven als: ik merkte niets specifieks qua stemming, maar op het moment dat er een sressgedachte in me op kwam kon ik die ineens voorbij laten waaien, in plaats van dat ik gegrepen werd door een beklemmend gevoel... daardoor ging alles meteen een stuk beter....ik vergeet minder enzo...
Vast..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat geen officiele uitdrukking dan?"Ik krijg mijn veters niet dicht!" Ik zeg het ook wel eens, of eigenlijk, best vaak.
Ik weet wel van 'veters gestrikt' of 'veters vast', maar 'dicht', nee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dat geen officiele uitdrukking dan?"Ik krijg mijn veters niet dicht!" Ik zeg het ook wel eens, of eigenlijk, best vaak.
Als jij slecht functioneert door acute stress wel ja. Als het uit verveling/desinteresse/vermoeidheid is, werkt het spul niet, het neemt alleen die acute stress weg. Dus aan jou om te beoordelen. En ach, als het bij jou niet werkt, kwaad kan het ook niet. Aminozuur komt verder ook gewoon in je lijf voor, kan volgens mij weinig kwaad. Voordeel: het heeft verder geen stimulerende werking (zoals caffeine) dus je gaat er niet van stuiteren/hyperenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh, dit klinkt wel als wat voor mij!! Ofnie? Chico?
Ja ik schiet wel vaak in een soort stress waar ik niet meer uitkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als jij slecht functioneert door acute stress wel ja. Als het uit verveling/desinteresse/vermoeidheid is, werkt het spul niet, het neemt alleen die acute stress weg. Dus aan jou om te beoordelen. En ach, als het bij jou niet werkt, kwaad kan het ook niet. Aminozuur komt verder ook gewoon in je lijf voor, kan volgens mij weinig kwaad. Voordeel: het heeft verder geen stimulerende werking (zoals caffeine) dus je gaat er niet van stuiteren/hyperen.
Ik prijs het nu bij iedereen aan, maar moet mijn potje nog steeds halen.
Oeh, dat van dat eten had ik gister in collegequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Buon giorno! Ik ben al te laat om MoBlo succes te wensen (ik verstuur wel positive thoughts), maar gelukkig ben ik nog wel op tijd om Viking succes te wensen. Vooral ook met het doorkomen van deze dag; ziekenhuizen zijn saai
En het eten is idd goor. Ik weet nog wel, de laatste keer toen ik was geopereerd (ook aan mijn oor): ik was 's morgens vroeg geopereerd, strontmisselijk van de narcose, en toen kreeg ik tuinbonen en braadworst als lunch
Goodness gracious, ik moest zoooo kotsen van die lucht! Letterlijk! Maar ik kreeg dus wel op mijn eerste dag warme lunch
Vivi: gefeliciteerd met je spruit!
En Sugar, ik vind je huis wel mooi, het oogt echt gezellig, vind ik!
Dat ligt eraan, ik neem voor mijn stage vaan 'echte' af en dat duurt zo'n 2.5 uur. Maar er zijn verschillendequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, ik heb ooit een echte IQ test moeten doen en dat duurde toch echt wel 5 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |