Right, hier tussen alle slanke dennen zitten natuurlijk...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn her van statistiek/psychologie1 gehaald en nu heb ik van blok 1 sowieso 10 van de 15 studie punten en als ik scheikunde1 heb gehaald heb ik 13 punten en als ik fysiologie1 heb gehaald heb ik ze alle 15(Maar dat denk ik niet want ze waren heel moeilijk
)
(Van een 4,3 naar een 6,9!!)
Jaaaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn her van statistiek/psychologie1 gehaald en nu heb ik van blok 1 sowieso 10 van de 15 studie punten en als ik scheikunde1 heb gehaald heb ik 13 punten en als ik fysiologie1 heb gehaald heb ik ze alle 15(Maar dat denk ik niet want ze waren heel moeilijk
)
(Van een 4,3 naar een 6,9!!)
Je wil met Berlusconi vereeuwigd worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
Ik wil ooit zo een portret
[ afbeelding ]
Nee, al fietsende naar kotsende aziaten kijken, snap dat dan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Right, hier tussen alle slanke dennen zitten natuurlijk...Ga jij maar lekker slapen
Oh! Dat vróuwtje is Walhalla!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, die geknuffeld wordt door de strip-stoot Walhalla!
Nou als ik die 2 tentamens niet haal mis ik 5 studiepunten en kan ik er maximaal 55 halen.. En van blok 2 kan ik in theorie nog alle punten halen want ik mag nog alles herkansen.. En als ik bijvoorbeeld 58 punten heb mag ik misschien een extra tentamen doen om mijn P te halen... Maar ik ga sowieso voor de 40 dan ben ik overquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
JaaaJe gaat nu alsnog je P halen?
Ik mis een vrouw in het portretquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
Ik wil ooit zo een portret
[ afbeelding ]
Nee ze heeft ceiling eyes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee dat linkermeiske kijkt echt alsof ze net in een drol gestaan heeft. Of een aziaat heeft zien kotsen.
Ik zie er tweequote:
Ja hè? Vond ik ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
PF, dat staande meisje heeft wel wat van jou weg trouwens!
Me three!quote:
Als ie tussen 1985 en 1990 is genomen verklaart dat de afwezigheid van een derde vrouwquote:
Vrouw als in moeder, maar bij Berlusconi verbaas ik me nergens meer overquote:
En als je scheikunde1 opnieuw moet doen, moet je verplicht een dag/middag met mij erop gaan lerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou als ik die 2 tentamens niet haal mis ik 5 studiepunten en kan ik er maximaal 55 halen.. En van blok 2 kan ik in theorie nog alle punten halen want ik mag nog alles herkansen.. En als ik bijvoorbeeld 58 punten heb mag ik misschien een extra tentamen doen om mijn P te halen... Maar ik ga sowieso voor de 40 dan ben ik over
Die kinders zijn van zijn eerste vrouw en hemzelf dus misschien was die na le big divorce en wou hij zijn ex niet op de fotoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouw als in moeder, maar bij Berlusconi verbaas ik me nergens meer over
Ja! lekker over de klinkertjes in de dorpsstraat tussen de scholieren door laverenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Gatver Kaas, wat zonde van jeeierkoek
!
Heeft het mooie Bleiswijk je nog kunnen bekoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |