Je had dezelfde als ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De lekkerste die ik ooit gegeten heb!
Deze was het!
http://www.smulweb.nl/131(...)ocolade-en-cranberry
Everybody loves Walhalla!quote:
Pssst, is pure suiker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik heb lekker geen idee hoe slecht pepermunt is
En Mo heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zegt het, Mo zei het net ook, ik heb al die tijd gedacht dat het een wc-borstel was![]()
Nooit geweten dat er ook zulke afwasborstels bestaan! Maar ik vroeg het net aan Heer G en die zegt ook dat het een ietwat groot uitgevallen afwasborstel is!
Dankjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Idefix!![]()
![]()
![]()
Muisje, veel plezier met kijken!
Shining, hij is echt om achter elkaar op te eten. Je had me al gewaarschuwd, het ding is EVIL!![]()
Ik denk niet dat ik ze ooit anders meer ga maken, cheesecakes, dan op deze manier!
Ik wel, want anders word ik een biggetjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Shining, hij is echt om achter elkaar op te eten. Je had me al gewaarschuwd, het ding is EVIL!![]()
Ik denk niet dat ik ze ooit anders meer ga maken, cheesecakes, dan op deze manier!
Eierkoeken zijn dan ook ev0l!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik reed vandaag op de bike bij de stadhoudersweg met één hand aan het stuur en in de andere een eierkoek waar ik net van aan 't genieten was, gaat er midden op het kruispunt een of andere aziaat serieus over z'n nek!![]()
Ik hoorde het braaksel zo tegen de straat kletterengelijk geen trek meer in die eierkoek!
quote:
Welke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn dan ook ev0l!
Greysie krijgt er een bijnaam van
haar kinderen gaan ervan aan de dunne
Aziaten moeten er spontaan van kotsen!
't Is me toch wat!
ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef cyclechick het volgende:
Hey doet er niemand mee met de nationale IQ test?
Ik ben benieuwd wat ik heb![]()
En er zit een neuropsychologe bij, en alles wat ze zegt weet ik al, dus ik ben sowieso niet oerdom
Ik doe hem wel weer een keertje op internet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef cyclechick het volgende:
Hey doet er niemand mee met de nationale IQ test?
Ik ben benieuwd wat ik heb![]()
En er zit een neuropsychologe bij, en alles wat ze zegt weet ik al, dus ik ben sowieso niet oerdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |