nogmaals?quote:
Ik heb een zak met, nou ja, laat ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een zak Thai Sweet Chilli!
Mr.loen dat zie je toch en wat me ouders doen weet ik niet en intreseert me nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nogmaals?
wie ben je?
wie is je moeder?
wat doet je vader?
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een zak met, nou ja, laat ook maar
quote:
begin een beetje te schuimbekken van je UI.quote:
Het is vele malen lekkerder dan Thai Sweet Chili, maar ik mag er hier niet uitvoerig op in gaan op straffe van een banquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houden!
Dan pas je er hier goed tussen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Mr.loen dat zie je toch en wat me ouders doen weet ik niet en intreseert me niet
In zijn geval is dat sowieso beter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houden!
Ja, en vergeet vooral niet dat ik MINDERJARIG ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is vele malen lekkerder dan Thai Sweet Chili, maar ik mag er hier niet uitvoerig op in gaan op straffe van een ban
Goed punt. Wil je een chipje? Ik begin een beetje misselijk te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In zijn geval is dat sowieso beter.
Ben je op 29 februari jarig dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en vergeet vooral niet dat ik MINDERJARIG ben.
Leeftijd is maar een getalquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ga niet midden op de dag chips zitten etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed punt. Wil je een chipje? Ik begin een beetje misselijk te worden!
Wat? Dat uitvoerige verhaal?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In zijn geval is dat sowieso beter.
Nee, dat je je mond houdtquote:
Anders wordt Sonja boos?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik ga niet midden op de dag chips zitten eten
Sonja? Toch niet Bakker hequote:
Zijn daar regels voor dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat een subtiele beledigingquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent 16 plusquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sonja? Toch niet Bakker he![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen van de stem van dat mens val je 10 kilo af. Damn wat een irritante luchttrillingen maakt dat mens.
FAS, WIL JE OOK MEE-ETEN?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
JITZZZZE BEDOELDE JE ZAK ALS IN BALLEN, DIE BIJ JE PIEMOL ZITTEN????
55,2 - 1 kg voor kleding = 54quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat een subtiele belediging?
Ik ga zo wel even op de weegschaal staan om te kijken wat de schade is.
Plus eten van die dag. tenzij je flink gepoept hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
55,2 - 1 kg voor kleding = 54kan nog wel een zak chips bij.
Daar heb je wel gelijk in ja, maar chips vind ik meer wat voor 's avonds. Maar goed, een vriend van mij zat 's ochtends al aan de frikandellen etcquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor dan?
Midden op de dag is de kans groter dat je ze nog verbrandt, dan wanneer je 's avonds een zak wegkaant.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat een subtiele belediging?
Nou als je zo licht bent kun je er nog wel meer etenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
55,2 - 1 kg voor kleding = 54kan nog wel een zak chips bij.
ze is 1.43mquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Nou als je zo licht bent kun je er nog wel meer eten
BT is vrouw dus die poept niet, jeweets!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Plus eten van die dag. tenzij je flink gepoept hebt.![]()
![]()
quote:
Haha, kleintjequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik wil geen slechte indruk maken tegenover newbiesop mn ID kaart staat 1,69
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |