nogmaals?quote:
Ik heb een zak met, nou ja, laat ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een zak Thai Sweet Chilli!
Mr.loen dat zie je toch en wat me ouders doen weet ik niet en intreseert me nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nogmaals?
wie ben je?
wie is je moeder?
wat doet je vader?
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een zak met, nou ja, laat ook maar
quote:
begin een beetje te schuimbekken van je UI.quote:
Het is vele malen lekkerder dan Thai Sweet Chili, maar ik mag er hier niet uitvoerig op in gaan op straffe van een banquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houden!
Dan pas je er hier goed tussen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Mr_Loen het volgende:
[..]
Mr.loen dat zie je toch en wat me ouders doen weet ik niet en intreseert me niet
In zijn geval is dat sowieso beter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het zo lekker is als thai sweet chilli mag je het me gerust uitvoering vertellen, anders is het beter om je mond te houden!
Ja, en vergeet vooral niet dat ik MINDERJARIG ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is vele malen lekkerder dan Thai Sweet Chili, maar ik mag er hier niet uitvoerig op in gaan op straffe van een ban
Goed punt. Wil je een chipje? Ik begin een beetje misselijk te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In zijn geval is dat sowieso beter.
Ben je op 29 februari jarig dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en vergeet vooral niet dat ik MINDERJARIG ben.
Leeftijd is maar een getalquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en vergeet vooral niet dat ik MINDERJARIG ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |