Nee, dank jequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zou Ronald Koeman terug kunnen/mogen komen? Beschikbaar, kent de club/spelersgroep en zal naar ik aanneem niet weer op een toevallig passerende trein springen..
Jij wil graag nacompetitie halen om toch nog ergens voor te spelen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Jan Wouters lijkt me wel geschikt om het seizoen af te maken
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Dag dag uefa cup en welkom 2e rijtje. Dat is Wouters voor de groep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Reker zou zich er een keer niet mee bemoeienquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet een beetje lachen om de puinhoop
Ben benieuwd of Reker er zelf nog conclusies aan gaat verbinden en wie er als opvolger gaat komen.
"Frisse wind" wat een gevleugelde uitspraak toch altijd na een ontslag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef ErikT het volgende:
Nou, ik vind het jammer. Maar nu komt er iig een frisse wind. Ik hoop eentje die de spelersgroep gaat ontdoen van vervelende individuen.
Ik vind het wel PSV onwaardig, zoveel trainerswisselingen in zo'n kort tijdsbestek.
Grapjasquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Eh nee, ik hoop dat psv nog veel verder naar de klote gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jij wil graag nacompetitie halen om toch nog ergens voor te spelen?
Jan zou toch nooit meer op het veld staan vanwege zn hart?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Jan gaat de hele club leiden, hij wordt trainer en schaft de rvc af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |