Advocaat en Reker lijken teveel op elkaar met hun kapselsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Lemming22 het volgende:
Advocaat kom er maar in!
Wie er in de zomer komt maakt me niet zo veel uit, zo lang het maar een trainer is die met 2 spitsen gaat spelen. Hiddink (dromen mag), Rutten, Jol of Jans zal het wel gaan worden..
Advocaat heeft alleen niet zo'n vreselijk zachte G.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Advocaat en Reker lijken teveel op elkaar met hun kapsels
Een beetje meer respect graag voor een van de grootheden uit het Nederlandse voetbal, zowel als voetballer als als trainer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ook als zou PSV hem willen.. VOOR GEEN MILJOEN! We hebben al genoeg van dat ongedierte uit het westen in onze club.
waarom zou Advocaat komen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:46 schreef Vitamine_C het volgende:
WTF!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom thuis uit mijn werk en kijk even op psv.netwerk. Zie vervolgens een berichtje staan dat PSV morgen zonder Stevens traint...ik denk: hmmmm is ie ziek ofzo![]()
Kijk ik daar onder staat er Stevens per direct weg![]()
![]()
Advocaat als interim lijkt mij wel een mooie
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:56 schreef dndiek het volgende:
Kunnen we nog een keer de trainer van HSV gaan halen
Advocaat was niet bepaald lief voor Reker in de VI laatstquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Advocaat en Reker lijken teveel op elkaar met hun kapsels
Niet gelezen, wat zei hij allemaal dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat was niet bepaald lief voor Reker in de VI laatst
Hoe kan ik de mods ook alweer attenderen op deze post, echt belachelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef sjimz het volgende:
Ik kan eindelijk na 4 jaar weer een troll hier plaatsen.
Het gaat goed in Eindhoven.
TR of een post in FB.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe kan ik de mods ook alweer attenderen op deze post, echt belachelijk
quote:Van Raaij: "Hiddink de meest ideale man voor PSV"
Harry van Raaij ziet maar één echte kandidaat voor de opvolging van Huub Stevens. De oud-voorzitter van PSV hoopt dat Guus Hiddink terug zal keren als hoofdtrainer bij de regerend landskampioen.
"Hij is de meeste ideale man om op dit moment in te stappen. Hiddink kent de spelers, hij kent de Herdgang en hij kent de club. Ik hoop dat ze zich er niet te groot voor voelen"aldus de oud-voorzitter die werd geciteerd door AD/Sportwereld.
Huub Stevens stapte woensdag op als hoofdtrainer van PSV. Van Raaij gaf over deze beslissing zijn duidelijke mening. "Hij is een echter PSV'er. Achteraf moet je concluderen dat hij er op het verkeerde moment is ingesprongen."
onder andere dat het raar was als het over voetbal gaat dat je dan steeds Reker hoort. Dat er dus blijkbaar iets niet goed zit. En dat Reker rare dingen heeft gezegd als dat hij Stevens ging coachen. Dat dat allemaal dus maar slecht geregeld was binnen PSV nuquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gelezen, wat zei hij allemaal dan?
quote:
ik denk niet dat Hiddink er met deze leiding zin in heeft..............quote:Hiddink: 'Het doet me pijn'
door Frans van den Nieuwenhof. dinsdag 27 januari 2009 | 06:00 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 28 januari 2009 | 13:28
Guus Hiddink:
Guus Hiddink: "PSV had een aansprekende naam in heel Europa en verder."
EINDHOVEN - Vaker dan misschien wordt gedacht, bezoekt Guus Hiddink de thuiswedstrijden van PSV. Ook zaterdagavond, tegen NAC Breda, was hij aanwezig in het Philips Stadion. De voormalige succescoach kreeg soms pijn aan de ogen. "Het doet me echt pijn als ik zie hoe de club in korte tijd aan het afzakken is."
Hiddink volgt de ontwikkelingen bij PSV, zoals hij stelt, op afstand. Vanuit zijn nieuwe huis in Amsterdam of zijn hotel in Moskou. Zaterdag nodigden zijn vrienden Jan Louwers (oud-speler van PSV en EVV Eindhoven) en Kees Ploegsma (oud-manager van de club) hem uit voor een etentje en een bezoek aan de wedstrijd.
Hiddink beschouwt: "Het is me te gemakkelijk om de verantwoordelijkheid voor het slechte spel nu alleen bij trainer Huub Stevens te leggen. De clubleiding is daar ook debet aan. PSV blijft een goede, warme club, maar in combinatie daarmee moet je wel hoge eisen blijven stellen aan alle mensen die er werken."
In zijn ogen vlucht de directie van PSV 'te gemakkelijk' in het excuus van 'een bepaald financieel plaatje'. "Op zo'n manier verschaf je jezelf een alibi. Het gaat er juíst om dat je als club inventief bent en de juiste contacten hebt."
De oud-trainer en voormalig technisch directeur was in zijn tijd bij PSV (1987-1990 en 2002-2006) niet alleen goed voor zes landstitels, drie KNVB-bekers, een Europa Cup én een halve finaleplaats in de Champions League. Bovenal verkreeg PSV in zijn laatste periode een mondiale uitstraling. "In die tijd stond er een zeer aansprekend geheel. Vooral voor jonge voetballers uit binnen- en buitenland. Je was als club een springplank voor spelers die na twee à drie jaar een stapje hogerop konden komen. Iedereen wist: om bij PSV te slagen, moet je aan een vrij hoog niveau voldoen. Dat gaf de club een fantastische aantrekkingskracht."
Hij gaat verder: "Je voelde dat er iets aan het gebeuren was. Eindhoven was het voetbalcentrum van Nederland, daarbuiten had je een aansprekende naam in heel Europa en verder. Daardoor kon je de lat steeds wat hoger leggen."
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ik PSVer was zou ik me wel een beetje zorgen maken. het gaat niet goed met de club, zowel qua prestaties als bestuurlijk. en het enige wat ik hoor zijn namen uit het verleden: Hiddink, Gomes, Alex, Van Bommel moeten allemaal terug. dat is natuurlijk niet realistisch en niet echt vooruitdenken. ik ben benieuwd welke nieuwe namen er op gaan staan in Eindhoven.
Ach man zeur niet met je respect. Zeuren over zus en zo is een kneus, provinciaal clubje maar HO... hey maar niet over ons aller Ajax beginnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef navigator het volgende:
[..]
Een beetje meer respect graag voor een van de grootheden uit het Nederlandse voetbal, zowel als voetballer als als trainer.
Vanaf nu wel weer jaquote:
Lijkt me sterk inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
ik denk niet dat Hiddink er met deze leiding zin in heeft..............
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit topic wel gevolgd de laatste pak hem beet 12 maanden?
Ajax? Ik heb het over Rijkaard en niet over Ajax. L-e-z-e-n.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach man zeur niet met je respect. Zeuren over zus en zo is een kneus, provinciaal clubje maar HO... hey maar niet over ons aller Ajax beginnen.
Nee respect.. laat me niet lachen.
Rijkaard = Ajaxquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef navigator het volgende:
[..]
Ajax? Ik heb het over Rijkaard en niet over Ajax. L-e-z-e-n.
Alsof de leiding zin in Hiddink heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Zeik niet, opbokken met die kutjood!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:29 schreef navigator het volgende:
[..]
Een beetje meer respect graag voor een van de grootheden uit het Nederlandse voetbal, zowel als voetballer als als trainer.
Zijn die er geweest dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof de leiding zin in Hiddink heeft. De stront die er over hem is uitgestort door Reker en co, die gaan echt niet op hun blote knieën naar Rusland kruipen
.
Waar zijn ze eigenlijk allemaal gebleven, die psv'ers die hier altijd tekeer gingen over van Raaij, Hiddink en Lemic en met Reker avatars?
Dat laatste lijkt me best een mogelijkheid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, benieuwd hoe loser Rekert dit gaat managen. Hopelijk door zelf op te flikkeren.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Okee6 die zat volgens mij vaak te janken over Hiddink, die zie ik nooit meer in dit topic, maar zit wel in het topic over wie de nieuwe trainert van ons clubje gaat worden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof de leiding zin in Hiddink heeft. De stront die er over hem is uitgestort door Reker en co, die gaan echt niet op hun blote knieën naar Rusland kruipen
.
Waar zijn ze eigenlijk allemaal gebleven, die psv'ers die hier altijd tekeer gingen over van Raaij, Hiddink en Lemic en met Reker avatars?
bovendien gaat Hiddink nooit de Russen in de steek laten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
.
Inderdaad. Helaas zit hij daar iets te goed. Zelfs zijn advies (dat hij nog had aangeboden) willen ze niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien gaat Hiddink nooit de Russen in de steek laten.
Hoeveel zou PSV ongeveer kosten in zo'n geval? Iemand enig idee?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:53 schreef Prik0 het volgende:
Kan Hiddink niet even Abramovitsj inseinen dat er nog een clubje is dat geen 900 miljoen hoeft te kosten? Kan hij mooi Reker & Co uitkopen.
Waarde van het stadion is 115 M. De selectie zal zo'n 60 M zijn schat ik (?). Zit je op 175 miljoen. Verder nog het trainingscomplex en vast nog wat andere zaken. Totaal zo'n 200 miljoen ongeveer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoeveel zou PSV ongeveer kosten in zo'n geval? Iemand enig idee?
Als ze de onderneming/de vereniging PSV willen kopen, zit daar het stadion niet biij hoor. De kosten zullen met name oplopen door de goodwill, verwacht ik. Los van de standaard activa natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarde van het stadion is 115 M. De selectie zal zo'n 60 M zijn schat ik (?). Zit je op 175 miljoen. Verder nog het trainingscomplex en vast nog wat andere zaken. Totaal zo'n 200 miljoen ongeveer?
Het stadion is eigendom van PSV. In principe zou het stadion gewoon door een investeerder gekocht kunnen worden toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als ze de onderneming/de vereniging PSV willen kopen, zit daar het stadion niet biij hoor. De kosten zullen met name oplopen door de goodwill, verwacht ik. Los van de standaard activa natuurlijk.
Wishfull thinking natuurlijk, maar Van Raaij en Hiddink zijn wel bevriend. Misschien niet toevallig dat Hiddink de media opzocht van de week en Van Raaij het nu doet?quote:Van Raaij: Hiddink ideale man voor PSV
EINDHOVEN - Harry van Raaij ziet in Guus Hiddink de ideale man om PSV te adviseren bij de opvolging van de opgestapte trainer Huub Stevens.
De oud-voorzitter schoof de huidige bondscoach van Rusland op Omroep Brabant naar voren. ,,Hij is de meest ideale man om op dit moment in te stappen'', aldus Van Raaij.
"Hiddink kent de spelers, hij kent de Herdgang en hij kent de club. Ik hoop dat ze zich er niet te groot voor voelen'', doelde het erelid van de Eindhovenaren op de beleidsbepalers bij PSV.
De clubleiding zal volgens Van Raaij nog even moeten wachten met het benaderen van Hiddink. "Ik sprak hem zaterdag nog en weet dat hij nu op vakantie is.''
De voormalige preses noemde het vertrek van Stevens "jammer''. De trainer leverde woensdag zijn contract in.
Van Raaij: "Hij is een echte PSV'er. Achteraf moet je concluderen dat hij er op het verkeerde moment is ingesprongen.''
quote:‘Ik zeg niet zomaar ‘nee’ tegen PSV’
AMSTERDAM - Als Sef Vergoossen het verzoek krijgt wederom tijdelijk het hoofdtrainerschap op zich te nemen bij PSV, zou hij daar niet zomaar 'nee' op antwoorden. Dat zei de Limburgse oefenmeester woensdag tegenover de regionale radiozender L1. Ronald Koeman zou ook interesse hebben om de plek van de opgestapte Huub Stevens in te nemen.
“Als ze bij mij aankloppen om ze een dienst te bewijzen en ik heb er de tijd voor, ben ik natuurlijk altijd bereid dat te doen”, aldus Vergoossen, die de tweede helft van vorig seizoen ook hoofdtrainer was bij PSV en de ploeg toen naar de titel leidde. De 61-jarige coach gaf echter ook aan druk bezig te zijn met andere zaken, zoals de stuurgroep Topvoetbal Limburg.
Lodeweges
De deur naar PSV gooit hij echter niet zomaar dicht. “Dat doe ik nooit.” Vergoossen acht overigens ook assistent Dwight Lodeweges in staat de taken van Stevens op zich te nemen. “Als je mij vraagt; kan hij deze groep sturen, dan zeg ik ja.”
Vergoossen was vorig seizoen in Eindhoven de tijdelijke opvolger van Ronald Koeman, die naar Valencia vertrok. Koeman zou woensdag tegenover de NOS hebben verklaard wel oren te hebben naar een terugkeer bij PSV.
Klopt. Maar wel als aparte verkoopovereenkomst. Het zou zomaar in theorie kunnen dat daardoor de club PSV door Pietje gekocht wordt en het stadion door Jantje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het stadion is eigendom van PSV. In principe zou het stadion gewoon door een investeerder gekocht kunnen worden toch?
Dat is ook wel erg moeilijk te voorspellen jaquote:Volgens Van Os, voorzitter van de Supportersvereniging, zal de rust snel terugkeren als PSV zondag wint tegen De Graafschap. dan zullen de fans volgens hem genoegen nemen met het vertrek van Stevens. De druk op bijvoorbeeld Jan Reker zal echter alleen maar groeien als er nu niet snel verbetering komt, voorspelt Van Os.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |