PSV? Wat is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
Poll: Wie wordt de nieuwe trainer van PSVVerbeek Koeman Gullit Wouters van Hanegem Reker Jans Rijkaard de Wolf Westerhof De Mos Advocaat Hiddink Rutten Brandts Vergoossen Hans Kraaij Hans Kraaij Junior Adriaanse Vloet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb op Vloet gestemd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
Poll: Wie wordt de nieuwe trainer van PSV
Die club van die gloeilampen bakker.quote:
Waar zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
BT is absoluut niet te zwaar op de foto's die ik heb gezien.
quote:
gestemdquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Florian_ het volgende:
Poll: Wat is Adelante?Een homo Een travestiet Een mbo'er Een faalbaas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
http://images.google.nl/images?q=girl%20next%20door&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan google je op girl next door
Ik zag het.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie lapo zotheiden ik deed de 300e post zoals dat mij betaamd.
En dat noemt zich mod.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
gestemd
en sinds wanneer ben jij unbanned?
Al zo'n 2/3 wekenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
gestemd
en sinds wanneer ben jij unbanned?
Ik heb nog wel een plaatje maar dan heb ik een ban.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leg hem eens in de zon hij heeft wel heel weinig kleur.
Post it in the name of science!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plaatje maar dan heb ik een ban.
Was me nog niet opgevallen, nu ga ik weer goed op je letten.quote:
Jullie hadden het over afvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |