Niet persé. Mijn mastercard was van de ING. Nu was de service van ING card ook héél slecht, maar ik heb ook een aantal keer met mastercard zelf aan de telefoon gezeten, bijvoorbeeld om te weten waar je zoal met je mastercard terecht kunt. Dat konden ze me niet vertellen.quote:
quote:Amersfoort In top tien laagste lasten
AMERSFOORT - Amersfoort is doorgedrongen tot de top tien van grote steden met de laagste woonlasten. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van het Centrum voor onderzoek naar de economie van lokale overheden (Coelo) van de Rijksuniversiteit Groningen.
Het Coelo onderzoekt elk jaar de gemeentelijke woonlasten bij de 36 grote steden in Nederland. Hierbij worden de onroerendezaakbelasting, afvalstoffenheffing en rioolrechten bij elkaar opgeteld. Amersfoort staat nu op de tiende plek. In 2006 stond Amersfoort nog op een zevende plek in de lijst met duurste steden. Wethouder Hekman van Financiën stelt dat dit resultaat het gevolg is van een solide financieel beleid.
quote:
Nee nee, volgens de handelsstand is het morgen pas tijd voorquote:
Ik ga morgen gezellig stappen met een vriendin.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, volgens de handelsstand is het morgen pas tijd voor![]()
![]()
Eitjes in de vorm van een hartje vind ik al heel wat hoor Liejannuhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:32 schreef Liejannuh het volgende:
Verder vind ik valentijnsdag commerciele onzin, dus ik zal me beperken tot het bakken van eitjes in de vorm van een hartje.
Gut ja, inderdaad!quote:
Mwa, ik zal ze wel eens uitnodigen op de koffie, maar verder niet hoor. Hoewel die broer wel een leuke vent is overigens. Vorige week nog bij wezen etenquote:
quote:
73 en 137 natuurlijkquote:
Je kunt als ze je echt willen wat extra geld bij de baan in Brabant lullen als je aangeeft dat je liever de baan in brabant hebt, maar de baan in amersfoort je 800 euro meer bied.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef Vogue het volgende:
Thanks vooor de informatie K_ManIk heb een dilemma, heb 2 leuke banen aangeboden gekregen, 1 in Eindhoven en 1 in de omgeving van Amersfoort (non profit sportsector). De functieinhoud is ongeveer hetzelfde, beide product/brandmanagement met een vleugje marketing. In Eindhoven heb ik denk iets meer vrijheid en eigen inbreng.
De baan in Eindhoven betaalt bruto zo'n 800 euro minder (!!) als die in de omgeving als Amersfoort, echter heb ik in Brabant zo een huis, want ik sta al 7 jaar ingeschreven in zowel Tilburg als Breda. In Amersfoort / Utrecht ken ik minder mensen en kom ik veel moeilijker aan woonruimte. Heen en weer reizen is geen optie. Maar de sector is wel weer heel leuk en ik kom tussen allerlei professionals te zitten.
Daar ga ik maar eens over nadenken dit weekend
Maar die bakken met geld zijn niks waard?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:06 schreef flipsen het volgende:
Ik doe het juist andersom: Ik verdien nu bakken met geld, ik had uiteraard veel liever nog van 9 tot 5 op kantoor in Amstelveen gezeten voor een hongerloontje
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef flipsen het volgende:
When hell freezes over?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:20 schreef Fogel het volgende:
Winkelen is een hel, en vandaag zijn we in Hell wezen winkelen.
[ afbeelding ]
I went to hell and back
Die is wel extreem cool!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:31 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog een tissuedispenser ?
[ afbeelding ]
www.nicedeals.nl
Gisteren 35 euro incl verzenden, nu 40 euro excl. verzenden => http://www.gadgetsentrends.nl/index.php?product&nav=22/129/2241quote:Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Die is wel extreem cool!![]()
Wat kost dat ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |