En, was t aangekomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zatquote:
D'r zit toch een zoekfunctie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Lange leve de archivering!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Het is eens wat anders dan een trein koppen!quote:
Handigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terechtquote:
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurtquote:
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terecht.
[..]
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurt.
Dat kan, maar dat doen we niet. Is gewoon de verantwoordelijkheid van degene die de mail uiteindelijk afhandelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
En hij wordt alleen verwijderd uit de algemene mailbox dus, en doorgestuurd naar een specifiek persoon.
Belangrijke mail wordt dan wel overgedragen hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.
Zo werkt dat bij ons ook, alleen houdt niet iedereen zich er aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Of neem een fatsoenlijk CRM systeemquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vrolijk worden van bugzillaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Of neem een fatsoenlijk CRM systeem
Danny kan dat wel goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef JeffreyW het volgende:
Is er iemand die hier goed kan scripten? Ik wil namelijk mijn site verbouwen naar een ander onderwerp.
* Fha proest thee uit over schermquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |