Nee, een heel echt mama-van-pien garpjequote:
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit zietquote:
Oefenen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee zo goed kan ik het heul niet
haaaaai ik ben aartiquote:
Allebei grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit ziet
dit is een kip
[ afbeelding ]
en dit een bever
[ afbeelding ]
Je moet dus echt wel heel blind zijn om het verschil niet te zien...
Hoi! Nu weet ik nog niksquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
haaaaai ik ben aarti
en ik werk te hard.
Bevers, dammen bouwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Klonk het volgende:
huh ?
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Hoi, ik ben Evert en ik werk in Madurodam.
Dat ding is zo lek als een mandje als ik het zo hoor, dus dat wordt leuk straksquote:
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.quote:
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.quote:
Van Bassie denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?
ik ga niet met de bus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Nou ja, dan hebben we wel ons gratis vervoer. Handig! Dan wordt de trein wel erg interessant als het daar ingevoerd wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |