abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73847840
Ik vind 't maar een raar spel, ik ben een mage en heb fireballs maar ik kill mobs een stuk sneller met m'n zwaard dan lopen te pielen en richten met een paar fireballs.

Maar goed, dat kan ook komen omdat ik pas level 1 ben
pi_73850194
Je moet spelen hoe je het wilt. Maar misschien is de eerste keer als Melee spelen (zwaard/bijl etc.) het makkelijkst.
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:10:34 #103
28033 Pek
je moet wat
pi_73851973
De eerste keer speelde ik het als Orc, fuck magic, beuken met die hap
Ging prima, tot ik in Kvatch kwam
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:14:18 #104
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73854296
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:10 schreef Pek het volgende:
De eerste keer speelde ik het als Orc, fuck magic, beuken met die hap
Ging prima, tot ik in Kvatch kwam
Eerste gate?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73855496
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:10 schreef Pek het volgende:
De eerste keer speelde ik het als Orc, fuck magic, beuken met die hap
Ging prima, tot ik in Kvatch kwam
Gewoon de Main Quest niet doen, dies toch lame
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:50:09 #106
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73855541
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:48 schreef Cudles het volgende:
Gewoon de Main Quest niet doen, dies toch lame
De MQ lijkt me juist best vet. Waarom valt het tegen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:26:03 #107
28033 Pek
je moet wat
pi_73881039
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:14 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Eerste gate?
Die gate niet zozeer, meer Kvatch zelf en dat kasteel. Ik was al best een hoog level, maar n00b had z'n skills verkeerd gekozen etc. dus ik was nog niet zo sterk. Maar wel dus een horde daedroths, Xivilai enzo achter me aan Doe je dit rond level 5, dan heb je slechts scamps tegenover je.

De MQ is best leuk (vergeleken met Fallout3 ), maar die random gates die overal opduiken zijn al snel vermoeiend en vervelend
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:41:03 #108
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73887629
Wel chill dat de creatures met je mee levelen. Zo zou je het hele spel dus op level 1 uit kunnen spelen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:47:44 #109
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_73887868
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
Wel chill dat de creatures met je mee levelen. Zo zou je het hele spel dus op level 1 uit kunnen spelen.
Tsja, andere mensen vinden dat weer het grootste nadeel van het spel. Je hebt nooit het gevoel dat je je tot uberheld ontwikkeld hebt als zelfs de random bandieten ook opeens in de duurste armors rondlopen en je nog steeds moeite moeten laten doen
Ook geen sig dus
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:55:08 #110
28033 Pek
je moet wat
pi_73888188
Ja, dikke boehoe. Maar het houd je wel bezig, je kunt geen moment verslappen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:02:39 #111
28033 Pek
je moet wat
pi_73888481
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:41 schreef Lyzio het volgende:
Wel chill dat de creatures met je mee levelen. Zo zou je het hele spel dus op level 1 uit kunnen spelen.
De kunst is je level zo laag mogelijk houden en de volle 10 punten pakken voor de +5 in de stats van je keuze, rekennerds hebben een voordeel met dit spel
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:53:43 #112
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73898375
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef Pek het volgende:

De kunst is je level zo laag mogelijk houden en de volle 10 punten pakken voor de +5 in de stats van je keuze, rekennerds hebben een voordeel met dit spel
Ik heb 't in de gaten. Hou ik niet zo van.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73898429
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:10 schreef Pek het volgende:
De eerste keer speelde ik het als Orc, fuck magic, beuken met die hap
Ging prima, tot ik in Kvatch kwam
Ik had de eerste keer een boself stealth boogschuttertje

Ging heerlijk tot ik op plaatsen kwam waar ik mij niet kon verstoppen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:29:52 #114
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73899704
Boogschutters
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:34:25 #115
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_73899876
Stealth is echt het simpelste, als je een beetje goed word kan je voor mensen heen en weer springen zonder dat ze je zien
Ook geen sig dus
pi_73900002
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Stealth is echt het simpelste, als je een beetje goed word kan je voor mensen heen en weer springen zonder dat ze je zien
Ik was een master en dat kon niet nee. Misschien bedoel je dat je ook nog chameleon spells oid hebt.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:37:47 #117
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73900003
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Stealth is echt het simpelste, als je een beetje goed word kan je voor mensen heen en weer springen zonder dat ze je zien
Viel me inderdaad ook al op Dacht eerst dat het een bug was.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:18 #118
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_73901474
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:37 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik was een master en dat kon niet nee. Misschien bedoel je dat je ook nog chameleon spells oid hebt.
Ja, nu herinner ik het weer. Ik had ook permanente charmeleon op m'n armor. Maar toch

Sowieso zaten er meer rare dingen in. Ik was master van de mage guild terwijl ik 1 spel kon casten Maar ja, het was toch een leuk spel.
Ook geen sig dus
pi_73902193
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Ja, nu herinner ik het weer. Ik had ook permanente charmeleon op m'n armor. Maar toch
Dacht al
quote:
Sowieso zaten er meer rare dingen in. Ik was master van de mage guild terwijl ik 1 spel kon casten Maar ja, het was toch een leuk spel.
Het hele spellcast systeem was erg kut gedaan imo, net zoals die charges op je wapens

Voor de rest was et gewoon tof.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:40:33 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73912203
Wat zijn charges op je wapen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73918445
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef Lyzio het volgende:
Wat zijn charges op je wapen?
Dan doet je wapen bijv 10 frost damage per slag, maar kan je maar bijv 100 keer slaan met die frost damage, ofwel 100 charges. Om het te rechargen is echt een hel.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:07:38 #122
28033 Pek
je moet wat
pi_73919826
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:

[..]

Om het te rechargen is echt een hel.
Er zijn anders genoeg Varla Stones te vinden
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:17:18 #123
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73920105
Het spel begint me steeds meer tegen te staan. Veel te veel dingen die ik niet snap. En dat level-system (ja, ik blijf er over zeuren) werkt voor geen meter. Ofja, het werkt wel. Maar het is gewoon stom!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:32:34 #124
28033 Pek
je moet wat
pi_73920509
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Lyzio het volgende:
Veel te veel dingen die ik niet snap.
Vertel, wat snap je niet dan?

En als je op de PC speelt, zijn er genoeg goede mods die het levelsysteem aanpakken.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:13:23 #125
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73923481
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:32 schreef Pek het volgende:
Vertel, wat snap je niet dan?

En als je op de PC speelt, zijn er genoeg goede mods die het levelsysteem aanpakken.
Dat levelsysteem vind ik niet goed, en ontoegankelijk voor sommige gamers. Zoals ik dus. Je hebt van die aparte levels (begint bij Apprentice ofzo) en dan ga je steeds hoger. De rest van je skills (je subskills) worden ook al niet bijster veel beter.

Dan heb je nog die dingen die je op je zwaard kan monteren enzo. Ik snap ook geen bal van dat alchemy gebeuren. En die scrolls vind ik ook moeilijk

Ja, ik weet 't. Ik ben noob
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73923715
Wat trouwens wel een erg groot pluspunt is aan dit systeem, dat je in theorie in alles master kan worden, dus ook de subskills. Bij Fallout 3 bijv kan dit niet omdat je een x aantal punten hebt die je kan verdelen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:20:51 #127
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73923741
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
Wat trouwens wel een erg groot pluspunt is aan dit systeem, dat je in theorie in alles master kan worden, dus ook de subskills. Bij Fallout 3 bijv kan dit niet omdat je een x aantal punten hebt die je kan verdelen.
Dat is toch ook veel handiger? Dan kun jezelf bepalen wat je belangrijk vindt en shit.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73924030
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:20 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat is toch ook veel handiger? Dan kun jezelf bepalen wat je belangrijk vindt en shit.
Dat kan hier toch ook? Al je major skills vind je belangrijk en die lvl je dan. Je gaat toch niet met een zwaard slaan als één van je major skills blunt is?

Maar als je uiteindelijk al je major skills gemax'd heb (wat in theorie kan maar wel een aardig tijdje in beslag neemt ) kan je nog steeds al je minor skills maxen, bij Fallout 3 kan dat dan dus niet. In feite zou je dus een poppetje kunnen hebben die de ene seconde keihard aan het timmeren is met zijn heavy armor en two-handed knuppel en de volgende seconde aan het sluipen is in leather armor en een dolkje
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:41:44 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73926878
Ja, maar ja.. ik weet 't niet Iets staat me zo enorm tegen aan dat spel, en ik kan de vinger er niet op leggen. Heb jij dat nooit met iets?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:33:36 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_73928792
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Siniti het volgende:

[..]

Je gaat toch niet met een zwaard slaan als één van je major skills blunt is?
Eh...juist wel.
Ze horen allebei bij Strength, dus door je minor zwaard 10x te levelen zorg je voor de +5 stijging. Die +5 gaat je nooit lukken als je blunt levelt.

Ja sorry, ik heb het niet bedacht
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:34:44 #131
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73928824
Dat gereken bedoel ik dus. Dat staat me waarschijnlijk tegen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:37:27 #132
28033 Pek
je moet wat
pi_73928940
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Lyzio het volgende:
Dat gereken bedoel ik dus. Dat staat me waarschijnlijk tegen.
Na Morrowind was er zoveel kritiek, dat ze met Oblivion een beetje zijn doorgeslagen.
In Fallout normaliseert het weer wat, maar perfect is het nog niet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:39:11 #133
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73929003
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:37 schreef Pek het volgende:
Na Morrowind was er zoveel kritiek, dat ze met Oblivion een beetje zijn doorgeslagen.
In Fallout normaliseert het weer wat, maar perfect is het nog niet
Was er minder rekenwerk in Morrorwind dan, of juist meer? In Fallout 3 had je toch totaal niks te rekenen zeg. Je kreeg XP en daardoor ging je levellen. Daarna kon je de skills die je wou opkrikken.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:45:20 #134
28033 Pek
je moet wat
pi_73929273
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Lyzio het volgende:
Dat gereken bedoel ik dus. Dat staat me waarschijnlijk tegen.
Hierbij een tip om makkelijk de belangrijkste skills (intelligence, endurance, strength) te trainen: koop een goedkope conjuration-spell (int), zoals "summon scamp" en een aantal repair hammers (armorer = end.) en grijp je favo wapen (str). Summon de scamp tot je er bij neervalt, moet jij eens kijken hoe snel het gaat
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:47:13 #135
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73929359
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Pek het volgende:
Hierbij een tip om makkelijk de belangrijkste skills (intelligence, endurance, strength) te trainen: koop een goedkope conjuration-spell (int), zoals "summon scamp" en een aantal repair hammers (armorer = end.) en grijp je favo wapen (str). Summon de scamp tot je er bij neervalt, moet jij eens kijken hoe snel het gaat
Ja, zo zijn er nog wel meer trucs zoals ik gelezen heb. Punt blijft dat dit toch niks met het RPG-genre te maken heeft? Of met levellen opzich?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:51:18 #136
28033 Pek
je moet wat
pi_73929536
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Was er minder rekenwerk in Morrorwind dan, of juist meer?
In Morrowind kon je op level 1 al een lvl 20 monster tegenkomen, als je toevallig de verkeerde deur open deed. En was sowieso veel te ingewikkeld voor het grote publiek, vandaar dat het wat "dumbed down" is daarna, zeker toen de consolemarkt er kwam (kindvriendelijk!) en Microsoft zich ermee ging bemoeien
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:52:20 #137
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73929576
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef Pek het volgende:
In Morrowind kon je op level 1 al een lvl 20 monster tegenkomen, als je toevallig de verkeerde deur open deed. En was sowieso veel te ingewikkeld voor het grote publiek, vandaar dat het wat "dumbed down" is daarna, zeker toen de consolemarkt er kwam (kindvriendelijk!) en Microsoft zich ermee ging bemoeien
Kan in Fallout 3 ook hoor, en toch was het veel simpeler dan Oblivion.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:00:22 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_73929896
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:52 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Kan in Fallout 3 ook hoor, en toch was het veel simpeler dan Oblivion.
Ze hebben van die fouten in Oblivion geleerd, blijkbaar

Maar vergeet niet dat ze bij Fallout aan een bestaand concept vastzaten van de francise, perks etc. Elder Scrolls is wat dat betreft heel andere koek, veel meer RPG dan Fallout uiteindelijk, dat is toch meer een FPS. Laten we eerlijk wezen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_73929990
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ja, zo zijn er nog wel meer trucs zoals ik gelezen heb. Punt blijft dat dit toch niks met het RPG-genre te maken heeft? Of met levellen opzich?
Het heeft alles met levellen te maken en qua RPG, mja, toch wel meer dan een Killzone 2.
Je kunt iig kiezen hoe je wilt spelen en welke je je in wilt verdiepen.

Ik moet de game (nou ja, MQ) nog eens serieus oppakken, maar ik ben er nog niet goed aan toegekomen. Maar de vele sidequests maken het iig een stuk interessanter.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:03:51 #140
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73930029
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef Pek het volgende:
Ze hebben van die fouten in Oblivion geleerd, blijkbaar

Maar vergeet niet dat ze bij Fallout aan een bestaand concept vastzaten van de francise, perks etc. Elder Scrolls is wat dat betreft heel andere koek, veel meer RPG dan Fallout uiteindelijk, dat is toch meer een FPS. Laten we eerlijk wezen
Je hebt ook gelijk kerel. Ik moet stoppen met Oblivion te vergelijken met Fallout 3. Ik trek Fallout gewoon veel beter dan Oblivion. En dat komt toch door het level-systeem in Oblivion, en het gereken. Dat is voor mij gewoon een brug te ver. Speelt niet lekker en neemt mijn speelplezier weg.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:04:43 #141
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73930060
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:02 schreef Pheno het volgende:
Het heeft alles met levellen te maken.
Waarom in Godsnaam
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73930178
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Waarom in Godsnaam
Je levelt toch? Hoe zie jij het dan los van levellen? Dat het een flauwe cheat is, is wat anders. Maar je valt je eigen wezen aan, dat daardoor je vijand wordt. Dat is experience voor je strength (meppen) en armor (mocht je geraakt worden en dus moeten repairen). En het casten is intelligence in dit geval.

Waarom zou je het anders doen dan voor levellen? Omdat je de quests niets aan vindt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73930240
Voor de rest heb ik Fallout nooit gespeeld, dus daar heb ik geen mening over. Ik wacht nog op de GOTY editie met ook de addons erbij. Maar dat lijkt me een andere game dan zoiets als Oblivion.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:09:43 #144
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73930277
Dat zijn toch allemaal truukjes die Bethesda onbewust in de game gepropt heeft. Kom nou zeg, als je een character 5 uur kunt laten auto-swimmen en je bent een paar levels omhoog heeft dat niets, maar dan ook werkelijk niets met een RPG te maken.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73930321
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Lyzio het volgende:
Dat zijn toch allemaal truukjes die Bethesda onbewust in de game gepropt heeft. Kom nou zeg, als je een character 5 uur kunt laten auto-swimmen en je bent een paar levels omhoog heeft dat niets, maar dan ook werkelijk niets met een RPG te maken.
Autoswim? Is dat een pc addon? Ik speel het clean op een PS3, maar die ken ik niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:12:38 #146
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73930419
Of je blijft zelf 5 uur zwemmen, ook goed. Of je gaat van oost naar west al springend. Kom nou toch zeg.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73930478
Dat doe je toch gewoonlijk tijdens het spelen, tenminste, ik klauter me suf om ergens te komen? En laten we wel zijn, welke mafketel wil zwemmen als main skill Dat is voor de diehards die alle skills op uberl33t max willen hebben. Zo speel ik een spel iig niet, dat is je eigen schuld
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:15:25 #148
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73930535
Nee, maar het feit dat het wel KAN zegt al genoeg. Snap het nouhoooou!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73930547
Als je gewoon speelt kom je toch nooit in de problemen qua moeilijkheidsgraad, de vijanden nemen de sterkte aan van je level, dat heeft een reden Niet iedereen gaat voor devmaximale skills verdeling, ik wil bv gewoon spelen en ga me niet druk maken om dat rekenwerk. En dat gaat ook prima. Je mist niets als je al dat rekenwerk niet doet hoor
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73930600
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Lyzio het volgende:
Nee, maar het feit dat het wel KAN zegt al genoeg. Snap het nouhoooou!
Ik kan ook Godmode aanzetten op elk 3D FPS. Maar toch doe ik het niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')