Je hebt gelijk, maar in dit geval is het terecht omdat ze beide als groepen samenklonteren in wijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:07 schreef D-Flying het volgende:
Jammer dat Turken en Marokanen steeds in 1 zin worden genoemnd...
Zit zo ontzettend veel verschil tussen in mijn ogen, alleen al de opvoeding laat staan uiterlijk.
Inderdaad. Ze klonteren vaak met hun eigen bevolkingsgroep in wijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar in dit geval is het terecht omdat ze beide als groepen samenklonteren in wijken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gaat ie een party geven dan? Dat wist ik inderdaad niet.
Toch niet weer een kogel door hun kop? Get real, OK?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mijn voorstel is dan ook om het uitschot (zowel autochtoon als allochtoon) uit de maatschappij te verwijderen.
Geldt waarschijnlijk ook voor de Ghanees die geen Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
Toch geef ik wel de voorkeur aan nederlanders naast me. Die versta je tenminste nog
Welke nuchtere Hollanders? 40% is verrot zoals je in de openingspost hebt kunnen lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:46 schreef RAVW het volgende:
Juist wij als gewoon gewoon nuchter Hollanders.
Je buurman is een freak, en wat doe jij? Je hebt het over 'ze'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef Gia het volgende:
Ze staan nu ook niet bepaald open voor contact met Nederlanders.
Hier, vier deuren verder, woont ook een marokkaans gezin. Ze gaan volledig hun eigen gang. Als je ze tegenkomt en begroet, dan kijken ze weg, of naar de grond. Eén van de zonen en de vader staat weleens op straat een sigaret te roken. Ze bekijken dan iedereen die voorbij komt.
Dit gedrag op zich is al vreemd in onze wijk.
Als je je hand op steekt ter begroeting, als ze er weer eens staan, dan draaien ze zich om en gaan de poort weer in.
Ja sorry hoor, maar contact moet toch echt van twee kanten komen en je kunt ook jezelf afsluiten van je buurtgenoten.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze klonteren vaak met hun eigen bevolkingsgroep in wijken.
Waarom ben ik dan geen neo-nazi geworden? Het ligt toch echt vooral aan de domheid van die mensen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe zijn die rascisten en neo-nazis ontstaan? Precies, door een paar kutallochtonen die niet worden aangepakt.
En op een niet-geweldadige manier?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef Zienswijze het volgende:
Geef mij het allochtonenprobleem en ik los het voor jullie op, op een rechtvaardige en niet-discriminerende manier.
Wat neem jij voordat je gaat slapen en deze regelrechte waarheid in de wind slaat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:50 schreef OldJeller het volgende:
zhi, vergeet niet genoeg water te drinken voor je gaat slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |