Als bron wordt het altijd in het bronformaat opgeslagen. (.mp3 blijft .mp3, etc) en bij 'Als Quicktime film' worden (sommige?) formaten als .mov opgeslagen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:23 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand het verschil tussen 'als bron opslaan' en 'als Quicktime-film opslaan' ?
Ik zat al te met die .mov extensie te prutsen ja. Ik vroeg het me af omdat er idd hetzelfde uitkwam. Bedankt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als bron wordt het altijd in het bronformaat opgeslagen. (.mp3 blijft .mp3, etc) en bij 'Als Quicktime film' worden (sommige?) formaten als .mov opgeslagen.
Bij QT filmpjes van de Apple site (.mov) maakt het dus eigenlijk niet zoveel uit welke je gebruikt.
Tja... m'n het staat op m'n MacBook nu om uit te proberen, ik vind het wel prima, die neem ik toch mee naar het werk, dus ik hoef niet te syncen. De demo werkt 15 dagen dus ik ga eens kijken of ik het de moeite waard vind.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Things is een prima programma, maar de beperkte synchronisatiemogelijkheden met meerdere Macs en de iPhone (kan alleen via zelfde WiFi) maken het verder wel erg armoedig imho...
Mja, ik gebruik daarom iDisk helemaal niet. Beetje jammer dat TM-support er niet eens inzit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1) iDisk-content naar Dropbox overgezet
2) Script aangemaakt dat de content van Dropbox naar iDisk gezet moet worden
3) Script toegevoegd aan iCal als dagelijks event welke om middernacht automatisch runt
4) Klaar
Duurt even, maar zo houd ik iig mijn werk ook op Time Machine - backup. Beetje zuur dat Apple geen goede oplossing heeft op de lokale iDisk-bundle op te slaan op TM zonder iedere keer de gehele bundle opnieuw toe te voegen aan TM.
Ook weer opgelostquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Things is een prima programma, maar de beperkte synchronisatiemogelijkheden met meerdere Macs en de iPhone (kan alleen via zelfde WiFi) maken het verder wel erg armoedig imho...
Nou, als iDisk eenmaal werkt, werkt het behoorlijk goed. Omdat ik middels een aantal programma's ook mijn iDisk via mijn iPhone kan benaderen, ben ik het eindelijk 's gaan gebruiken. Dat TM is, zoals ik al zei, zuur. Hopelijk vinden ze daar in Snow Leopard een oplossing voor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik daarom iDisk helemaal niet. Beetje jammer dat TM-support er niet eens inzit.
Super! Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:15 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het filmpje kiezen die je wilt hebben, dat filmpjes helemaal laten laden, en dan met rechtermuisknop op de film klikken en "Als bron opslaan" kiezen.
quote:eisen: plat scherm, floppy drive mag weg gelaten worden, als het mogelijk is wil ik er een muis bij met een lampje en een blader wieltje (als dat niet te duur word).
En je had al een muis met een bladerwieltje en een lampje... proleet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Jarno het volgende:
Ja, klein luxeprobleempje is het wel he?
Ja, maar wel een muis van Apple dus enigzins gehandicapt ben ik wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En je had al een muis met een bladerwieltje en een lampje... proleet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Jarno het volgende:
Onmisbaar, zo'n bladerwieltje!
Heb toch maar weer een MobileMe (family pack) gescoord op eBay. Werd echt gek van op 3 plekken verschillende info aantreffen en het niet syncen van al dat spul tussen MacBook en iMac. Foxmarks lost het wel gedeeltelijk op, maar voor contacts en ical wordt het gelijk weer zo'n geknutsel. Niet echt Apple-stijl. 't Is nu even wachten op de key dan kan ik m'n oude account weer renewen...
Het enige vervelende is het wachten op je code...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
MobileMe is erg prima; ik word ook een life-long eBay-MobileMe koper.
Die had ik binnen 10 minuten binnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het enige vervelende is het wachten op je code....
Na de aanschaf van de mbp ook maar eens ja geklikt op de vraag of ik mobile me wilde proberen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Jarno het volgende:
Onmisbaar, zo'n bladerwieltje!
Heb toch maar weer een MobileMe (family pack) gescoord op eBay. Werd echt gek van op 3 plekken verschillende info aantreffen en het niet syncen van al dat spul tussen MacBook en iMac. Foxmarks lost het wel gedeeltelijk op, maar voor contacts en ical wordt het gelijk weer zo'n geknutsel. Niet echt Apple-stijl. 't Is nu even wachten op de key dan kan ik m'n oude account weer renewen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |